Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2014, o 01:05
Re: Aktywacja karty SIM
Jasne, dziękuję za informację, a więc cierpliwie czekam
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, poprosiłem w salonie około 3 tygodnie temu o duplikat, a nie działa on do dzisiaj. Można to jakoś załatwić? Wszystkie dane wysłałem przez formularz ale brak odpowiedzi. Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
robbenntl, odpowiedź na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dziękuję za odpowiedź. A mógłbym wiedzieć czym to było spowodowane?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
robbenntl, najprawdopodobniej będzie potrzebna ponownej wymiany karty SIM na nową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Czyli że opłata aktywacyjna za tamtą kartę będzie również wliczona? I za kolejną również?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
robbenntl, przez 90 dni od przedłużenia umowy wymiana karty SIM jest bezpłatna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzisiaj karta została wymieniona, dostałem faktycznie nową. Tutaj już żadnych problemów, działa jak należy. Nawet LTE działa. Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
robbenntl, super dzięki za info
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Drogi Plusie,
Piszę z okazji mijającej właśnie 8 doby od podpisania umowy i jej przekazania kurierowi ( kurier pojawił się tydzień temu w poniedziałek o 7 rano ) oraz braku aktywacji SIM ( wyraziłem zgodę na aktywację przed terminem 10 dni). W środę Wasz konsultant poinformował mnie, że dokumenty od kuriera wróciły i pisze eskalację do działu aktywacji by aktywować SIM jak najszybciej. Wczoraj (poniedziałek) Wasz inny konsultant poinformował mnie, że dokumenty nie wróciły i jego poprzednik bezpodstawnie udzielił mi informacji o zwrocie dokumentów do operatora przez kuriera ??. (Dzisiaj SIM jest wciąż nieaktywny i nie wiem czy Internet spełnia moje wymagania). Oznacza to że:
1) Macie słabego kuriera ( 5 dni roboczych i nie zwrócone dokumenty ??) , zawodowo zajmuję się logistyką, a procesy logistyczne w telco nie są mi obce.
2) Wasz proces aktywacji jest ustawiony, nazwijmy to archaicznie. Zwykle za takie rzeczy biorę pieniądze, ale Wam doradzę za darmo . W sprawnie działającej firmie wygląda to mniej więcej tak:
a) Zamówienie klienta
b) Weryfikacja zamówienia u operatora i przesłanie danych do IS kuriera
c) Wygenerowanie dokumentów u kuriera
d) Dostarczenie dokumentów wraz z terminalem przez kuriera do klienta
e) Na koniec dnia kurier wysyła do operatora zwykły plik płaski z listą umów podpisanych przez klientów (może być interfejs online z systemu kuriera, ale to dla Was to był by chyba hi-end). Operator zaczytuje plik z numerami umów do IS i karty SIM się aktywują.
f) Kurier zwraca dokumenty operatorowi
g) Dział aktywacji ( można go wtedy mocno zmniejszyć) weryfikuje dokumenty i w przypadku braków lub błędów kontaktuje się z klientem i wyjaśnia sprawę, ewentualnie dezaktywuje SIM.
3) Wasz front office jest słaby, delikatnie mówiąc pierwszy z konsultantów oszukał mnie mówiąc, że dokumenty wróciły, dodatkowo drugi powiedział mi wprost, że nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja.
Pozdrawiam,
Na razie niezadowolony.
Piszę z okazji mijającej właśnie 8 doby od podpisania umowy i jej przekazania kurierowi ( kurier pojawił się tydzień temu w poniedziałek o 7 rano ) oraz braku aktywacji SIM ( wyraziłem zgodę na aktywację przed terminem 10 dni). W środę Wasz konsultant poinformował mnie, że dokumenty od kuriera wróciły i pisze eskalację do działu aktywacji by aktywować SIM jak najszybciej. Wczoraj (poniedziałek) Wasz inny konsultant poinformował mnie, że dokumenty nie wróciły i jego poprzednik bezpodstawnie udzielił mi informacji o zwrocie dokumentów do operatora przez kuriera ??. (Dzisiaj SIM jest wciąż nieaktywny i nie wiem czy Internet spełnia moje wymagania). Oznacza to że:
1) Macie słabego kuriera ( 5 dni roboczych i nie zwrócone dokumenty ??) , zawodowo zajmuję się logistyką, a procesy logistyczne w telco nie są mi obce.
2) Wasz proces aktywacji jest ustawiony, nazwijmy to archaicznie. Zwykle za takie rzeczy biorę pieniądze, ale Wam doradzę za darmo . W sprawnie działającej firmie wygląda to mniej więcej tak:
a) Zamówienie klienta
b) Weryfikacja zamówienia u operatora i przesłanie danych do IS kuriera
c) Wygenerowanie dokumentów u kuriera
d) Dostarczenie dokumentów wraz z terminalem przez kuriera do klienta
e) Na koniec dnia kurier wysyła do operatora zwykły plik płaski z listą umów podpisanych przez klientów (może być interfejs online z systemu kuriera, ale to dla Was to był by chyba hi-end). Operator zaczytuje plik z numerami umów do IS i karty SIM się aktywują.
f) Kurier zwraca dokumenty operatorowi
g) Dział aktywacji ( można go wtedy mocno zmniejszyć) weryfikuje dokumenty i w przypadku braków lub błędów kontaktuje się z klientem i wyjaśnia sprawę, ewentualnie dezaktywuje SIM.
3) Wasz front office jest słaby, delikatnie mówiąc pierwszy z konsultantów oszukał mnie mówiąc, że dokumenty wróciły, dodatkowo drugi powiedział mi wprost, że nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja.
Pozdrawiam,
Na razie niezadowolony.
Re: Aktywacja karty SIM
Czego się spodziewałeś. rezygnuj dopóki możesz.
7 dni testowania LTE POWER abo 89,90 zł - VLOG http://tinyurl.com/qgkg7wl
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
Witaj Narciarz,
umowa była realizowana przez sklep internetowy?
umowa była realizowana przez sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witaj Joanna_Plus,
Zamówienie w sklepie internetowym nr 20141218562232
Zamówienie w sklepie internetowym nr 20141218562232
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
Narciarz,
dziękuję za informację. Przekazuję sprawę do weryfikacji.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
dziękuję za informację. Przekazuję sprawę do weryfikacji.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Joanna_Plus,
Przelogowuję urządzenie za każdym razem gdy sprawdzam - nadal bez zmian
Przelogowuję urządzenie za każdym razem gdy sprawdzam - nadal bez zmian