Witam, mój problem wygląda następująco:
Dnia 11.12.17 wszystko działało bez zarzutu jednak nazajutrz (dziś) po włączeniu komputera karta sim przestała znajdować sieć, przez co włączenie interfejsu konfiguracji modemu przez 192.168.8.1 było niemożliwe. Z początku sądziłem, że to przez opłacenie faktury dzień po terminie jednak zadzwoniłem do BOKu i konsultant odpowiedział mi, że nie ma żadnych blokad, karta rzeczywiście nie łączy, a jedynym rozwiązaniem jest jej wymiana w salonie. Udałem się więc do salonu gdzie otrzymałem nową kartę sim, jednak nic to nie zmieniło.
Z samego rana gdy próbowałem włączyć stronę 192.168.8.1 ładowała się ona jednak pokazywała się informacja o braku sieci, po jakimś czasie ładowało się samo logo plusa. Odinstalowałem więc aplikację Huawei powodującą rozruch w celu ponownej instalacji, jednak gdy podłączam teraz modem wyskakuje błąd podczas instalacji sterowników, a dioda mruga co 0,2s na zielono, zaś urządzenie HUAWEI_MOBILE figuruje w menedżerze urządzeń jako urządzenie nieznane.
Dodam jeszcze, że podczas przekładania karty do drugiego modemu próbowałem się z nią połączyć za pomocą aplikacji z drugiego modemu właśnie i również nie mogło wykryć w ogóle sieci.
Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 20:27
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
alzimytgeh, upewnij się, że karta SIM, po wymianie, jest już aktywna. Sprawdź konfigurację i ustawienia APN. Co do problemu z modemem, proponuję żebyś wykonał przywrócenie do ustawień fabrycznych. Czy masz możliwość sprawdzenia sprzętu na innym komputerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 20:27
Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
Nie mam możliwości nawet sprawdzenia konfiguracji i ustawień, bo to hilink a UI Web nie działa.
Modem zaniosłem do salonu, jeden konsultant stwierdził, że do wymiany i już prawie by to zrobił, ale okazało się, że nie mają tego modelu na stanie więc skierował mnie do innego salonu. Będąc tam usłyszałem, że aby dokonać wymiany muszę mieć informację z serwisu, że taka wymiana jest konieczna. Koniec końców oddałem go do serwisu na gwarancję i czekam co z tego będzie, więc póki co proszę o nie zamykanie tego wątku.
Modem zaniosłem do salonu, jeden konsultant stwierdził, że do wymiany i już prawie by to zrobił, ale okazało się, że nie mają tego modelu na stanie więc skierował mnie do innego salonu. Będąc tam usłyszałem, że aby dokonać wymiany muszę mieć informację z serwisu, że taka wymiana jest konieczna. Koniec końców oddałem go do serwisu na gwarancję i czekam co z tego będzie, więc póki co proszę o nie zamykanie tego wątku.
Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
Zapoznajcie się z tym wątkiem: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=12&t=51305
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 20:27
Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
W serwisie firmware został przeinstalowany na nowy, wszystko działa. Temat można zamknąć.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem
alzimytgeh, bardzo się cieszę. Temat zamykam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ