ZTE 821 Problem z żółtym wykrzyknikiem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 106
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 gru 2012, o 18:00
ZTE 821 Problem z żółtym wykrzyknikiem
Witam Laptop win 7 64 bit
Od piątego grudnia mam podpisaną umowę Internecie śmigał jak tra lala
Od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem, a mianowicie z ŻÓŁTYM WYKRZYKNIKIEM
Problem rozwiązuje tylko w ten sposób, że muszę modem wyciągać z portu USB i ponownie wpiąć
Zauważyłem, że kiedy internet chodzi np. oglądam film na ipla ten problem się nie pojawia tak często, ale jak przez chwilę przestanę oglądać czy to filmy czy strony to zaraz wykrzyknik się pokazuje
Dziwne ? Bo nigdy tak nie miałem
Winą może być oprogramowanie Plus Internet, albo sam sterownik do ZTE MF821
Moje pytanie: Czy ten problem miedzy innymi zostanie poprawiony chodzi głownie o sterownik do ZTE MF821
Osoby które mają podobny problem niech opiszą na tej stronie
Od piątego grudnia mam podpisaną umowę Internecie śmigał jak tra lala
Od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem, a mianowicie z ŻÓŁTYM WYKRZYKNIKIEM
Problem rozwiązuje tylko w ten sposób, że muszę modem wyciągać z portu USB i ponownie wpiąć
Zauważyłem, że kiedy internet chodzi np. oglądam film na ipla ten problem się nie pojawia tak często, ale jak przez chwilę przestanę oglądać czy to filmy czy strony to zaraz wykrzyknik się pokazuje
Dziwne ? Bo nigdy tak nie miałem
Winą może być oprogramowanie Plus Internet, albo sam sterownik do ZTE MF821
Moje pytanie: Czy ten problem miedzy innymi zostanie poprawiony chodzi głownie o sterownik do ZTE MF821
Osoby które mają podobny problem niech opiszą na tej stronie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ZTE 821 Problem z żółtym wykrzyknikiem
Tak, nowa wersja powinna również ten błąd usunąć. Rozumiem, że ten wykrzyknik jest związany z dublowaniem adresu ip ?marcin94r pisze:Witam Laptop win 7 64 bit
Od piątego grudnia mam podpisaną umowę Internecie śmigał jak tra lala
Od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem, a mianowicie z ŻÓŁTYM WYKRZYKNIKIEM
Problem rozwiązuje tylko w ten sposób, że muszę modem wyciągać z portu USB i ponownie wpiąć
Zauważyłem, że kiedy internet chodzi np. oglądam film na ipla ten problem się nie pojawia tak często, ale jak przez chwilę przestanę oglądać czy to filmy czy strony to zaraz wykrzyknik się pokazuje
Dziwne ? Bo nigdy tak nie miałem
Winą może być oprogramowanie Plus Internet, albo sam sterownik do ZTE MF821
Moje pytanie: Czy ten problem miedzy innymi zostanie poprawiony chodzi głownie o sterownik do ZTE MF821
Osoby które mają podobny problem niech opiszą na tej stronie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZTE 821 Problem z żółtym wykrzyknikiem
Trudno powiedzieć ale myślę ze tak Czy wiadomo kiedy nowa wersja wejdzie ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ZTE 821 Problem z żółtym wykrzyknikiem
Niestety nie mam jeszcze żadnej informacji o konkretnej dacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z mf 821
Witam.
Mam ten ZTE od października i szwankuje od dnia nabycia. U mnie również jest mega problem z tym modemem. Zrywanie połączenia i żółty wykrzyknik w obszarze powiadomień. Tu gdzie mieszkam modem pracuje w sieciach 3g lub HSDPA, co dwa trzy tygodnie jestem w Łodzi w zasięgu LTE i tam problem również występuje. Po zerwaniu robię połączenie dial-up według zaleceń działu technicznego jakiś czas działa do czasu kolejnego zerwania i wtedy ponowny dial-up. Po kilku takich internetu nie da się już włączyć tylko konieczne jest wyłączenie laptopa i ponowne uruchomienie wszystkiego. Niekiedy śmiga idealnie przez parę godzin, a czasami 5 razy w ciągu godz zerwie. Jak mi powiedziano w dziale tech siła sygnału nie jest tego przyczyną - mam 2-3 kreski, a w Łodzi LTE mam na cztery kreski.Prędkość u mnie jest od 1 do 7 mbps. Mam vaio svs1511t9es z W7professional. Opisywałem im to już szczegółowo mailem i przez tel i jak dotąd nic.
Ktoś może zna środek zaradczy na ten stan rzeczy, bo już ręce na tą niemoc opadają.
Pozdrawiam.
Mam ten ZTE od października i szwankuje od dnia nabycia. U mnie również jest mega problem z tym modemem. Zrywanie połączenia i żółty wykrzyknik w obszarze powiadomień. Tu gdzie mieszkam modem pracuje w sieciach 3g lub HSDPA, co dwa trzy tygodnie jestem w Łodzi w zasięgu LTE i tam problem również występuje. Po zerwaniu robię połączenie dial-up według zaleceń działu technicznego jakiś czas działa do czasu kolejnego zerwania i wtedy ponowny dial-up. Po kilku takich internetu nie da się już włączyć tylko konieczne jest wyłączenie laptopa i ponowne uruchomienie wszystkiego. Niekiedy śmiga idealnie przez parę godzin, a czasami 5 razy w ciągu godz zerwie. Jak mi powiedziano w dziale tech siła sygnału nie jest tego przyczyną - mam 2-3 kreski, a w Łodzi LTE mam na cztery kreski.Prędkość u mnie jest od 1 do 7 mbps. Mam vaio svs1511t9es z W7professional. Opisywałem im to już szczegółowo mailem i przez tel i jak dotąd nic.
Ktoś może zna środek zaradczy na ten stan rzeczy, bo już ręce na tą niemoc opadają.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, o 13:08 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę nie zakładać nowych wątków z tym samym tematem.
Powód: Proszę nie zakładać nowych wątków z tym samym tematem.
Aplikacja Plus Internet
Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z aplikacją Plus Internet a mianowicie kiedy się łączy z siecią to nagle aplikacja przestaje działać i nie ma żadnej reakcji Próbowałem odinstalować ale to nic nie pomaga Aby program zaczął działać muszę czekać jakieś cztery minuty ale za to kiedy przerwie internet znowu problem się pojawia .
Drugi problem to aplikacja przerywa pobieranie danych a gdy dłużej ta przerwa trwa to pokazuje się żółty wykrzyknik.
Proszę o Pomoc
Od jakiegoś czasu mam problem z aplikacją Plus Internet a mianowicie kiedy się łączy z siecią to nagle aplikacja przestaje działać i nie ma żadnej reakcji Próbowałem odinstalować ale to nic nie pomaga Aby program zaczął działać muszę czekać jakieś cztery minuty ale za to kiedy przerwie internet znowu problem się pojawia .
Drugi problem to aplikacja przerywa pobieranie danych a gdy dłużej ta przerwa trwa to pokazuje się żółty wykrzyknik.
Proszę o Pomoc
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, o 16:15 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Prosze nie zakładać nowych wątków, tyczących sie tego samego problemu.
Powód: Prosze nie zakładać nowych wątków, tyczących sie tego samego problemu.
Re: Aplikacja Plus Internet
Osobiście bym sprawdził w podglądzie zdarzeń dlaczego ją wywala i czy są jakieś błędy z połączeniem.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sty 2013, o 21:38
Re: Aplikacja Plus Internet
Zainstaluj Sobie TopNetInfo :) Jest Duuużo lepszy niż apka od plusa ;)
Re: Aplikacja Plus Internet
adriaanos16 pisze:Zainstaluj Sobie TopNetInfo :) Jest Duuużo lepszy niż apka od plusa ;)
Instalowałem ale mój modem nie jest wykrywany na win 7
Re: Aplikacja Plus Internet
Moje błędy w dzienniku
System wykrył konflikt adresów między adresem IP 77.115.87.145 a komputerem o sieciowym adresie sprzętowym 00-A0-C6-00-00-01. W rezultacie mogą być zakłócone operacje sieciowe na tym komputerze.
Komputer nie uzyskał przydziału adresu z sieci (od serwera DHCP) dla karty sieciowej o adresie sieciowym 0x00A0C6000000. Wystąpił następujący błąd: 0x79. Komputer będzie ponawiał próby uzyskania adresu z serwera adresów sieciowych (DHCP).
Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy ksn-file-geo.kaspersky-labs.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.
Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected.
System wykrył konflikt adresów między adresem IP 77.115.87.145 a komputerem o sieciowym adresie sprzętowym 00-A0-C6-00-00-01. W rezultacie mogą być zakłócone operacje sieciowe na tym komputerze.
Komputer nie uzyskał przydziału adresu z sieci (od serwera DHCP) dla karty sieciowej o adresie sieciowym 0x00A0C6000000. Wystąpił następujący błąd: 0x79. Komputer będzie ponawiał próby uzyskania adresu z serwera adresów sieciowych (DHCP).
Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy ksn-file-geo.kaspersky-labs.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.
Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected.