Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
orson1982
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 paź 2014, o 11:39

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: orson1982 »

Czy na umowie coś ma pisać na temat SmartDOM, bo nic tam nie mam na temat tej promocji?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

orson1982, nie, Smart Dom nie jest częścią tej umowy tylko oddzielną promocją (nakładkową). Jeśli spełniasz wymagania zgodnie z regulaminem promocji otrzymasz stosowne zniżki/rabaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
orson1982
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2014, o 11:39

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: orson1982 »

Jeszce jedno pytanie czy oświadczenia te "Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Polkomtel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 3 do Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łubinowej 4a , moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL, w celu uzyskania informacji o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A. w związku z oceną mojej wiarygodności płatniczej w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. oraz *Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Cyfrowy Polsat S.A. do Polkomtel Sp. z o. o. moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL wraz z informacją o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A., w celu oceny mojej wiarygodności płatniczej przez Polkomtel Sp. z o. o. w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. " lub inne muszą być na "tak" żeby otrzymywać rabaty w programie SmartDOM , mam abonament powyżej 50 zł w cyfrowym Polsacie. Z góry dziękuję
orson1982, tak, na podstawie tej zgody możemy zweryfikować czy posiadasz usługi w ramach CP i jednocześnie określić czy spełnisz wymagania promocji SmartDom.
Jak można zmienić wyżej wymienione zgody?
Andy
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 lis 2014, o 10:30

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Andy »

Witam!

Może mi ktoś pomóc w aktywacji karty SIM na internet LTE.
Od piątku 31 października podpisane dokumenty są w Plusie.
Umowa na LTE bez czekania tych 10 dni od podpisania uwmowy.
Awatar użytkownika
MCvL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2014, o 22:17
Lokalizacja: Milanówek

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MCvL »

Witam!

Przejdę odrazu do sedna. 27.10.2014 (minęło raptem 5 dni roboczych) dostałem paczkę z modemem i kartą usim.
Chciałbym aby ktoś sprawdził jeszcze czy na umowie wyraziłem zgodę na aktywacje LTE bez czekania 10 dni.
Bardzo był bym wdzięczny jeszcze gdyby napisał mi ktoś czy uda się aktywować internet przed długim weekendem.
Keep calm, be cool.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

orson1982, po przez kontakt z kanałem prze który realizowałeś zamówienie.

Andy, jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.

MCvL, przez jaki kanał sprzedaży relegalizowałeś zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MCvL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2014, o 22:17
Lokalizacja: Milanówek

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MCvL »

Zamówiłem przez internet Power LTE 30GB za 69,90 ponieważ zachęcił mnie do tego bonus 5GB (Tylko do zamówień składanych przez internet.)
Chciałbym się zorientować właśnie kiedy internecik zostanie aktywowany.
Wszelkie potrzebne dane mogę podesłać pw.
Keep calm, be cool.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

MCvL, proszę podeślij na PW numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
orson1982
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2014, o 11:39

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: orson1982 »

Czy z umową dostaje się regulamin SmartDom do podpisania ?
Awatar użytkownika
MCvL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2014, o 22:17
Lokalizacja: Milanówek

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MCvL »

Numer Zamówienia Klienta został już wysłany na PW
(Do tego wysłałem jeszcze numer zamówienia taki jaki dostałem w mailu, według szablonu o którym Pan wspomniał na PW)
Keep calm, be cool.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

MCvL, poprosiłem o przyspieszenie aktywacji.

orson1982, nie. Tutaj regulamin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MCvL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2014, o 22:17
Lokalizacja: Milanówek

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: MCvL »

Dzięki wielkie Krzysiek_Plus.
Z mojej strony to wszystko, miłego wieczoru życzę :)
Keep calm, be cool.
oldskool
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 wrz 2014, o 01:20

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: oldskool »

Dzien dobry ,nie wiedzialem gdzie to napisac .Prosze zeby ktos z konsultantow do mnie zadzwonil,zostal mi wylaczony telefon wiec nie moge tego sam zrobic.Zostalem oszukany mialem placic rachunki po 50 zl a place po 120 zl .Moj numer 794741 609 .Pilne .zalamac sie mozna .
aska25
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lis 2014, o 10:42

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: aska25 »

Witam,
24.10. została podpisana umowa na internet LTE przywieziona przez kuriera, nie była wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni. Dzisiaj jest 11 dzień od podpisania umowy i karta jest wciąż nieaktywna. Jak długo jeszcze czekać??????? Podaję nr zamówienia 20141019410893.
Maciek007
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 paź 2014, o 11:54

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Maciek007 »

Witam.
Proszę o przyspieszenie aktywacji karty tel.umowa podpisana 28.10, telefonicznie prosiłem o szybszą aktywację 30,wyraziłem zgodę na aktywację i dalej nic.
Druga sprawa to dostałem od was zwykłą kartę sim ,bez możliwości montażu w telefonie,Nokia Lumia 735 który dostałem do umowy a tu mieści się tylko nano sim.
Pożyczyłem telefon,ale czy mam osobiście załatwiać to w punkcie,czy może firma wyśle mi nową odpowiednią kartę ?
ODPOWIEDZ