Strona 2 z 5

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:27
autor: domskup
Pojawiło się LTE. A co w takim razie z LTE+ , jakieś dodatkowe ustawienia ?
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:44
autor: Michał_Plus
domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:50
autor: domskup
Michał_Plus pisze:domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Rozumiem czyli jak tylko znajdę się w zasięgu LTE+ Advanced to powinno teoretycznie hulać?

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:52
autor: Ron
Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 11:54
autor: domskup
Ron pisze:Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->
Ok :) No nie jest najgorzej . Miejmy nadzieje że gdzieś sobie pośmigam w tym LTE+ Advanced

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 12:01
autor: Michał_Plus
domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 12:03
autor: domskup
Michał_Plus pisze:domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.
to sobie potestuje w drodze z pracy. A są gdzieś dokładne mapki żeby to sprawdzić ?

Re: Brak Internetu

: 12 sty 2018, o 12:11
autor: Michał_Plus
domskup, dostępne pasma sprawdzisz na BTSearch. Zainstaluj też na telefonie odpowiednią aplikację np: Network Cell Info.

Re: Brak Internetu

: 13 sty 2018, o 14:30
autor: Miyaghi
Aktualnie znalezienie telefonu do którego pasowałaby taka karta graniczy z cudem . Jedynie próbowałam załączyć tą kartę u sąsiada pojawiało się to samo co u mnie jedynie migała kontrolka od ODU power

Re: Brak Internetu

: 15 sty 2018, o 11:56
autor: Michał_Plus
Miyaghi, czy zalogowałaś się do Plus Online i sprawdziłaś ustawienia usług? Jeśli tak i nie ma innych nieprawidłowości, konieczny będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Re: Brak Internetu

: 16 sty 2018, o 18:09
autor: maslakdx
Witam. Od niedawna a dokładnie 11.01.2018 nie mam internetu. Tego samego dnia zapłaciłem zaległy rachunek a internetu do tej pory nie mam. Dodam jeszcze, że nie znam numeru usługi na której mam internet, Mogę podać jedynie Imię i nazwisko do której należy usługa.

Re: Brak Internetu

: 16 sty 2018, o 18:18
autor: Michał_Plus
maslakdx, prześlij, proszę, tym formularzem swoje dane, wraz z numerem pesel, oraz opisem problemu. Jeśli podasz numer zgłoszenia, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

Brak internetu lub przerywane połączenie

: 16 sty 2018, o 23:09
autor: Uard
Witam, kiedy próbuję się połączyć z internetem poprzez przewód USB, to mi pokazuje "połączenie lokalne 2 brak internetu", natomiast przez Wi-Fi działa, ale co jakiś czas się rozłącza. Wydaje mi się, że zaczęło się tak robić po jednej z aktualizacji windowsa 10. Diagnostyka sieci systemu windows wykazała, że nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP. W właściwościach protokołu w wersji 4 (TCP/IPv4) ustawiłem adres IP na: 192.168.8.1 ; maska podsieci: 255.255.255.0 ; bramka domyślna : 192.168.8.2 ; preferowany serwer DNS: 194.204.159.1 ; alternatywny serwer DNS: 194.204.152.34. Po tych ustawieniach diagnostyka sieci pokazuje, że protokół DHCP nie jest włączony dla karty sieciowej "Połączenie lokalne 2". Wykonanie napraw jako administrator nie pomogło. Ustawienie automatycznego IP i DNS włączy DHCP, ale powoduje, powrót do początku problemu "nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP". Sterownik karty sieciowej aktualny, próbowałem odinstalować sterownik, wyłączyć zaporę, ale to nic nie pomogło.
Windows 10
model Huawei E5373

Re: Brak Internetu

: 17 sty 2018, o 11:10
autor: Michał_Plus
Uard, niekiedy po aktualizacji Windows 10 mogą wystąpić problemy z połączeniem. Zapoznaj się proszę z tym tematem.

Re: Brak Internetu

: 17 sty 2018, o 18:30
autor: maslakdx
Michał_Plus jeżeli chodzi o numer odwołania to:180116-001770.