Problem z ODU-100
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 16:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
Problem z ODU-100
Witam! Od kilku dni nie mam internetu. Byłam dzisiaj w salonie Plusa, ale twierdza że nie mogą mi pomóc. Pani w dziale technicznym też nie potrafi doradzić
Problem jest następujący na ODU 100 zapala się lampka biała (tak z 5s) po chwili czerwona, mrugnie 5 razy i koniec, nie świeci nic. A na IDU 100 pali się tylko WPS na niegiesko i ODU Status na taki czerwono biały. Dodam że instalację kablową sprawdziliśmy i jest w porządku. Co może być nie tak? Proszę o pomoc.
Problem jest następujący na ODU 100 zapala się lampka biała (tak z 5s) po chwili czerwona, mrugnie 5 razy i koniec, nie świeci nic. A na IDU 100 pali się tylko WPS na niegiesko i ODU Status na taki czerwono biały. Dodam że instalację kablową sprawdziliśmy i jest w porządku. Co może być nie tak? Proszę o pomoc.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z ODU-100
Kaska, proszę podaj swoją lokalizację (miejscowość/ulice) oraz prześlij numer usługi Plus Internet przez ten formularz.
Czy była próba przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych?
Czy była próba przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z ODU-100
ok za chwilę prześlę. Próbowaliśmy zresetować router ale nie reaguje dodam że antena jest ok.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z ODU-100
Kaska, a czym można zalogować się do panelu admina routera? Jaka informacja wyświetla się przy kreskach zasięgu? Reset był realizowany poprzez przycisk na obudowie ODU?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z ODU-100
Nie niestety nie można zalogować się do panelu routera. Reset był realizowany na obudowie ale zero reakcji
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z ODU-100
Kaska, przycisk resetu należy przytrzymać dłuższą chwilę (15-20 sekund) w innym wypadku może nie zostać zrealizowany. Przy podłączenia przez kabel z routerem również nie ma możliwości zalogowania do panelu admina routera?
Jeśli dalej nie będzie takiej możliwości, to obawiam się, że pozostaje już tylko oddanie sprzętu do serwisu w celu naprawy.
Jeśli dalej nie będzie takiej możliwości, to obawiam się, że pozostaje już tylko oddanie sprzętu do serwisu w celu naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z ODU-100
Był przytrzymany przycisk reset przez 20s ale również zero reakcji. przez kabel też nie można się zalogować. Niestety serwis mi nie przyjmie bo już jest po gwarancji
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z ODU-100
Kaska, sprzęt zostanie przyjęty, jednak usługa w takim przypadku będzie już odpłatna. Być może to tylko jakiś drobiazg i naprawa będzie opłacalna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ