Predkosc internetu 512kb/s od tygodnia czasu. Limit nie wyko

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Predkosc internetu 512kb/s od tygodnia czasu. Limit nie

Post autor: Michał_Plus »

ultragraf, wszystko wskazuje na przeciążenie nadajnika z którego korzystasz. Najprawdopodobniej jest to 34025. Czy posiadasz może antenę zewnętrzną? Następny w kolejności nadajnik to 30620 (Siemianice). Proponowałbym jednak, o ile to możliwe, przetestować prędkości najpierw na telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jedrek_26
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 4 lis 2017, o 16:24

Re: Predkosc internetu 512kb/s od tygodnia czasu. Limit nie

Post autor: Jedrek_26 »

Proszę o zdiagnozowanie i naprawienie awarii łącza internetowego abonamentowego.
Problem występuje już od 2-3 miesięcy. Po ostatniej mojej wiadomości internet powrócił do normy ale niestety tylko na kilkanaście dni. Na chwilę obecną sytuacja wygląda dokładnie tak samo jak poprzednio czyli:



- szybkość pobierania danych wacha się w granicach od 200 - 500kb/s - gdzie norma wg. umowy wynosi do 25mb/s
- szybkość wysyłania danych wacha się w granicach od 100- 200kb/s - gdzie norma wynosi jakieś 12-15mb/s
- ping czasami jest w normie na poziomie 40 +-, a czasami skacze od 150 do 350

- wynik speed testu dołączam razem z wiadomością w załączniku

Model modemu z routerem to: Huawei B593 - s.

Mój adres użytkownika abonamentowego to: ul. Stanisława Moniuszki 59-100 Polkowice

Mój numer abonamentowy internetu to: (proszę o link do formularzu, w którym mogę go załączyć.

Jest to taryfa Ja + internet 40GB, LTE bez limitu w ofercie smart dom.



Limit GB nie został wykorzystany.

Zasięg na modemie to stale 4/5 kresek.



Zmiany zasięgu z automatycznego na tylko LTE lub na 3G nie dają żadnej różnicy w szybkości łącza internetowego - problem z łączem trwa 24/h czyli z samego rana, w samo południe, wieczorem czy w środku nocy, wciąż szybkość odbioru jak i wysyłu danych jest ta sama. Restarty urządzenia również nie skutkują w żaden sposób.



Po 2 zadowalających latach z internetem mobilnym z plusa postanowiłem przedłużyć umowę abonencką na kolejne 2 lata...od 2-3 miesięcy mogę powiedzieć, że internet ten stał się dosłownie jakąś masakrą, z takich prędkości internetowych korzystałem ponad 15 lat temu. Na szczęście w czerwcu 2018r. kończy mi się umowa i jeśli nic się nie zmieni w tej sprawie to zmienię operatora i przestanę go polecać moim znajomym.
Płacę 200 zł miesięcznie za abonamenty telefonów + internetu i ostatnio jestem z internetu strasznie zawiedziony, a inny operator pewnie mnie z chęcią przejmie i zaproponuje podobne warunki umów.

Mogę dodać, że z ostatnich awarii plusa wynika z tego, że nie tylko ja mam taki problem i ludzie mają dosłownie identyczne spadki szybkości łącza internetowego, co gorsza czytam dalej, że podobno nic się z tym nie robi ze strony operatorów plusa...mam nadzieję, że w moim przypadku sprawa ta będzie wyglądać inaczej i że postanowię jednak pozostać w sieci, z której korzystam od lat.



Liczę na natychmiastową reakcję w tej sprawie i odpowiedź co się z tym plusem ostatnio dzieje...?
Może warto sprawdzić nadajniki z Polkowic...? Może te wichury je uszkodziły...?

Pozdrawiam!



Z poważaniem
Jedrek_26
Ostatnio zmieniony 16 gru 2017, o 00:50 przez Jedrek_26, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Predkosc internetu 512kb/s od tygodnia czasu. Limit nie

Post autor: Michał_Plus »

Jedrek_26, prześlij, proszę, tym formularzem numer telefonu, lub konta klienta, którego dotyczy sprawa, wraz z opisem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ