Teraz jest 18 cze 2018, o 20:09

Zostaw Kontakt





Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Brak Internetu

Post17 sty 2018, o 17:41

maslakdx, poprosiłem o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

"Martwe diody"

Post18 sty 2018, o 17:52

Od pewnego czasu borykałam się brakiem Internetu jednak wczoraj ku mojemu zaskoczeniu wszystko zaczęło działać prawidłowo aż do dzisiaj. Na routerze IDU 200 pali się TYLKO dioda od Power na niebiesko a od czasu do czasu zapalaja się diody od ethernetu i ODU LTE reszta diod jest "martwa" podobnie jak ta na modemie zewnetrznym od zasiegu. Kable były sprawdzane poprzez podłączanie do dekodera i wszystkie działały bez zarzutu. Karta również byla wyciagana i sprawdzana pod kątem prawidłowego zamontowania (według instrukcji ). Wszystko zostało podłączone według instrukcji.
Ostatnio edytowano 18 sty 2018, o 17:59 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Brak Internetu

Post18 sty 2018, o 18:01

Miyaghi, czy logowałaś się do PO tak jak prosiłem? Czy na innym urządzeniu internet działa prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamo32122

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 sty 2018, o 20:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei p8 lite

Huawei p8 lite problem z internetem

Post21 sty 2018, o 20:10

Witam,
Mam problem z moim telefonem, mianowicie nie działa mi internet, żadna ikonka od internetu się nie wyświetla. Próbowałem już wszystkiego, nawet zmiany karty, twardy reset też już gościł, na koncie plusa pisze że wszystko aktywne, więc myślę że wina leży w jakichś ustawieniach. Zauważyłem że jeżeli w operatorze sieci wybiorę Plus 2G to po odświeżeniu pozostaje dalej na Plus 2G, tak samo z Plus 3G, lecz jeżeli wybiorę Puls Lte, to po odświeżeniu sieć jest na Plus 3G. Dodam że mam abonament i sprawdzałem na stronie plusa, mam 5 gb do wykorzystania
Ostatnio edytowano 22 sty 2018, o 11:18 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Huawei p8 lite problem z internetem

Post22 sty 2018, o 00:41

Masz pod ręką inny telefon, sprawdź czy też są takie problemy.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Brak Internetu

Post22 sty 2018, o 11:22

Witaj kamo32122,
- przetestuj działanie swojej karty SIM w innym telefonie, zgodnie z radą krzyss79.
Natomiast w swoim Huawei'u sprawdź proszę konfigurację. A najlepiej to przeprowadź ją od nowa: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon - następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy problem dotyczy tylko działania Internetu, czy może również MMS-ów nie możesz wysyłać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamo32122

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 sty 2018, o 20:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei p8 lite

Re: Brak Internetu

Post22 sty 2018, o 13:03

Konfiguracji próbowałem wiele razy, jeżeli na innym telefonie Internet nie pójdzie to gdzie szukać przyczyny? Miesiąc temu karta wymieniona z tych samych powodów
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Brak Internetu

Post22 sty 2018, o 14:15

kamo32122,
- sprawdź proszę jeszcze, czy MMS-y działają u Ciebie prawidłowo.
Czy po włożeniu do telefonu karty SIM od innego numeru Internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kamo32122

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 sty 2018, o 20:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei p8 lite

Re: Brak Internetu

Post22 sty 2018, o 21:13

No cóż, w plusie mi powiedzieli że mi nie dodało pakietu xDDD Zdarza się
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Brak Internetu

Post23 sty 2018, o 10:38

kamo32122,
- czy teraz już możesz korzystać z Internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

KrisPL

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 14:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

LTE - brak możliwości połączenia

Post1 lut 2018, o 09:53

Witam, od niedzieli zmagam się z odrzucaniem ze strony BT's pasma LTE, posiadam internet na abonament, zgłoszenie reklamacyjne wysłane jednak sytuacja nadal się nie poprawia. Na telefonie internet śmiga aż miło, nie ma problemów z LTE (również PLUS) natomiast karta sim nie może połączyć się z tymi częstotliwościami. Wymieniano kartę na nową jednak bez skutku. Na infolinii poinformowano mnie iż nie ma żadnych prac na BT's (moja lokalizacja -> http://beta.btsearch.pl/?dataSource=uke ... 78&zoom=16). Konto abonenckie resetowane, gdzie mam szukać pomocy? Nie chce wypowiadać umowy ale za nie dotrzymanie warunków umowy nie będę miał wyjścia. Przy próbie wymuszenia połączenia LTE dostaję komunikat zwrotny "żądanie odrzucono przez sieć". Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 1 lut 2018, o 11:14 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: LTE - brak możliwości połączenia

Post1 lut 2018, o 11:12

KrisPL, rozumiem że posiadasz 2 karty sim (głosową i internetową) w PLUS i problem dotyczy tylko tej drugiej? Na jakim sprzęcie masz problemy z LTE? Jaki tam masz tam ustawiony APN. W taryfie DATA powinien to być "internet". Przełóż kartę SIM do telefonu, zmień APN na "internet" i wykonaj test połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

KrisPL

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 14:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak Internetu

Post1 lut 2018, o 16:38

Michał_Plus tak posiadam dwie karty, głosową gdzie wszystko działa bez zarzutu, pełen zasięg LTE gdyż mieszkam 100m od BTs i internet działa aż miło, natomiast karta internetowa nie łączy się z częstotliwościami LTE. Zmieniałem urządzenia, karta głosowa w modemie działa z LTE, natomiast karta internetowa w telefonie nie, czyli nie jest to wina urządzenia. APN'y są poprawne. Wyczerpałem wszystkie możliwości konfiguracyjne, wygląda jak by z jakiegoś powodu moja karta była odrzucana na częstotliwościach LTE. Siła sygnału wynosi -95dBm. Dodam jeszcze iż przez pół roku wszystko działało bez problemu, aż do ostatniego weekendu.
16:41 - w momencie kiedy skończyłem pisać post pojawił się zasięg LTE, nie wiem czy to przypadek czy interwencja serwisowa, ale na aktualny moment działa aż miło :) a to przyjemna odmiana 40mb/s a 0,06mb/s. Mam nadzieję że tak już zostanie. Dziękuję za próbę podjęcia pomocy. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4706
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Brak Internetu

Post1 lut 2018, o 17:06

KrisPL,
- cieszę się, że już wszystko śmiga. Gdyby coś się jeszcze zadziało to daj znać :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości