Strona 1 z 1

Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

PostNapisane: 11 lip 2018, o 20:46
przez czastech.pl
Jak wysyłam smsa SMS na numer 80223, o treści AKT20GB.
to dostaję smsa zwrotnego z treścią: Komunikat niepoprawny. "Prosimy spróbować ponownie. Pozdrawiamy Plus".

I tak cały czas. Co się dzieje ?

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

PostNapisane: 12 lip 2018, o 14:43
przez Daniel_Plus
czastech.pl, pakiet dostępny jest tylko dla taryfy PLUSH INTERNET L. Czy masz aktywną właśnie tę taryfę? Czy SMS został wysłany z kropką, czy bez kropki na końcu?

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

PostNapisane: 12 lip 2018, o 18:05
przez czastech.pl
Mam wrażenie, że obsługa Plusa robi ze mnie "głupka".

TAK - mam aktywną usługę PLUSH INTERNET L (inaczej nie pisałbym w miejscu "Plus Internet" na forum.

Chyba bym był kompletnym idiotą jakbym sms-a wysłał z kropką.

Próbowałem już każdego sposobu (wyłączenie i włączenie internetu, z małych i dużych liter itp. itd.) nic nie działa. W salonie u Was też babeczka próbowała wysłać sms-a AKT20GB i sprawdzała co jest grane, że nie działa. Usłyszałem jedynie "jest problem z siecią, powinno później działać" i tak już tydzień... Później to znaczy? miesiąc? rok?

W salonie mówią "później"
W odpowiedzi na email mówią "trzeba włączyć i wyłączyć internet"
Na forum "a może nie ta oferta, a może z kropką"

Co jest z WAMI nie tak!??? NIE MOŻECIE PO PROSTU SPRAWDZIĆ CZY PROBLEM JEST U WAS W SYSTEMIE?

Pierwszy raz jestem Waszym klientem i już więcej nie będę. Składam wypowiedzenie - dziękuje za współpracę.

Re: Dodatkowe 20GB za 5zł (nie działa sms)

PostNapisane: 13 lip 2018, o 12:40
przez Michał_Plus
czastech.pl, nie odnotowaliśmy problemu z działaniem tej usługi. Napisz, proszę, na ten formularz wpisując poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Zaznacz, że otrzymujesz informacje o błędzie pomimo wielokrotnych porób aktywacji. Wklej również komunikat zwrotny jaki otrzymujesz.