Koniec umowy - kontakt z DUK

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: revoo »

Witam
Skończyła mi się umowa z plus, planuję przejść do innej sieci. (rozwiązać umowę)
Proszę o kontakt z Działem Utrzymania Kilenta, ponieważ chciałbym przekonać się czy warto u Was zostać.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Daniel_Plus »

revoo, prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer Plus Internet, którego ma dotyczyć oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Wyłączenie dodatkowych usług

Post autor: revoo »

Witam
Dzisiaj przedłużyłem umowę z plusem o internet LTE
Kazano mi wyłączyć dodatkowe usługi, ponieważ rozmawiałem z działem sprzedażowym i oni nie mogą tego zrobić
Chciałbym aby zostały wyłączone wszystkie dodatkowe usługi (chyba jakaś ipla czy ochrona internetu), oprócz usługi LTE bez limitu
Dziękuję
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Krzysiek_Plus »

revoo, dezaktywacja usług będzie możliwa najwcześniej z dniem wejścia nowej oferty w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Re: Wyłączenie dodatkowych usług

Post autor: revoo »

revoo pisze:Witam
Dzisiaj przedłużyłem umowę z plusem o internet LTE
Kazano mi wyłączyć dodatkowe usługi, ponieważ rozmawiałem z działem sprzedażowym i oni nie mogą tego zrobić
Chciałbym aby zostały wyłączone wszystkie dodatkowe usługi (chyba jakaś ipla czy ochrona internetu), oprócz usługi LTE bez limitu
Dziękuję
Umowa weszła już w życie
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Krzysiek_Plus »

revoo, ogólnie wszystkie potrzebne informacje do dezaktywacji tych usług są zawarte w regulaminie Twoje promocji.

Dezaktywacja usługi "Ochrona internetu": bezpłatny SMS-em pod numer 80088 o treści "USUN OCHRONA7".

IPLA dezaktywacja:
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA1" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 40 GB, Ja + Internet LTE 60 GB, Ja + Internet LTE 70 GB.
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA3" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 90 i Ja + Internet LTE 110.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: revoo »

Witam
Mimo dezaktywacji usługi ochrona internetu, dziś przyszło mi za nią zapłacić, mimo że wcześniej ją wyłączyłem i dostałem o tym potwierdzenie SMS.
Jeszcze przy usuwaniu przyszedł mi jakiś kod aktywacji, a następnie drugi SMS, że usługa nieaktywna
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

revoo, kiedy wysłałeś SMS i na jaki dzień przypada Twój okres rozliczeniowy? Za jaki miesiąc otrzymałeś fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: revoo »

To jest chyba jakiś żart.
SMS wysyłałem już po kilka razy w różnych odstępach czasowych i zawsze otrzymywałem potwierdzenie, że ochrona internetu i ipla została wyłączona. A teraz co? SMS przychodzi że 70 zł zapłacić zamiast umówionego 50 zł. Czy ktoś jest w stanie to FAKTYCZNIE WYŁĄCZYĆ czy tylko OSZUKIWAĆ SMSEM?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: habish »

Zaloguj się tutaj: www.ebok.pl a następnie w zakładce "Usługi" wyłącz te, które Cię nie interesują.
revoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: revoo »

Usługi są wyłączone i mi to za nie płacę :)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: habish »

Reklamacja przez bok@plus.pl
W treści dokładny opis sytuacji + screen ekranu zakładki usługi z wyłączonymi usługami.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

revoo, jeśli naliczenia są za wyłączone usługi, koniecznie należy złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz17111
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lis 2017, o 22:32

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: lukasz17111 »

Prosze o kontakt w sprawie przedluzenia umowy abonament internet 6XXXXXXXX prosze o kontakt tylko z dzialem utrzymania klienta....
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, o 13:41 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto dane osobowe.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

lukasz17111, przesłałem prośbę o kontakt. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ