Rwanie sygnału LTE
: 22 lis 2017, o 10:36
Witam.
Jestem nowy użytkownikiem forum więc z góry przepraszam, jeżeli poruszam temat, który był już być może poruszany.
Mieszkam pod Nowym Dworem Mazowieckim w miejscowości Kaliszki.
Użytkuję otrzymane od PLUS-a ODU-IDU 200.
BTS, z którego korzystam znajduje się kilometr ode mnie w linii prostej bez żadnych przeszkód terenowych - otwarta przestrzeń a maszt BTS stoi na skrzyżowaniu DK 7 z miejscowością Czosnów.
Na dachu własnego budynku założyłem sobie modem ODU 200 skierowany na ów BTS, który widzę z dachu bez klopotu.
ODU z routerem IDU połączony jest ok 15 metrowym przewodem antenowym.
Sygnał statusu ODU mam na niebiesko i teoretycznie wszystko jest OK ale...
Co jakiś czas - zwykle rano i wieczorem a już w weekendy to prawie zawsze co godzina lub dwie - status ów zapala się na kilkadziesiąt sekund na czerwono co skutkuje zerwaniem połączenia LTE.
Parametry otrzymywanego typowego syganłu LTE załączam poniżej. Zgłaszałem ten problem do PLUS-a kilkakrotnie, ale za każdym razem otrzymywałem odpowiedż, iż operator nie widzi ze swojej strony problemu z działaniem BTS i zgłoszenia technicznego nie przyjmie.
W czasie ostatniego weekendu zrywanie sygnału było już tak dokuczliwe, że zmusiłem konsultanta do przyjęcia zgłoszenia - dla pracowników PLUSA podaję nr zgłoszenia - 1447874.
Prosiłbym o odpowiedź od osób bardziej technicznych - co może być przyczyną tego zrywania LTE i jak można temu zaradzić ?
Kłopot polega na fakcie, iż żona pracuje z użyciem VPN i musi mieć połączenie stabilne - nawet kilkusekundowe zerwanie odbioru sygnału zrywa jej połączenie firmowe.
Pzdr
Kocur
Jestem nowy użytkownikiem forum więc z góry przepraszam, jeżeli poruszam temat, który był już być może poruszany.
Mieszkam pod Nowym Dworem Mazowieckim w miejscowości Kaliszki.
Użytkuję otrzymane od PLUS-a ODU-IDU 200.
BTS, z którego korzystam znajduje się kilometr ode mnie w linii prostej bez żadnych przeszkód terenowych - otwarta przestrzeń a maszt BTS stoi na skrzyżowaniu DK 7 z miejscowością Czosnów.
Na dachu własnego budynku założyłem sobie modem ODU 200 skierowany na ów BTS, który widzę z dachu bez klopotu.
ODU z routerem IDU połączony jest ok 15 metrowym przewodem antenowym.
Sygnał statusu ODU mam na niebiesko i teoretycznie wszystko jest OK ale...
Co jakiś czas - zwykle rano i wieczorem a już w weekendy to prawie zawsze co godzina lub dwie - status ów zapala się na kilkadziesiąt sekund na czerwono co skutkuje zerwaniem połączenia LTE.
Parametry otrzymywanego typowego syganłu LTE załączam poniżej. Zgłaszałem ten problem do PLUS-a kilkakrotnie, ale za każdym razem otrzymywałem odpowiedż, iż operator nie widzi ze swojej strony problemu z działaniem BTS i zgłoszenia technicznego nie przyjmie.
W czasie ostatniego weekendu zrywanie sygnału było już tak dokuczliwe, że zmusiłem konsultanta do przyjęcia zgłoszenia - dla pracowników PLUSA podaję nr zgłoszenia - 1447874.
Prosiłbym o odpowiedź od osób bardziej technicznych - co może być przyczyną tego zrywania LTE i jak można temu zaradzić ?
Kłopot polega na fakcie, iż żona pracuje z użyciem VPN i musi mieć połączenie stabilne - nawet kilkusekundowe zerwanie odbioru sygnału zrywa jej połączenie firmowe.
Pzdr
Kocur