Brak połączenia z LTE.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Brak połączenia z LTE.
Cześć. Dzisiaj wyjąłem kartę sim z routera i włożyłem do swego telefonu.
I mam problem, ponieważ, gdy karta przebywała w routerze, bezproblemowo łączyłem się z LTE, natomiast mając ją w telefonie łączę się tylko z 3G.
Nadmienię, iż masz Plusa znajduje się zaledwie kilkaset metrów dalej i są na nim dwa nadajniki LTE. [Stąporków, pow. Konecki]
Nawiasem mówiąc, równocześnie korzystam z karty z T-Mobile i nie mam żadnych problemów z połączeniem się z LTE.
Rzecz jasna, w telefonie wszystko ustawione, aby LTE funkcjonowało.
Co może być powodem braku połączenia?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
I mam problem, ponieważ, gdy karta przebywała w routerze, bezproblemowo łączyłem się z LTE, natomiast mając ją w telefonie łączę się tylko z 3G.
Nadmienię, iż masz Plusa znajduje się zaledwie kilkaset metrów dalej i są na nim dwa nadajniki LTE. [Stąporków, pow. Konecki]
Nawiasem mówiąc, równocześnie korzystam z karty z T-Mobile i nie mam żadnych problemów z połączeniem się z LTE.
Rzecz jasna, w telefonie wszystko ustawione, aby LTE funkcjonowało.
Co może być powodem braku połączenia?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Re: Brak połączenia z LTE.
Musisz zmienić APN.
W telefonie zapewne domyślnie ustawił się APN plus, powinieneś go zmienić na APN internet a następnie wyłączyć i włączyć telefon.
Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
W telefonie zapewne domyślnie ustawił się APN plus, powinieneś go zmienić na APN internet a następnie wyłączyć i włączyć telefon.
Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Re: Brak połączenia z LTE.
Ok, spróbuję to zrobić.patryk7588 pisze:Musisz zmienić APN.
W telefonie zapewne domyślnie ustawił się APN plus, powinieneś go zmienić na APN internet a następnie wyłączyć i włączyć telefon.
Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
Oczywiście to nie spowoduje jakichś problemów z połączeniem, gdy karta będzie w routerze?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Re: Brak połączenia z LTE.
Nie, zmieniasz tylko konfigurację w telefonie.
Pamiętaj tylko aby zmienić APN ponownie na APN plus gdy włożysz do telefonu kartę SIM z taryfą głosową.
Pamiętaj tylko aby zmienić APN ponownie na APN plus gdy włożysz do telefonu kartę SIM z taryfą głosową.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Re: Brak połączenia z LTE.
Rozumiem. Dzięki za odpowiedź.patryk7588 pisze:Nie, zmieniasz tylko konfigurację w telefonie.
Pamiętaj tylko aby zmienić APN ponownie na APN plus gdy włożysz do telefonu kartę SIM z taryfą głosową.
Jeśli będą jakieś problemy, to napiszę ponownie, mając nadzieję na pomoc :)
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak połączenia z LTE.
Monte_Christo, jest dokładnie tak jak pisze patryk7588:
Zmiana konfiguracji APN dotyczy urządzenia, nie karty SIM.patryk7588 pisze:Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59
Re: Brak połączenia z LTE.
Dzięki za pomoc. Zmieniłem APN i LTE zaczęło działać :)
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak połączenia z LTE.
Monte_Christo, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nadal brak internetu.
Witam.
Otóż 11 grudnia dostałem SMS na router, iż wykorzystałem 100% limitu abonamentu miesięcznego. 13 grudnia wpłata została zaksięgowana u Państwa i dostałem z powrotem SMS o wpłacie. Do dziś jest brak internetu (jest zwolniony do takiej prędkości, że nie da się nic robić), a okres rozliczeniowy jest do 11-go każdego miesiąca. W czym tkwi problem? Da się to naprawić dzwoniąc do państwa?
Pozdrawiam.
Otóż 11 grudnia dostałem SMS na router, iż wykorzystałem 100% limitu abonamentu miesięcznego. 13 grudnia wpłata została zaksięgowana u Państwa i dostałem z powrotem SMS o wpłacie. Do dziś jest brak internetu (jest zwolniony do takiej prędkości, że nie da się nic robić), a okres rozliczeniowy jest do 11-go każdego miesiąca. W czym tkwi problem? Da się to naprawić dzwoniąc do państwa?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2017, o 11:14 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nadal brak internetu.
maticz18 , prześlij, proszę, tym formularzem numer telefonu, lub konta klienta, którego dotyczy sprawa, wraz z opisem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ