Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sty 2018, o 23:10
Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Witam, dzisiaj zakupiłem internet mobilny w Plusie. Po przyjściu do domu, uruchomienie modem i chciałem połączyć się z internetem ale nie mogłem. Znaczy udało się to na jakieś 30 minut a później już nic. Po przełożeniu karty sim do telefonu internet działał? Czy modem ZTE MF971V trzeba jakoś specjalnie skonfigurować żeby internet działał?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
hubertlfc123, brak internetu jest całkowity, czy działa wolno? Jaki masz ustawiony APN? Dla taryfy internetowej powinieneś wpisać internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Witam, również mam problem z działaniem routera ZTE MF971V.
Ww. sprzęt posiadam od około 10 miesięcy. Od dwóch ostatnich miesięcy zaczęły się problemy z dostępem do internetu. Urządzenie wymaga kilkukrotnego wykonania operacji włącz - wyłącz zanim połączy się z siecią. Zanim to nastąpi na wyświetlaczu wyświetla się komunikat "Włóż kartę SIM". W ostatnim tygodniu urządzenie w ogóle nie chce się łączyć z internetem, a jeśli już to nastąpi to po kilku minutach ponownie następuje rozłączenie internetu i wyświetlenie komunikatu "Włóż kartę SIM". W takiej sytuacji nie mogę korzystać z usługi za którą płacę abonament.
Dodam, że urządzenie bezproblemowo łączy się przez wifi z laptopem i to połączenie nie ulega zerwaniu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Ww. sprzęt posiadam od około 10 miesięcy. Od dwóch ostatnich miesięcy zaczęły się problemy z dostępem do internetu. Urządzenie wymaga kilkukrotnego wykonania operacji włącz - wyłącz zanim połączy się z siecią. Zanim to nastąpi na wyświetlaczu wyświetla się komunikat "Włóż kartę SIM". W ostatnim tygodniu urządzenie w ogóle nie chce się łączyć z internetem, a jeśli już to nastąpi to po kilku minutach ponownie następuje rozłączenie internetu i wyświetlenie komunikatu "Włóż kartę SIM". W takiej sytuacji nie mogę korzystać z usługi za którą płacę abonament.
Dodam, że urządzenie bezproblemowo łączy się przez wifi z laptopem i to połączenie nie ulega zerwaniu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Re: Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Witaj Marta76,
- przetestuj kartę SIM, jak się zachowuje w innym urządzeniu.
Sprawdź też proszę, jak działa Twój router z inną kartą SIM.
- przetestuj kartę SIM, jak się zachowuje w innym urządzeniu.
Sprawdź też proszę, jak działa Twój router z inną kartą SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Czy sprawdzenia karty/urządzenia mogę dokonać w punkcie sprzedaży Plusa?Ewa_Plus pisze:Witaj Marta76,
- przetestuj kartę SIM, jak się zachowuje w innym urządzeniu.
Sprawdź też proszę, jak działa Twój router z inna karta SIM.
Re: Brak połączenia z internetem - ZTE MF971V
Marta76,
- pracownicy punktu Plusa powinni pomóc w wykonaniu takich testów :)
- pracownicy punktu Plusa powinni pomóc w wykonaniu takich testów :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ