Re: Rwanie sygnału LTE
: 24 lis 2017, o 18:49
Bury_Kocur, czekam na odpowiedz techników, którzy zostali oddelegowani do sprawdzenia BTSa.
Niezależne forum o sieci plus
https://plusforum.pl/
tak z pewną dozą nieśmiałości - to było prawie tydzień temu - i nic nie znaleźli ?Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, czekam na odpowiedz techników, którzy zostali oddelegowani do sprawdzenia BTSa.
Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, prace modernizacyjne potrwają prawdopodobnie do poniedziałku, do końca dnia.
Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, tak jak informowałem, prace nie są jeszcze zakończone.
Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, nadal trwają prace re-konfiguracyjne.
MIchale - z pewną dozą nieśmiałości ale Twój termin minął tydzień temu - chyba, że nie określiłeś konkretnego poniedziałku...Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, nadal trwają prace re-konfiguracyjne.
Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, cały czas jestem w kontakcie z technikami. Jak tylko będę miał coś konkretnego, dam znać.
Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, tak. Bardzo mi przykro, że trwało to tak długo. BTS przeszedł, w tym czasie, pełną diagnostykę. Przeładowano oprogramowanie, wymieniono część modułów, oraz znacząco zwiększono przepustowość. Obecna konfiguracja nie wykazuje jakichkolwiek błędów po stronie technicznej.
BTS działa jak najbardziej poprawnie. Wszystkie jego parametry są zgodne z normami. Zakłócenia nie wynikają z jego pracy.Bury_Kocur pisze:"Obecna konfiguracja nie wykazuje jakichkolwiek błędów po stronie technicznej"
Michale - raz jeszcze - bardzo dziękuję za zajęcie się sprawa tegoż BTS-a ale ....Michał_Plus pisze:Bury_Kocur, tak jak napisałem:BTS działa jak najbardziej poprawnie. Wszystkie jego parametry są zgodne z normami. Zakłócenia nie wynikają z jego pracy.Bury_Kocur pisze:"Obecna konfiguracja nie wykazuje jakichkolwiek błędów po stronie technicznej"