Strona 1 z 5

Brak Internetu

: 18 gru 2017, o 13:10
autor: trocia
Witam,
13 grudnia został mi zablokowany dostęp do Internetu w związku z brakiem opłaty. Tego samego dnia oplaciłam zaległy rachunek. Niestety do tej pory Internet nie jest aktywny. Kiedy mogę się spodziewać ponownego aktywowania usługi? Nr klienta XXXXXXX.
Pozdrawiam.

Re: Brak Internetu

: 18 gru 2017, o 16:29
autor: Michał_Plus
trocia, wszystko powinno już działać. Zrestartuj proszę sprzęt i sprawdź, czy możesz korzystać bez problemu.

Brak Intenetu

: 9 sty 2018, o 18:59
autor: Miyaghi
Mój problem przedstawia się następująco :
Trzy dni temu przestał działać mi Internet, dioda od zasięgu zmieniała kolor z czerwonego na zielony pomyślałam że może być to spowodowane złą pogodą tak więc zostawiłam to i stwierdziłam że poczekam. Wczoraj jednak na routerze paliła się już tylko jedna dioda od power zadzwoniłam po siostrzeńca on odłączył router od zasilania pokombinował przy kablach idących od routera do odbiornika i anteny ale to również nic nie dało zmieniliśmy kartę na tę która posiada sąsiad i wszystko zaczęło działać bez zarzutu . W biurze obsługi klienta powiedzieli że mam skontaktować się z państwem bo problemem może być zablokowana karta. Proszę o pomoc

Re: Brak Internetu

: 10 sty 2018, o 11:59
autor: Michał_Plus
Miyaghi, na jakim urządzeniu korzystasz z internetu? Jaką posiadasz na niej taryfę? Jaki masz ustawiony APN? Czy internet, na Twojej karcie, nie działa całkowicie, czy działa wolno? Jakie paliły się diody przy karcie sąsiada?

Re: Brak Internetu

: 10 sty 2018, o 17:14
autor: Miyaghi
1.ODU IDU 200
2.Posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB
3.nie mogę się zalogować nawet jako admin na komputerze by to sprawdzić nie mam rzadnego połączenia z modemem zewnętrznym .
4. Nie działa całkowicie
5.hmmmm można rzec że wszystkie LTE i Wi-Fi na jego karcie działało bez zarzutu

Re: Brak Internetu

: 10 sty 2018, o 18:24
autor: Ewa_Plus
Miyaghi,
- sprawdź proszę w Plus online, czy pakiet nie został wykorzystany.

Re: Brak Internetu

: 11 sty 2018, o 08:45
autor: Miyaghi
Po wyczerpaniu limitu internet poprostu mi zwalnia nic więcej nigdy sie nie zdarzało

Re: Brak Internetu

: 11 sty 2018, o 11:01
autor: Michał_Plus
Miyaghi, rozumiem, jednak prosiłbym o zalogowanie się do PO i sprawdzenie konfiguracji. Skoro internet na karcie sąsiada działa prawidłowo, należy wykluczyć problem ze sprzętem.

Re: Brak Internetu

: 11 sty 2018, o 17:54
autor: Miyaghi
APN miałam ustawiony w ten sposób niczego od roku nie zmieniałam :

Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Problemem jest to ze w momencie podłączenia wszystkiego pod ODU pali się tylko kontrolka od zasilania. Nie mam żadnego dostępu do ustawień sieci w swoim komputerze a takowy powinien być

Re: Brak Internetu

: 11 sty 2018, o 17:59
autor: Ewa_Plus
Miyaghi,
- przełóż proszę kartę SIM (tę od Internetu) do jakiegoś telefonu i zweryfikuj, czy wówczas możesz połączyć się z Internetem oraz czy możesz wykonać połączenie na jakikolwiek numer. Wystarczy, że puścisz tylko tzw. "strzałkę". Jeśli nie uda się tego zrobić, to jaki komunikat słyszysz lub pojawia się na ekranie.

Brak LTE

: 12 sty 2018, o 11:02
autor: domskup
Witam.

Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).

Re: Brak LTE

: 12 sty 2018, o 11:05
autor: Ron
domskup pisze:Witam.

Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).
Z jakiej oferty/taryfy korzystasz ??

Re: Brak LTE

: 12 sty 2018, o 11:08
autor: Michał_Plus
domskup, APN dla taryf głosowych to plus, natomiast dla taryf internetowych to internet.

Re: Brak LTE

: 12 sty 2018, o 11:09
autor: domskup
Ja + Internet LTE 30

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:13
autor: Michał_Plus
domskup, APN ustaw jako internet.