Teraz jest 22 cze 2018, o 19:57

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 lis 2017, o 13:45

ekdar, super :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 30 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Xcover3

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 15:43

Daniel_Plus napisał(a):ekdar, super :-D

No i czar prysł...
podczas rozmowy z konsultantką usłyszałem że nowe warunki mają wejść w życie od 9.11.2017r
Ponieważ nie weszły zadzwoniłem do BOK,
Tam mi powiedziano ze nowe warunki wejdą od 09.grudnia to jeszcze mógłbym przeboleć ale konsultant stwierdził ze nowe warunki tak ale nie opłaty! Ktore niby mają zmaleć dopiero za pół roku.
Podsumowując:
Będę miał odrazu Ja + Internet LTE 60 GB a przez pół roku do końca starej umowy płacił za LTE 70 GB.
O czym kompletnie nie było mowy podczas rozmowy o przedłuzeniu.
Mógłbym prosic o jakieś szybsze wyjaśnienia? Telefonicznie złożyłem reklamacje nr 15599773 i powiedzialem ze nie chce rezygnowac tylko o dotrzymanie warunków jakie mialem przedstawione podczas rozmowy z konsultanką.
Pozdrawiam ekdar.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 17:21

ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
ekdar(14 lis 2017, o 10:54)
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 30 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Xcover3

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 17:45

Ewa_Plus napisał(a):ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.

Ok. Dziękuję :-)
Edit:
Już wszystko wyjaśnine...
Wychodzi na to ze wczorajszy "konsultant" mi bzdur naopowiadał.
Jeszcze raz dziękuję :-)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post14 lis 2017, o 12:08

ekdar, bardzo się cieszymy, że już wszystko wyjaśnione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Budyn

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 19 maja 2015, o 00:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: LTE bez limitu

Post2 sty 2018, o 11:09

Witam konczy mi sie umowa w lutym na internet w Smart Dom.Usluga jest na
numerze 697XXXXXX .Prosze o kontakt DUK w celu przedstawienia oferty.
Prosze o kontakt konsultanta na numer 605XXXXXX pod tym numerem jestem
dostepny.
Ostatnio edytowano 2 sty 2018, o 13:13 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zamazanie numerów telefonów oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sty 2018, o 13:12

Budyn, przekazałem prośbę o kontakt. Oczekuj na połączenie ze strony konsultanta ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Budyn

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 19 maja 2015, o 00:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Przedłużenie umowy

Post4 sty 2018, o 13:57

Witam
Ponawiam prosbe o kontakt konsultanta Dzialu Utrzymania Klienta w sprawie przedluzenia umowy. Konsultant dzwonil do mnie, poprosilem o kontakt za 15 minut i niestety juz nie zadzwonil.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post4 sty 2018, o 15:17

Budyn, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Salvador

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 23 sty 2014, o 20:48
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 sty 2018, o 13:03

Witam. 26.01 wygasa obecna umowa JA+LTE 85GB, podstawowy produkt w smartdom. Czy składając wypowiedzenie mogę spodziewać się jakiejś lepszej oferty przedłużeniowej, bo to co proponuje wasza strona w zakładce przedłuż umowę to jest śmiech na sali.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 sty 2018, o 14:06

Salvador, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Salvador

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 23 sty 2014, o 20:48
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 sty 2018, o 16:07

Numer poszedł dzieki za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 sty 2018, o 16:47

Dziękuję Salvador,
- przekazałam już prośbę o kontakt :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mwarz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 24 lut 2016, o 18:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużenie uymowy.

Post12 sty 2018, o 07:41

Zadzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia umowy na Internet LTE gdyż umowa kończy mi się za dwa miesiące. Niestety konsultant zaproponował mi ofertę gorszą niż osoby świeżo podpisujące umowę. Tak więc najkorzystniej jest zerwać umowę i podpisać nową. Troszeczkę to dziwne i pokazuje że dla PLUS ważniejsi są nowi klienci niż ci, którzy są wiernymi klientami.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 22 sty 2018, o 11:16 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie uymowy.

Post12 sty 2018, o 10:06

mwarz, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], sowa198310 i 21 gości