Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
ekdar, super
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Przedłużenie umowy
No i czar prysł...Daniel_Plus pisze:ekdar, super
podczas rozmowy z konsultantką usłyszałem że nowe warunki mają wejść w życie od 9.11.2017r
Ponieważ nie weszły zadzwoniłem do BOK,
Tam mi powiedziano ze nowe warunki wejdą od 09.grudnia to jeszcze mógłbym przeboleć ale konsultant stwierdził ze nowe warunki tak ale nie opłaty! Ktore niby mają zmaleć dopiero za pół roku.
Podsumowując:
Będę miał odrazu Ja + Internet LTE 60 GB a przez pół roku do końca starej umowy płacił za LTE 70 GB.
O czym kompletnie nie było mowy podczas rozmowy o przedłuzeniu.
Mógłbym prosic o jakieś szybsze wyjaśnienia? Telefonicznie złożyłem reklamacje nr 15599773 i powiedzialem ze nie chce rezygnowac tylko o dotrzymanie warunków jakie mialem przedstawione podczas rozmowy z konsultanką.
Pozdrawiam ekdar.
Re: Przedłużenie umowy
ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Przedłużenie umowy
Ok. DziękujęEwa_Plus pisze:ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Edit:
Już wszystko wyjaśnine...
Wychodzi na to ze wczorajszy "konsultant" mi bzdur naopowiadał.
Jeszcze raz dziękuję
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
ekdar, bardzo się cieszymy, że już wszystko wyjaśnione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE bez limitu
Witam konczy mi sie umowa w lutym na internet w Smart Dom.Usluga jest na
numerze 697XXXXXX .Prosze o kontakt DUK w celu przedstawienia oferty.
Prosze o kontakt konsultanta na numer 605XXXXXX pod tym numerem jestem
dostepny.
numerze 697XXXXXX .Prosze o kontakt DUK w celu przedstawienia oferty.
Prosze o kontakt konsultanta na numer 605XXXXXX pod tym numerem jestem
dostepny.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2018, o 14:13 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zamazanie numerów telefonów oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: zamazanie numerów telefonów oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
Budyn, przekazałem prośbę o kontakt. Oczekuj na połączenie ze strony konsultanta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Ponawiam prosbe o kontakt konsultanta Dzialu Utrzymania Klienta w sprawie przedluzenia umowy. Konsultant dzwonil do mnie, poprosilem o kontakt za 15 minut i niestety juz nie zadzwonil.
Ponawiam prosbe o kontakt konsultanta Dzialu Utrzymania Klienta w sprawie przedluzenia umowy. Konsultant dzwonil do mnie, poprosilem o kontakt za 15 minut i niestety juz nie zadzwonil.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
Budyn, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. 26.01 wygasa obecna umowa JA+LTE 85GB, podstawowy produkt w smartdom. Czy składając wypowiedzenie mogę spodziewać się jakiejś lepszej oferty przedłużeniowej, bo to co proponuje wasza strona w zakładce przedłuż umowę to jest śmiech na sali.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Salvador, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Numer poszedł dzieki za pomoc
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję Salvador,
- przekazałam już prośbę o kontakt
- przekazałam już prośbę o kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie uymowy.
Zadzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia umowy na Internet LTE gdyż umowa kończy mi się za dwa miesiące. Niestety konsultant zaproponował mi ofertę gorszą niż osoby świeżo podpisujące umowę. Tak więc najkorzystniej jest zerwać umowę i podpisać nową. Troszeczkę to dziwne i pokazuje że dla PLUS ważniejsi są nowi klienci niż ci, którzy są wiernymi klientami.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 12:16 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie uymowy.
mwarz, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ