Teraz jest 22 cze 2018, o 23:56

Zostaw Kontakt





Wolny internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post5 lut 2018, o 10:22

ggogojaj, czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lenarczyk.jakub

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lut 2018, o 18:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Fatalna prędkość pobierania .

Post12 lut 2018, o 18:40

Mam jakiś czas internet właśnie z plusa i internet działa fatalnie . Infolinia odsyła do zmiany pasma 800/1800 i na tym pomoc się kończy , MAX jaki otrzymałem od Was wynosi 2-3 mb/s na speedtescie . Nie dość że podpisując umowe , byliśmy informowani , że LTE jest bez limitu , co jest jedna wielką bujdą na resorach to jeszcze internecik działa jakby nie działał .
Pakiet podstawowy dostępny.
Wyniki z odu :
Status LTE
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -101 dBm
RSRQ -15 dB
RSSI -79 dBm
SINR 3 dB
Informacja o lokalizacji 335
Pasmo 3 (1800 MHz

Wyniki z speedtesetu , każdego dnia i o każdej porze bardzo zbliżone ( plus minus 0,5 mb na downloadzie )
Obrazek
Ostatnio edytowano 13 lut 2018, o 09:40 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 10:00

lenarczyk.jakub, po pierwsze, parametry sygnału, które podałeś -
lenarczyk.jakub napisał(a):RSRP -101 dBm
RSRQ -15 dB
RSSI -79 dBm
wskazują na pewne zakłócenia sygnału, który do Ciebie dociera. Proponuję sprawdzić ustawienie anteny. Czy posiadasz antenę zewnętrzną? Z jakiego sprzętu korzystasz? Po drugie, wyniki speed testu sugerują obciążenie stacji. Podaj Swoją dokładna lokalizację. Sprawdzę, czy planowana jest tam jakaś modernizacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 13:32

witam mam problem z prędkością internetu występuję on mianowicie od 3 dni prędkosc nie przekracza 0.50mb/s
(nie wykorzystałem pakietu)
model rutera:
huawei E5180
RSRQ: -13dB
RSRP: -91dBm
RSSI: -59dBm
SINR: 9dB
nie wiem co mam robic proszę o szybką pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 13:37

Kryst, wklej pełny speed test. Jaki jest UL? Czy wykonywałeś testy o różnych porach? Podaj swoja dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 13:42

Poznań, ul.Sandomierska
tak wykonywałem pomiary o różnych porach i wyniki były zbliżone
http://www.speedtest.pl/test/169808561
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 14:26

Kryst, według informacji, jakie uzyskałem, stacja pracuje poprawnie. Wykonaj restart sprzętu i sprawdź ponownie. Czy posiadasz antenę zewnętrzną? Spróbuj zmienić jej ustawienie. Jeśli nie, zmień położenie sprzętu w domu i ponownie wykonaj test.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 14:35

niestety nie posiadam anteny zewnętrznej a owe czynności dalej mi nie pomogły.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 14:40

Kryst, masz możliwość sprawdzić kartę na innym sprzęcie? Masz, może, inną kartę Plusa? Jak wtedy wyglądają prędkości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kryst

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 13 lut 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: smart firma
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 14:51

nie posiadam drugiej karty i nie mam możliwości sprawdzenia karty na innym sprzęcie
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 14:56

Kryst, w takim wypadku proponuję złożyć reklamację na działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lenarczyk.jakub

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lut 2018, o 18:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wolny internet

Post13 lut 2018, o 20:44

Michał_Plus napisał(a):lenarczyk.jakub, po pierwsze, parametry sygnału, które podałeś -
lenarczyk.jakub napisał(a):RSRP -101 dBm
RSRQ -15 dB
RSSI -79 dBm
wskazują na pewne zakłócenia sygnału, który do Ciebie dociera. Proponuję sprawdzić ustawienie anteny. Czy posiadasz antenę zewnętrzną? Z jakiego sprzętu korzystasz? Po drugie, wyniki speed testu sugerują obciążenie stacji. Podaj Swoją dokładna lokalizację. Sprawdzę, czy planowana jest tam jakaś modernizacja.


Tak zestaw odu/idu 200 , Pionki ul. Leśna
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post14 lut 2018, o 10:12

lenarczyk.jakub, w Twojej okolicy znajdują się dwie stacje z pasmem LTE1800. 13805 oraz 11347. Sprawdź ustawienie anteny. Jeśli jest skierowana dokładnie na BTS, spróbuj przestawić ją na drugi. Być może uzyskasz lepsze wyniki DL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Tomasz_z_Wawy i 18 gości