Witam
Mam problem, dzisiaj w rozmowie z konsultantką przedłużyłam umowę na internet, jutro ma przyjść kurier ze wszystkim, ale muszę zmienić modem który zamówiłam, z kim mogę się skontaktować żeby dokonać tej zmiany. Telefonicznie konsultantka nie mogła mi pomóc, bo w systemie nie było nic o tej umowie nowej przedłużonej, dzwonię na numer podany w salonie 22 311 72 90, ale ciągle nikt nie odbiera.
Co w takiej sytuacji zrobić?
Przedłużenie umowy - z kim sie skontaktować w celu zmiany
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 15:56
- Kontakt:
Re: Przedłużenie umowy - z kim sie skontaktować w celu zmian
Nic. Skoro jutro ma przyjść przesyłka to kurier już ma paczkę. Teraz niestety pozostanie nieodbieranie przesyłki i poczekanie na wycofanie oferty - 10 do 14 dni.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.