Teraz jest 17 sty 2018, o 10:06

Zostaw Kontakt





Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:27

Pojawiło się LTE. A co w takim razie z LTE+ , jakieś dodatkowe ustawienia ?
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji
Załączniki
Screenshot_20180112-102228.jpg
Wyniki przy włączonym LTE. Szybciej nie będzie ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:44

domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:50

Michał_Plus napisał(a):domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.


Rozumiem czyli jak tylko znajdę się w zasięgu LTE+ Advanced to powinno teoretycznie hulać?
Online
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 364
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 214 razy
    Otrzymał podziękowań: 28 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:52

Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->

Za ten post autor Ron otrzymał podziękowanie od
domskup(12 sty 2018, o 10:53)
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:54

Ron napisał(a):Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->


Ok :) No nie jest najgorzej . Miejmy nadzieje że gdzieś sobie pośmigam w tym LTE+ Advanced
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:01

domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:03

Michał_Plus napisał(a):domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.


to sobie potestuje w drodze z pracy. A są gdzieś dokładne mapki żeby to sprawdzić ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 11:11

domskup, dostępne pasma sprawdzisz na BTSearch. Zainstaluj też na telefonie odpowiednią aplikację np: Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
domskup(12 sty 2018, o 11:21)
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Re: Brak Internetu

Post13 sty 2018, o 13:30

Aktualnie znalezienie telefonu do którego pasowałaby taka karta graniczy z cudem . Jedynie próbowałam załączyć tą kartę u sąsiada pojawiało się to samo co u mnie jedynie migała kontrolka od ODU power
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post15 sty 2018, o 10:56

Miyaghi, czy zalogowałaś się do Plus Online i sprawdziłaś ustawienia usług? Jeśli tak i nie ma innych nieprawidłowości, konieczny będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maslakdx

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 lis 2017, o 21:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak Internetu

Post16 sty 2018, o 17:09

Witam. Od niedawna a dokładnie 11.01.2018 nie mam internetu. Tego samego dnia zapłaciłem zaległy rachunek a internetu do tej pory nie mam. Dodam jeszcze, że nie znam numeru usługi na której mam internet, Mogę podać jedynie Imię i nazwisko do której należy usługa.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Brak Internetu

Post16 sty 2018, o 17:18

maslakdx, prześlij, proszę, tym formularzem swoje dane, wraz z numerem pesel, oraz opisem problemu. Jeśli podasz numer zgłoszenia, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Uard

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 sty 2018, o 21:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak internetu lub przerywane połączenie

Post16 sty 2018, o 22:09

Witam, kiedy próbuję się połączyć z internetem poprzez przewód USB, to mi pokazuje "połączenie lokalne 2 brak internetu", natomiast przez Wi-Fi działa, ale co jakiś czas się rozłącza. Wydaje mi się, że zaczęło się tak robić po jednej z aktualizacji windowsa 10. Diagnostyka sieci systemu windows wykazała, że nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP. W właściwościach protokołu w wersji 4 (TCP/IPv4) ustawiłem adres IP na: 192.168.8.1 ; maska podsieci: 255.255.255.0 ; bramka domyślna : 192.168.8.2 ; preferowany serwer DNS: 194.204.159.1 ; alternatywny serwer DNS: 194.204.152.34. Po tych ustawieniach diagnostyka sieci pokazuje, że protokół DHCP nie jest włączony dla karty sieciowej "Połączenie lokalne 2". Wykonanie napraw jako administrator nie pomogło. Ustawienie automatycznego IP i DNS włączy DHCP, ale powoduje, powrót do początku problemu "nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP". Sterownik karty sieciowej aktualny, próbowałem odinstalować sterownik, wyłączyć zaporę, ale to nic nie pomogło.
Windows 10
model Huawei E5373
Ostatnio edytowano 17 sty 2018, o 10:05 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dav, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 41 gości