Strona 1 z 1
Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 29 sty 2018, o 12:47
autor: sedzia20
Witam!
Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.
Pozdrawiam serdecznie :)
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 29 sty 2018, o 13:10
autor: Michał_Plus
sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 29 sty 2018, o 17:04
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Jasne, smartfon łączy się bez problemu, czasami tablet i komputer także.
Gdzie się sprawdza "czy MAC jest puszczony przez firewall"? - sorry za być może śmieszne pytanie, ale nie znam się ;) Huaweia podłączyłem bez problemu, tylko poprzez wpisania hasła.
EDIT: okey, nie wiem czy to co w załącznikach widać jest tym, o co pytałeś, ale zrobiłem na WŁĄCZ i WYŁĄCZ (za każdym razem restart routera) i nic...
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 29 sty 2018, o 18:51
autor: Ewa_Plus
sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 29 sty 2018, o 21:56
autor: sedzia20
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia.
Czy ja mam wpływ, mam coś przestawić w panelu, aby te problemy zlikwidować?
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 30 sty 2018, o 11:38
autor: Michał_Plus
sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 3 lut 2018, o 18:50
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Niestety nie pomogło - w załączeniu dane TV, a wersja oprogramowania to: 2870.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 5 lut 2018, o 11:35
autor: Michał_Plus
sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 5 lut 2018, o 17:13
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
OK, czekam na info. Pozdrawiam!
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 4 kwie 2018, o 21:50
autor: sedzia20
Witam!
Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!
Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 5 kwie 2018, o 10:00
autor: Michał_Plus
sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem.
Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 6 kwie 2018, o 13:35
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem.
Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Dziękuję za odpowiedź i bardziej optymistyczną wiadomość, bo się zastanawiałem jak miałbym zaktualizować TV, skoro Internetu "nie łapie":)
W takim razie czekam na konkrety.
Pozdrawiam!
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
: 6 kwie 2018, o 13:48
autor: Michał_Plus
sedzia20, tak na marginesie, można przeprowadzić aktualizację biosu w TV przez USB.