Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

maslakdx, poprosiłem o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miyaghi
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11

"Martwe diody"

Post autor: Miyaghi »

Od pewnego czasu borykałam się brakiem Internetu jednak wczoraj ku mojemu zaskoczeniu wszystko zaczęło działać prawidłowo aż do dzisiaj. Na routerze IDU 200 pali się TYLKO dioda od Power na niebiesko a od czasu do czasu zapalaja się diody od ethernetu i ODU LTE reszta diod jest "martwa" podobnie jak ta na modemie zewnetrznym od zasiegu. Kable były sprawdzane poprzez podłączanie do dekodera i wszystkie działały bez zarzutu. Karta również byla wyciagana i sprawdzana pod kątem prawidłowego zamontowania (według instrukcji ). Wszystko zostało podłączone według instrukcji.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, o 18:59 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Miyaghi, czy logowałaś się do PO tak jak prosiłem? Czy na innym urządzeniu internet działa prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamo32122
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:08

Huawei p8 lite problem z internetem

Post autor: kamo32122 »

Witam,
Mam problem z moim telefonem, mianowicie nie działa mi internet, żadna ikonka od internetu się nie wyświetla. Próbowałem już wszystkiego, nawet zmiany karty, twardy reset też już gościł, na koncie plusa pisze że wszystko aktywne, więc myślę że wina leży w jakichś ustawieniach. Zauważyłem że jeżeli w operatorze sieci wybiorę Plus 2G to po odświeżeniu pozostaje dalej na Plus 2G, tak samo z Plus 3G, lecz jeżeli wybiorę Puls Lte, to po odświeżeniu sieć jest na Plus 3G. Dodam że mam abonament i sprawdzałem na stronie plusa, mam 5 gb do wykorzystania
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 12:18 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Huawei p8 lite problem z internetem

Post autor: krzyss79 »

Masz pod ręką inny telefon, sprawdź czy też są takie problemy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak Internetu

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kamo32122,
- przetestuj działanie swojej karty SIM w innym telefonie, zgodnie z radą krzyss79.
Natomiast w swoim Huawei'u sprawdź proszę konfigurację. A najlepiej to przeprowadź ją od nowa: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon - następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy problem dotyczy tylko działania Internetu, czy może również MMS-ów nie możesz wysyłać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamo32122
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:08

Re: Brak Internetu

Post autor: kamo32122 »

Konfiguracji próbowałem wiele razy, jeżeli na innym telefonie Internet nie pójdzie to gdzie szukać przyczyny? Miesiąc temu karta wymieniona z tych samych powodów
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak Internetu

Post autor: Ewa_Plus »

kamo32122,
- sprawdź proszę jeszcze, czy MMS-y działają u Ciebie prawidłowo.
Czy po włożeniu do telefonu karty SIM od innego numeru Internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamo32122
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:08

Re: Brak Internetu

Post autor: kamo32122 »

No cóż, w plusie mi powiedzieli że mi nie dodało pakietu xDDD Zdarza się
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak Internetu

Post autor: Ewa_Plus »

kamo32122,
- czy teraz już możesz korzystać z Internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KrisPL
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 15:16

LTE - brak możliwości połączenia

Post autor: KrisPL »

Witam, od niedzieli zmagam się z odrzucaniem ze strony BT's pasma LTE, posiadam internet na abonament, zgłoszenie reklamacyjne wysłane jednak sytuacja nadal się nie poprawia. Na telefonie internet śmiga aż miło, nie ma problemów z LTE (również PLUS) natomiast karta sim nie może połączyć się z tymi częstotliwościami. Wymieniano kartę na nową jednak bez skutku. Na infolinii poinformowano mnie iż nie ma żadnych prac na BT's (moja lokalizacja -> http://beta.btsearch.pl/?dataSource=uke ... 78&zoom=16). Konto abonenckie resetowane, gdzie mam szukać pomocy? Nie chce wypowiadać umowy ale za nie dotrzymanie warunków umowy nie będę miał wyjścia. Przy próbie wymuszenia połączenia LTE dostaję komunikat zwrotny "żądanie odrzucono przez sieć". Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 lut 2018, o 12:14 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: LTE - brak możliwości połączenia

Post autor: Michał_Plus »

KrisPL, rozumiem że posiadasz 2 karty sim (głosową i internetową) w PLUS i problem dotyczy tylko tej drugiej? Na jakim sprzęcie masz problemy z LTE? Jaki tam masz tam ustawiony APN. W taryfie DATA powinien to być "internet". Przełóż kartę SIM do telefonu, zmień APN na "internet" i wykonaj test połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KrisPL
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 15:16

Re: Brak Internetu

Post autor: KrisPL »

Michał_Plus tak posiadam dwie karty, głosową gdzie wszystko działa bez zarzutu, pełen zasięg LTE gdyż mieszkam 100m od BTs i internet działa aż miło, natomiast karta internetowa nie łączy się z częstotliwościami LTE. Zmieniałem urządzenia, karta głosowa w modemie działa z LTE, natomiast karta internetowa w telefonie nie, czyli nie jest to wina urządzenia. APN'y są poprawne. Wyczerpałem wszystkie możliwości konfiguracyjne, wygląda jak by z jakiegoś powodu moja karta była odrzucana na częstotliwościach LTE. Siła sygnału wynosi -95dBm. Dodam jeszcze iż przez pół roku wszystko działało bez problemu, aż do ostatniego weekendu.
16:41 - w momencie kiedy skończyłem pisać post pojawił się zasięg LTE, nie wiem czy to przypadek czy interwencja serwisowa, ale na aktualny moment działa aż miło :) a to przyjemna odmiana 40mb/s a 0,06mb/s. Mam nadzieję że tak już zostanie. Dziękuję za próbę podjęcia pomocy. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak Internetu

Post autor: Ewa_Plus »

KrisPL,
- cieszę się, że już wszystko śmiga. Gdyby coś się jeszcze zadziało to daj znać :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Granatowy13
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2018, o 22:46

Problem z internetem

Post autor: Granatowy13 »

Witam, od dziś mam aktywną usługę internetu na abonament lecz, gdy włączam dane komórkowe nic się nie dzieje. Konfigurowałem to przez stronę internetową, ale nic z tego... Prosiłbym o pomoc, będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2018, o 14:14 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
ODPOWIEDZ