Teraz jest 20 cze 2018, o 18:27

Zostaw Kontakt





Problem połączenia z serwerem

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 13:41

Witam
Mama problem, który pojawił się stosunkowo niedawno, z łączeniem się z serwerem firmy Riot Games.

Chodzi o to, że po wyborze bohaterów pojawia się czarny ekran, po czym nic się nie dzieje i nagle wyskakuje komunikat o utracie połączenia internetowego (co nie jest prawdą gdyż internet za każdym razem jest dostępny). Pojawiają się wtedy dwie opcje: "Ponów próbę" i "Anuluj". Wybranie pierwszej opcji skutkuje ponownym wyskoczeniem komunikatu. Wybór opcji drugiej powoduje pojawianie się klienta i możliwości odnowienia połączenia. Niestety próby odnawiania połączenia skutkują ponownymi komunikatami o utracie połączenia i tak w kółko... Często udaje się połączyć z grą dopiero w okolicach piątej minuty.

Internet, z którego korzystam jest na abonament i jest to LTE wraz z routerem D-link i modemem huawei.

Od wsparcia Riot Games dowiedziałem się iż należy skontaktować się z dostawcą internetu, ponieważ:

Połączenie jest blokowane przez zaporę lub inne zabezpieczenia sieciowe punktu docelowego. W tym przypadku należy skontaktować się ze swoim dostawcą Internetu i poprosić o pomoc w ustaleniu przyczyny problemu (pamiętaj o załączeniu pliku Tracert!).

Problem mógł wystąpić na ścieżce połączeń między tobą a serwerami Riot. Jeśli traceroute wykazuje zwiększoną latencję (wyższą wartość w milisekundach) w środkowym połączeniu, która rośnie dla każdego kolejnego przeskoku, oznacza to zwykle problem sieciowy pomiędzy tobą a serwerem Riot. W tym wypadku również należy się skontaktować z dostawcą Internetu i przekazać mu uzyskane dzienniki Tracert.


Niżej info z pliku Tracert:

Kod: Zaznacz cały
Tracing route to 162.249.73.1 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms     1 ms  192.168.0.1
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        *        *     Request timed out.
  4    44 ms    41 ms    36 ms  212.2.102.1
  5    55 ms    47 ms    48 ms  wawbal-i1-BE11.plusnet.pl [212.2.102.189]
  6    58 ms    48 ms    50 ms  riot.plix.pl [195.182.218.231]
  7     *       69 ms    83 ms  104.160.159.97
  8     *        *        *     Request timed out.
  9     *       96 ms    93 ms  104.160.142.44
 10    90 ms    72 ms    68 ms  104.160.142.103
 11    85 ms   125 ms    80 ms  104.160.142.107
 12    78 ms    70 ms    69 ms  104.160.142.107
 13     *        *        *     Request timed out.
 14     *        *        *     Request timed out.
 15     *        *        *     Request timed out.
 16     *        *        *     Request timed out.
 17     *        *        *     Request timed out.
 18     *        *        *     Request timed out.
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.


Liczę na szybką pomoc, ponieważ w piątek gram turniej i chcę aby wszystko było stabilne jak dotachasz.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 13:45

Nah, rozumiem, że problem wystąpił nagle i dotychczas go nie było?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 13:49

Tak, pojawił się około tydzień temu i nie ustąpił mimo czekania.

Podjąłem różne próby rozwiązania problemu po swojej stronie m.in. reinstalacja programu, dodanie wyjątków do zapory sieciowej, pełna naprawa programu, całkowity restart internetu, aktualizacja sterowników kart, włączanie i wyłączanie routera. Nic nie pomogło.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 13:53

Nah, czy do wyjątków zapory routera również? Czy przywracałeś ustawienia fabryczne sprzętu/routera? Czy bez włączonego antywirusa nadal występuje problem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 14:02

Czy do wyjątków zapory routera również? - a którym miejscu to zrobić? Mój sprzęt to DWR-116, Firmware Version: V1.06(EU)

Czy przywracałeś ustawienia fabryczne sprzętu/routera? - Tak zbroiłem to.

Czy bez włączonego antywirusa nadal występuje problem? - Tak.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 14:15

Nah, rozumiem że była również próba połączenia przy całkowicie wyłączonej zaporze? Ustawiałeś DNS na 8.8.8.8 i 8.8.4.4 dla IPv4?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 14:25

Tak była próba również z wyłączona zaporą.

Podane DNS mam ustawione od zawsze na IPv4.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 14:32

Nah, przesłałem zapytanie, jak tylko uda mi się coś ustalić to się odezwę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post23 maja 2018, o 14:53

Okej. Liczę na szybki odzew. Bardzo to dla mnie pilne.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post24 maja 2018, o 09:52

Nah, wg naszej analizy "timed out" otrzymujesz już na serwerach firmy "Riot Games". Nie jest to w żaden sposób spowodowane przez ustawienia naszej sieci. Połączenie z sieci do serwera jest realizowane prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post24 maja 2018, o 09:56

Dziękuje za odpowiedź. W razie dalszych niepewności będę pisać. a na razie bardziej pomęczę wsparcie Riot Games.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post24 maja 2018, o 10:17

Nah, daj znać jak poszło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nah

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: router

Re: Problem połączenia z serwerem

Post27 maja 2018, o 17:20

Zasugerowano mi abym wyłączył Windows Defender - nie pomogło.

Ale zauważyłem ciekawą rzecz odnośnie pojawania się tego błędu. Otóż między godziną 19:00 a 00:00 problem z problem z połąceniem nie wystepujne wcale. Sprawdzałem to trzy dni z rzędu. Po północy problem powraca.

Moze to kwestia jakiegos pakietu internetowgo/zmiany taryf na "nocną"?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem połączenia z serwerem

Post28 maja 2018, o 09:28

Nah, zmiany w pakietach, taryfach itp nie mają odniesienia do ustawień sieci. To się nie zmienia. Raczej sugeruję obciążenie serwerów w RG. Rożnica w strefach czasowych pomiędzy EU a NA.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości