Witam!
Kupiłem usługę HBO i działała do niedawna bez zarzutu (jeśli nie liczyć okresów gdy szybkość LTE spadała prawie do zera).
Niestety zacięła się na 7 odcinku pewnego serialu i pokazuje tylko ekran ostrzegawczy. Odcinki poprzednie pokazuje bez problemu. Na smartfonie pokazuje odcinek 7 bez problemu, na laptopie też bez problemu, a na TV (Samsung serii 9000) nie.
Resetowałem aplikację i telewizor kilkakrotnie bez rezultatu, zainstalowałem tę nową aplikację z czarnym logo, też bez rezultatu. Na tej nowej, po jakimś czasie od włączenia, ekran ostrzeżenia znika i pokazuje się informacja, że teraz nie może pokazać odcinka, żebym spróbował później ale później jest to samo. Inne seriale i filmy idą bez problemu.
Czy ktoś miał podobną historię i znalazł rozwiązanie? Mam na myśli rozwiązanie problemu na TV, bo odcinek mogę obejrzeć na smartfonie ale to nie rozwiązanie.
Proszę o pomoc bo zwariuję od tego.
Piko
Usługa HBO, dziwne zachowanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sty 2018, o 17:17
Re: Usługa HBO, dziwne zachowanie
Witaj Piko71,
- czy wyjaśniałeś już może tę sytuację z obsługą HBO? Można się z nimi skontaktować przez ten formularz.
- czy wyjaśniałeś już może tę sytuację z obsługą HBO? Można się z nimi skontaktować przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ