Teraz jest 13 gru 2017, o 10:10

Zostaw Kontakt




Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

lure

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 cze 2017, o 19:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: Samsung Ace 4

Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post6 cze 2017, o 20:06

Witam,
posiadam domowy internet Power LTE z Plusa jako drugi element Smart DOM-u w Cyfrowym Polsacie. Limit danych określany jest do 90GB, router pochodzi z Zestawu internetu domowego LTE ODU/IDU-100. Od 4 dni pojawia się problem z połączeniem -strony ładują się bardzo wolno, czasami nawet wcale, niemożliwe jest pobieranie ani oglądanie filmów. Restartowanie routera w niczym nie pomaga, posiadam dodatkowo anteny wspomagające połączenie- również nie pomagają. Sytuacja powtarza się już drugi raz z rzędu, miesiąc temu było tak samo, ale trwało tylko 2 dni. W czym może być problem?
Pochodzę z Pomorza a dokładnie z Kwidzyna.
Pozdrawiam
Załączniki
18983247_1354348274600940_1109182918_n.png
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 727
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post7 cze 2017, o 09:01

lure, Podaj parametry sieci (RSRP, RSRQ, SINR) z panelu admina. Czy pakiet podstawowy został już wykorzystany? Jeśli tak to ile danych, ponad pakiet, zostało pobranych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lure

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 cze 2017, o 19:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: Samsung Ace 4

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post7 cze 2017, o 09:54

Witam, byłam dzisiaj w punkcie. Okazało się, że w ciągu 8dni od okresu rozliczeniowego wykorzystano cały limit 90gb, gdzie jednorazowo użyto od 9 do 15gb. Czy możliwe jest uzyskanie czynności, które spowodowały tak znaczne utraty pakietów, czy może tylko mogę zobaczyć ich ilość?
RSRP = -97, RSRQ= -20, SINR= 9
Pozdrawiam
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 727
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post7 cze 2017, o 10:06

lure, parametry są poprawne. Prędkość została widocznie ograniczona z powodu FUP. Zostanie przywrócona z nowym okresem rozliczeniowym. Jeśli twierdzisz że nie ma możliwości takiego wykorzystania pakietu przez Ciebie to należy złożyć reklamację. Prześlij proszę numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem. Czy korzystasz z WIFI? Być może Twoja sieć jest otwarta i ktoś ma do niej dostęp. Proponuję na wszelki wypadek zmienić hasło dostępu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lure

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 cze 2017, o 19:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: Samsung Ace 4

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post7 cze 2017, o 10:21

Dziękuję za informacje. Ponawiam jednak pytanie - czy mogę uzyskać wykaz czynności, które spowodowały takie utraty w pakiecie, skoro wydaje mi się, że nie powinnam?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 727
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

Post7 cze 2017, o 11:11

lure, nie rejestrujemy informacji jakie adresy internetowe były odwiedzane, albo na jakie cele (video itp.) był wykorzystany ruch. Można oczywiście sprawdzić ilość danych ściągniętych i wysłanych, oraz godziny w jakich nastąpiło użycie. Te jednak informacje możesz sprawdzić na Plus Online. Zgłoszenie pozwoli jednak sprawdzić czy wszystko naliczyło się poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Michał_Plus, patryk7588 i 22 gości