Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 paź 2014, o 11:39
Re: Aktywacja karty SIM
Czy na umowie coś ma pisać na temat SmartDOM, bo nic tam nie mam na temat tej promocji?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
orson1982, nie, Smart Dom nie jest częścią tej umowy tylko oddzielną promocją (nakładkową). Jeśli spełniasz wymagania zgodnie z regulaminem promocji otrzymasz stosowne zniżki/rabaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Jeszce jedno pytanie czy oświadczenia te "Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Polkomtel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 3 do Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łubinowej 4a , moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL, w celu uzyskania informacji o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A. w związku z oceną mojej wiarygodności płatniczej w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. oraz *Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Cyfrowy Polsat S.A. do Polkomtel Sp. z o. o. moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL wraz z informacją o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A., w celu oceny mojej wiarygodności płatniczej przez Polkomtel Sp. z o. o. w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. " lub inne muszą być na "tak" żeby otrzymywać rabaty w programie SmartDOM , mam abonament powyżej 50 zł w cyfrowym Polsacie. Z góry dziękuję
Jak można zmienić wyżej wymienione zgody?orson1982, tak, na podstawie tej zgody możemy zweryfikować czy posiadasz usługi w ramach CP i jednocześnie określić czy spełnisz wymagania promocji SmartDom.
Re: Aktywacja karty SIM
Witam!
Może mi ktoś pomóc w aktywacji karty SIM na internet LTE.
Od piątku 31 października podpisane dokumenty są w Plusie.
Umowa na LTE bez czekania tych 10 dni od podpisania uwmowy.
Może mi ktoś pomóc w aktywacji karty SIM na internet LTE.
Od piątku 31 października podpisane dokumenty są w Plusie.
Umowa na LTE bez czekania tych 10 dni od podpisania uwmowy.
Re: Aktywacja karty SIM
Witam!
Przejdę odrazu do sedna. 27.10.2014 (minęło raptem 5 dni roboczych) dostałem paczkę z modemem i kartą usim.
Chciałbym aby ktoś sprawdził jeszcze czy na umowie wyraziłem zgodę na aktywacje LTE bez czekania 10 dni.
Bardzo był bym wdzięczny jeszcze gdyby napisał mi ktoś czy uda się aktywować internet przed długim weekendem.
Przejdę odrazu do sedna. 27.10.2014 (minęło raptem 5 dni roboczych) dostałem paczkę z modemem i kartą usim.
Chciałbym aby ktoś sprawdził jeszcze czy na umowie wyraziłem zgodę na aktywacje LTE bez czekania 10 dni.
Bardzo był bym wdzięczny jeszcze gdyby napisał mi ktoś czy uda się aktywować internet przed długim weekendem.
Keep calm, be cool.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
orson1982, po przez kontakt z kanałem prze który realizowałeś zamówienie.
Andy, jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
MCvL, przez jaki kanał sprzedaży relegalizowałeś zamówienie?
Andy, jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
MCvL, przez jaki kanał sprzedaży relegalizowałeś zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Zamówiłem przez internet Power LTE 30GB za 69,90 ponieważ zachęcił mnie do tego bonus 5GB (Tylko do zamówień składanych przez internet.)
Chciałbym się zorientować właśnie kiedy internecik zostanie aktywowany.
Wszelkie potrzebne dane mogę podesłać pw.
Chciałbym się zorientować właśnie kiedy internecik zostanie aktywowany.
Wszelkie potrzebne dane mogę podesłać pw.
Keep calm, be cool.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
MCvL, proszę podeślij na PW numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Czy z umową dostaje się regulamin SmartDom do podpisania ?
Re: Aktywacja karty SIM
Numer Zamówienia Klienta został już wysłany na PW
(Do tego wysłałem jeszcze numer zamówienia taki jaki dostałem w mailu, według szablonu o którym Pan wspomniał na PW)
(Do tego wysłałem jeszcze numer zamówienia taki jaki dostałem w mailu, według szablonu o którym Pan wspomniał na PW)
Keep calm, be cool.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzięki wielkie Krzysiek_Plus.
Z mojej strony to wszystko, miłego wieczoru życzę :)
Z mojej strony to wszystko, miłego wieczoru życzę :)
Keep calm, be cool.
Re: Aktywacja karty SIM
Dzien dobry ,nie wiedzialem gdzie to napisac .Prosze zeby ktos z konsultantow do mnie zadzwonil,zostal mi wylaczony telefon wiec nie moge tego sam zrobic.Zostalem oszukany mialem placic rachunki po 50 zl a place po 120 zl .Moj numer 794741 609 .Pilne .zalamac sie mozna .
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
24.10. została podpisana umowa na internet LTE przywieziona przez kuriera, nie była wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni. Dzisiaj jest 11 dzień od podpisania umowy i karta jest wciąż nieaktywna. Jak długo jeszcze czekać??????? Podaję nr zamówienia 20141019410893.
24.10. została podpisana umowa na internet LTE przywieziona przez kuriera, nie była wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni. Dzisiaj jest 11 dzień od podpisania umowy i karta jest wciąż nieaktywna. Jak długo jeszcze czekać??????? Podaję nr zamówienia 20141019410893.
Re: Aktywacja karty SIM
Witam.
Proszę o przyspieszenie aktywacji karty tel.umowa podpisana 28.10, telefonicznie prosiłem o szybszą aktywację 30,wyraziłem zgodę na aktywację i dalej nic.
Druga sprawa to dostałem od was zwykłą kartę sim ,bez możliwości montażu w telefonie,Nokia Lumia 735 który dostałem do umowy a tu mieści się tylko nano sim.
Pożyczyłem telefon,ale czy mam osobiście załatwiać to w punkcie,czy może firma wyśle mi nową odpowiednią kartę ?
Proszę o przyspieszenie aktywacji karty tel.umowa podpisana 28.10, telefonicznie prosiłem o szybszą aktywację 30,wyraziłem zgodę na aktywację i dalej nic.
Druga sprawa to dostałem od was zwykłą kartę sim ,bez możliwości montażu w telefonie,Nokia Lumia 735 który dostałem do umowy a tu mieści się tylko nano sim.
Pożyczyłem telefon,ale czy mam osobiście załatwiać to w punkcie,czy może firma wyśle mi nową odpowiednią kartę ?