Router działa poprawnie maksymalnie jeden dzień (ma firmware Plus'a w najnowszej wersji).
Niestety kilka razy na dzień DNS cache, który na nim chodzi przestaje rozwiązywać nazwy.
Pomaga tylko restart całego urządzenia. Usługi/aplikacje, które łączą siędo swoich serwerów za pomocą IP działają poprawnie. Sprawdziłem nslookup'em, że zapytania DNS time'outują się na routerze.
Kilka razy zdarzyło się również, że działało wszystko z wyjątkiem połączeń na port 443. I tu również restart pomagał.
Czy któś miał podobnie? Co można sprawdzić, przekonfigurować?
Router E5180As-22 - problem z DNS i SSL
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lis 2017, o 16:36
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Router E5180As-22 - problem z DNS i SSL
mkowalik, czy problem występuje od początku? Spróbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router E5180As-22 - problem z DNS i SSL
Na pierwsze pytanie nie umiem odpowiedzieć, bo przez długi (kilka miesięcy) czas router (i wogóle łacze LTE) był używany, jako zapas dla łącza DSL oraz do testów, czy LTE w mojej lokalizacji będzie sensownie działać. Po ustawieniu anteny i stwierdzeniu, że łącze jest lepsze niż DSL zacząłem go używać jako głównego łącza w domu i od razu zaobserwowałem problem.
Reset do ustawień fabrycznych był oczywiście robiony.
Reset do ustawień fabrycznych był oczywiście robiony.