Teraz jest 22 cze 2018, o 19:44

Zostaw Kontakt





Wolny internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

gosia233

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 12:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Wolny internet

Post2 sty 2018, o 13:04

Mimo nowego transferu internet dalej jest bardzo wolny, zasięg LTE jest, szybkość łącza to 135 lub 150mb/s a kiedy wchodzę na strony www lub chce przykładowo coś pobrać czekam,czekam i dopiero po dłuższej chwili coś się dzieje.Wcześniej nigdy nie miałam takiej sytuacji.Wykonałam chyba wszystkie możliwe resety, restarty i nic. Dodam jeszcze, że zawsze 1 każdego miesiąca miałam nowy tranfer, a informacji, że coś się zmieniło w tym temacie nie otrzymałam. Proszę o pomoc lub rady.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post2 sty 2018, o 13:21

gosia233, wartości jakie podajesz
gosia233 napisał(a):szybkość łącza to 135 lub 150mb/s
mierzone są od modemu/routera do sprzętu z jakiego korzystasz. Nie jest to prędkość połączenia internetowego, tylko maksymalna możliwa przepustowość łącza. Wykonaj pomiar prędkości (DL i UL) na speed test i wklej otrzymane wyniki. Z jakiego urządzenia korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gosia233

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 12:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wolny internet

Post2 sty 2018, o 13:39

Obrazek

Urządzenie to HUAWEI-E5372-F158
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post2 sty 2018, o 14:02

gosia233, wejdź na Plus Online i sprawdź wykorzystanie pakietów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nery

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 30 cze 2017, o 15:36
  • Podziękował : 18 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wolny internet

Post2 sty 2018, o 15:29

pewnie dostałaś fup to norma w plusie .
Offline
Avatar użytkownika

kertricz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 00:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 110 GB LTE
  • Model telefonu: B525s-23a

Wolny internet

Post4 sty 2018, o 01:04

Witam
:!:
Mam problem z internetem. Ostatnio przedłużyłem umowe na internet LTE z limitem do 110gb oraz wymieniłem sprzęt na nowy obsługujący technologie PLUS ADVENCED (HUWAWEI B525s-23a). Internet z każdym dniem działa coraz wolniej, a pakietu zostało mi jeszcze 95%. Oto wyniki ze speed testa:
Obrazek
A oto wyniki diagnostyki na stronie modemu:
RSRQ: -10dB
RSRP: -91dBm
RSSI: -71dBm
SINR: 3dB
PLMN: 26001

Jak widać SINR jest bardzo kiepski, tak samo RSRP.
Na modemie liczba kresek wynosi 2/5 czasami 3/5
Posiadam antenę zewnętrzna SIGNAFLEXU ze zyskiem energretcznym +40dBi.

Najśmieszniejsze jest to, że mieszkam w Poznaniu - i to nie na jakiś peryferiach tylko na ulicy Szczepankowo, wiec stosunkowo blisko centrum (10-15min samochodem). Gdzie znajduję się mój punkt BTS ? Jakie są przyczyny tak słabej predkosci oraz kiepskiej jakosci( przyznam ze zalezy mi na jakosci i niskich pingach, a nie na predkosci).
Ostatnio edytowano 4 sty 2018, o 15:18 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Wolny internet

Post4 sty 2018, o 15:23

kertricz, najbliższe stacje to: BT30150 - na południe, z LTE800 i LTE1800 oraz BT33807 na zachód, z LTE1800. Na drugi kwartał jest plan dodania LTE900 na stacji BT30150. Przetestuj prędkości z anteną skierowaną po kolei na wymienione stacje oraz bez anteny. Zamieść proszę porównanie prędkości i parametrów sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kertricz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 00:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 110 GB LTE
  • Model telefonu: B525s-23a

Re: Wolny internet

Post5 sty 2018, o 00:09

Mieszkam w bloku i niestety okna mam tylko na Polnocny-wschod oraz na zachod. Najlepszy wynik jest z ustawienia na zachod i to jest wlasnie ten, ktory podalem.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Wolny internet

Post5 sty 2018, o 10:38

kertricz, podaj proszę wynik speed testu bez podłączonej anteny oraz ponownie ją podłącz i spróbuj precyzyjniej wycelować w stację BT33807, która jest przy Bolesława Krzywoustego (blisko producenta oświetlenia przy Ostrowskiej 354). Daj proszę znać, czy udało się osiągnąć lepszy wynik ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kertricz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 00:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 110 GB LTE
  • Model telefonu: B525s-23a

Re: Wolny internet

Post6 sty 2018, o 00:21

Okazało się, że antenta, którą zakupiłem od Signaflexu.pl to zwykły szajs - lepsza jest antena wbudowana w modem - to co kupiłem tylko pogarszało sygnał. Generalnie nadal jest kiepska jakość wiec tu pojawia się pytanie - Jaką antenę kupić do mojego modemu Huwawei b525 ? Najlepsze było by coś oryginalne, mogą być nawet dwie zwykłe antenki wystające z modemu byle by były oryginalne.
Offline
Avatar użytkownika

Szymon6555

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 12:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wolny internet

Post7 sty 2018, o 14:05

Od kilku dni kompletnie nie działa internet.
Na pewno nie dostałem lejka, bo 5 stycznia rozpoczęło się nowe rozliczanie. - termin płatności.
Na zwykłej karcie jest to samo.
Normalnie LTE wyciągało w granicach 40, a w nocy nawet 60.
Coś z nadajnikiem?
Nadajnik Sferia W m. Cielądz.

Co jest nie tak?

Pozdrawiam.

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Wolny internet

Post8 sty 2018, o 10:00

kertricz, w sprawie anten to polecam prześledzenie wątku, który jest na ten temat: viewtopic.php?f=100&t=15407

Szymon6555, czy test prędkości był wykonany w 3G, czy LTE? Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Szymon6555

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 12:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wolny internet

Post8 sty 2018, o 21:41

W ruterze mam sztywno ustawione LTE - wynik powyżej.
Na telefonie (zwykła karta do dzwonienia) mierzyłem w 3G i LTE - jest to samo.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Wolny internet

Post10 sty 2018, o 10:07

Szymon6555, odpowiedz udzielona w temacie: "Problem z prędkością LTE".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Patryk aka USP

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 22 sty 2018, o 17:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Wysoki ping i niska prędkość internetu.

Post22 sty 2018, o 17:54

Witam.
Mam problem gdyż mieszkam w Rumi, czterdziestu siedmioma tysięcznym mieście koło Gdyni, sygnał więc mam dobry, a jednak moja prędkość pobierania wynosi tylko 800Kb/s co jest przy średniej Plusa bardzo mało. Ping w grach też mam duży jest to od 80ms do nawet 300ms, a przy graniu online z kimś kto ma opóźnienie rzędu 15ms jest różnica. Nie jest to wina sprzętu (Komputer Stacjonarny) bo w tle nie mam nic pobierane go i nic nieuzywa internetu. A więc mam pytanie czy jest to wina routera (Tp-Link M5250) i co mogę zrobić aby zmniejszyć ping i zwiększyć prędkość pobierania.

PS. Moi znajomi w Rumi mają prędkość 8mb/s a łączę u nich jest szybsze. Jestem podłączony do anteny GSM900 która jest nie cały km ode mnie. Network type: UMTS
Ostatnio edytowano 23 sty 2018, o 07:10 przez Patryk aka USP, łącznie edytowano 5 razy
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości