Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Skipi
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 sie 2017, o 21:56

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Skipi »

Po rozmowie z waszym konsultantem ktory zapewnil mnie ze mozna w pozniejszym czasie sporzadzic aneks do umowy zadzownilem do kuriera ze nie oddam mu sprzetu tylko ma wyslac moja umowe, noi mam nadzieje ze tak wlasnie zrobil.
Czyli moge liczyc na to ze jezeli umowa do Panstwa dotrze, zapewne jutro internet zostanie aktywowany?

Gdzie moge zlozyc skarge na Pana z ktorym zawieralem umowe?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Michał_Plus »

Skipi,
Skipi pisze:Gdzie moge zlozyc skarge na Pana z ktorym zawieralem umowe?
Najlepiej tu:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

Albo tu: bok@plus.pl
Skipi pisze:Czyli moge liczyc na to ze jezeli umowa do Panstwa dotrze, zapewne jutro internet zostanie aktywowany?
Nie mogę obiecać że "jutro" ale na pewno najszybciej jak to będzie możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miNoxPL
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 2017, o 12:34

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: miNoxPL »

Krótko i na temat, DUPA nie sieć, od 23 posiadam wasz pseudo internet który nie działa (tak podpisałem wcześniejszą aktywację), ale ona nie działa a niby działa znaczy Wy mówicie, że jest aktywna a ja widzę No Service, w modemie, ruterze, 3 telefonach itd, kazaliście wymienić kartę sim usim jeden grzyb, kartę, i dziś dowiaduje się, że macie problem z aktywacjami kart wymienionych od 9 sierpnia i globalny problem ogólnie z aktywacjami , z jakiej racji jakiś idiota bo inaczej nie można go nazwać każe mi wymieniać kartę wiedząc o czymś takim, mam coś co nie działa a niech przyjdzie mi faktura, to ją Wam odeśle z żądaniem zwrotu za przesyłkę. KIJ NIE INTERNET... Mało tego skoro wiecie o takim problemie to kto dał Wam prawo do sprzedawania usług... pytam się kto... pismo dziś zostało wysłane do UOIK oraz rezygnacja z umowy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Ewa_Plus »

miNoxPL,
- przepraszam, że tak długo musisz czekać. Zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miNoxPL
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sie 2017, o 12:34

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: miNoxPL »

Ewo... zerknij na ostatnią linijkę mojego posta, wyraźnie napisałem iż umowa już z mojej strony rozwiązanac(Planowałem dobrać TV i przenieść swój telefon i chwała Bogu, że tego nie zrobiłem bo już całkiem był bym odcięty od świata). Faktury i tak nie otrzymam, bo e fakture posiadałem, a by ją zobaczyć muszę posiadać jakiś plus kod którego heh tu zabawna część nie dostanę bo niby jak jak nr był nigdy nie aktywowany??!! Tfu nie sieć. Nadmienię iż już mam umowę u konkurencji, również zamówione z domu, i patrzcie jakie cuda, włożyłem kartę do urządzenia i kurde działa... no ludzie mamy 21 wiek... a Wy dalej chyba w poprzednim stuleciu. Spróbujcie mi fakturę wysłać...

ps. Tak tragicznego BOK'u chyba w żadnej sieci nie było, nawet nikt nie usiłował mi pomóc a o usiłowaniu zatrzymania mnie w sieci nie wspomnę... a wystarczyła by minimalna dobra wola... ale po co, klienta ma się w dupie.
Tux
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2018, o 16:21

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Tux »

Witam. Podpisałem dzisiaj umowę na internet w biurze powiedziano mi, że w ciągu 2-3 godz nastąpi aktywacja. Nowy sprzęt podłączony, ale dalej wyświetla w systemie 192.168.0.1 Ograniczone usługi. Jak długo trwa aktywacja? Czy ma wpływ na to, że w ICOK wyświetla aktywacja ma nastąpić dopiero 21.04.18 ? Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

Tux, skontaktuj się proszę w tej kwestii z Cyfrowym Polsatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kritania
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 25 paź 2018, o 11:04

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Kritania »

Witam czy można przyspieszyć aktywację karty internetu?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kritania,

rozumiem, że nie została wyrażona zgoda na aktywację przed 14 dniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kritania
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 25 paź 2018, o 11:04

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Kritania »

Nie pamiętam właśnie a w umowie nie mogę znaleźć tego punktu
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Marta_Plus »

Kritania,

w celu sprawdzenia daty aktywacji i ewentualnego przyśpieszenia włączenia numeru, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ