Strona 1 z 1

Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 29 sty 2018, o 12:47
autor: sedzia20
Witam!

Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.

Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 29 sty 2018, o 13:10
autor: Michał_Plus
sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 29 sty 2018, o 17:04
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Jasne, smartfon łączy się bez problemu, czasami tablet i komputer także.
Gdzie się sprawdza "czy MAC jest puszczony przez firewall"? - sorry za być może śmieszne pytanie, ale nie znam się ;) Huaweia podłączyłem bez problemu, tylko poprzez wpisania hasła.

EDIT: okey, nie wiem czy to co w załącznikach widać jest tym, o co pytałeś, ale zrobiłem na WŁĄCZ i WYŁĄCZ (za każdym razem restart routera) i nic...

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 29 sty 2018, o 18:51
autor: Ewa_Plus
sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 29 sty 2018, o 21:56
autor: sedzia20
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia.
Czy ja mam wpływ, mam coś przestawić w panelu, aby te problemy zlikwidować?

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 30 sty 2018, o 11:38
autor: Michał_Plus
sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 3 lut 2018, o 18:50
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Niestety nie pomogło - w załączeniu dane TV, a wersja oprogramowania to: 2870.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 5 lut 2018, o 11:35
autor: Michał_Plus
sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 5 lut 2018, o 17:13
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.

OK, czekam na info. Pozdrawiam!

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 4 kwie 2018, o 21:50
autor: sedzia20
Witam!

Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!

Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 5 kwie 2018, o 10:00
autor: Michał_Plus
sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 6 kwie 2018, o 13:35
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Dziękuję za odpowiedź i bardziej optymistyczną wiadomość, bo się zastanawiałem jak miałbym zaktualizować TV, skoro Internetu "nie łapie":)
W takim razie czekam na konkrety.
Pozdrawiam!

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

: 6 kwie 2018, o 13:48
autor: Michał_Plus
sedzia20, tak na marginesie, można przeprowadzić aktualizację biosu w TV przez USB.