Teraz jest 17 sty 2018, o 05:40

Zostaw Kontakt





Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:27

Pojawiło się LTE. A co w takim razie z LTE+ , jakieś dodatkowe ustawienia ?
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji
Załączniki
Screenshot_20180112-102228.jpg
Wyniki przy włączonym LTE. Szybciej nie będzie ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:44

domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:50

Michał_Plus napisał(a):domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.


Rozumiem czyli jak tylko znajdę się w zasięgu LTE+ Advanced to powinno teoretycznie hulać?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 364
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 214 razy
    Otrzymał podziękowań: 28 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:52

Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->

Za ten post autor Ron otrzymał podziękowanie od
domskup(12 sty 2018, o 10:53)
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:54

Ron napisał(a):Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->


Ok :) No nie jest najgorzej . Miejmy nadzieje że gdzieś sobie pośmigam w tym LTE+ Advanced
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:01

domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:03

Michał_Plus napisał(a):domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.


to sobie potestuje w drodze z pracy. A są gdzieś dokładne mapki żeby to sprawdzić ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:11

domskup, dostępne pasma sprawdzisz na BTSearch. Zainstaluj też na telefonie odpowiednią aplikację np: Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
domskup(12 sty 2018, o 11:21)
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Re: Brak Internetu

Post13 sty 2018, o 13:30

Aktualnie znalezienie telefonu do którego pasowałaby taka karta graniczy z cudem . Jedynie próbowałam załączyć tą kartę u sąsiada pojawiało się to samo co u mnie jedynie migała kontrolka od ODU power
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post15 sty 2018, o 10:56

Miyaghi, czy zalogowałaś się do Plus Online i sprawdziłaś ustawienia usług? Jeśli tak i nie ma innych nieprawidłowości, konieczny będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maslakdx

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 lis 2017, o 21:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak Internetu

Post16 sty 2018, o 17:09

Witam. Od niedawna a dokładnie 11.01.2018 nie mam internetu. Tego samego dnia zapłaciłem zaległy rachunek a internetu do tej pory nie mam. Dodam jeszcze, że nie znam numeru usługi na której mam internet, Mogę podać jedynie Imię i nazwisko do której należy usługa.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post16 sty 2018, o 17:18

maslakdx, prześlij, proszę, tym formularzem swoje dane, wraz z numerem pesel, oraz opisem problemu. Jeśli podasz numer zgłoszenia, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości


cron