Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Dej0, niestety nie otrzymaliśmy jeszcze dokumentów. Aktywacja nastąpi jak tylko zostaną dostarczone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty internet LTE
11.06 przyjechał do mnie kurier z umową na internet z Plusa. Dziś jest 13.06, a podczas konfiguracji (router b-315) wyskakuje mi błąd gdy chcę zalogować się do sieci.
Czy możliwe, aby karta nie została jeszcze aktywowana?
Czy możliwe, aby karta nie została jeszcze aktywowana?
Ostatnio zmieniony 14 cze 2015, o 09:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: Aktywacja karty internet LTE
Pewne nie jest aktywna, aktywują jak kurier zwróci dokumenty, co czasami trwa, a weekendy pewnie nie jeżdżą. Dla pewności możesz ją jeszcze sprawdzić w telefonie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
van_krys, musimy poczekać na dokumenty, a te zazwyczaj są dostarczane wciągu 4 dni roboczych. Nie ma możliwości przyspieszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
foxen, a czy numer seryjny nowej karty zgadza się z tym który masz na potwierdzeniu zlecenia wymiany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
foxen, proszę prześlij numer telefonu na którym była realizowana oraz numer seryjny (stary/nowy) przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
foxen, super, dzięki za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, 26 czerwca przyjechał kurier i podpisałem umowę odnośnie internetu LTE.
Przeczekałem te kilka dni, aż podpisana umowa dotrze poprzez kuriera, niemniej liczyłem na aktywację karty sim w dniu dzisiejszym, a tu na stronie routera E5180 nadal jest: "brak usługi". Mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie?
EDIT: Zamówienie nr 201506231008501.
Przeczekałem te kilka dni, aż podpisana umowa dotrze poprzez kuriera, niemniej liczyłem na aktywację karty sim w dniu dzisiejszym, a tu na stronie routera E5180 nadal jest: "brak usługi". Mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie?
EDIT: Zamówienie nr 201506231008501.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Mireal, karta aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzięki za informacje, Krzysiek_Plus. Zaraz sprawdzę, czy wszystko działa.
EDIT: Dzięki, wszystko ok. Pozdrawiam
EDIT: Dzięki, wszystko ok. Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Mireal, super, dzięki za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty SIM
Prosze o aktywacje karti SIM LTE nr 181xxxxxxxx. Umowa na IMN
Już nie aktualne. Działa wszystko.
Już nie aktualne. Działa wszystko.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, o 10:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru kary SIM.
Powód: Ukrycie numeru kary SIM.
Re: Aktywacja karty SIM
Witam czy mógł by mi ktoś powiedzieć jaki jest status mojej aktywacji modem i kartę dostałem 24.07 nr zamówienia 201507211130051 jak na początek mojej współpracy z Plus, sieć nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia, niestety nie było nigdzie napisane ze to tyle trwa, dodatkowo firma kurierska która zajmowała się dostarczeniem przesyłki również pozostawia wiele do życzenia mam nadzieję ze dalsza współpraca pójdzie lepiej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
arirok, standardowo aktywacja następuje w ciągu 4-7 dni roboczych. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy podczas składania zamówienia nie wyraziłeś zgody na aktywację przed upływem 14 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam! Modem waz z kartą zakupiłem w sklepie internetowym. Przesyłka dotarła do mnie w czwartek rano. Ile jeszcze czasu upłynie az będę mogł cieszyc się internetem ? Pozdrawiam!
nr. Zamowienia: 201507201120560
nr. Zamowienia: 201507201120560