Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

mfenix, najbliższa stacja jest na południe, w miejscowości Krzyż Wielkopolski. BT33562 obsługuje LTE800 oraz LTE1800 i zapewne jest to jedyna stacją, z którą możesz się połączyć. Odległość to ok. 6 km, a po drodze sporo naturalnych przeszkód (las).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: habish »

W Krzyżu nie ma czasami jeszcze LTE2600?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

patryk7588, masz rację. BT33562 ma więc komplet pasm LTE - 800, 1800, 2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mfenix
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 13 paź 2014, o 22:34

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: mfenix »

Tak taż ustawiałem wcześniejszy modem - na południe i w niektórych porach dnia działał całkiem dobrze, pasmo na automatycznym wybierało 800.

Po sprawdzeniu jeszcze raz kabli i karty, zadzwoniłem na BOK i tam Pani od wsparcia technicznego przekazała mi, że jest pewien zakres numerów, które mają problem z aktywacją karty SIM lub z tym, by dana karta otrzymała dostęp do internetu. Problem jest ogólnokrajowy i zależy od przypisanego numeru. Zaleciła cierpliwość i wyłączanie i włączanie modemu (?).

Na modemie ODU migająca zielona lub migająca niebieska lampka. Status w ustawieniach dalej Unknow i "Brak karty SIM lub nieodpowiednia karta SIM" po najechaniu na ikonkę karty.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

mfenix, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet, a przekażę sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mfenix
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 13 paź 2014, o 22:34

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: mfenix »

Przepraszam nie miałem jak sprawdzić forum, bo w okolicach Krzyża, ani w Krzyżu nie działał ani internet firmowy (Plus), ani na moim telefonie (prędkość pobierania Plus w Krzyżu 30 kB/s), ani mój domowy zestaw ODU IDU co zresztą przewidziałem wracając z pracy do domu.

W weekend się tym nie zajmowałem, bo wolałem odpocząć i pooglądać żaglowce. Usługa dalej nie została aktywowana (zielona lampka miga na ODU), także zaproponowałem podjechanie do salonu oddanie sprzętu i rozwiązanie umowy tym bardziej, że kolejny raz wszystko w sieci się partoli.

Numer przekazałem już do działu technicznego telefonicznie. Myślę po zgłaszanych awariach i komentarzach na internecie że mają teraz dużo zgłoszonych numerów, a wielu i tak im brakuje.

Sorry, że tak się rozpisałem, ale też mnie już to denerwuje.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Daniel_Plus »

mfenix
mfenix pisze:w okolicach Krzyża, ani w Krzyżu nie działał ani internet firmowy (Plus), ani na moim telefonie
Rzeczywiście obecnie występuje problem z transmisją danych w tej okolicy. Przepraszam za napotkane trudności.
mfenix pisze:zaproponowałem podjechanie do salonu oddanie sprzętu i rozwiązanie umowy
Jest 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, a w przypadku umowy stacjonarnej takie prawo nie przysługuje (chyba, że promocja zakłada możliwość testowania usługi i taka informacja zawarta jest w regulaminie).
mfenix pisze:Numer przekazałem już do działu technicznego telefonicznie.
Zatem możesz zaczekać na odpowiedź z tego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matmic
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2017, o 16:57

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: matmic »

Witam. W czwartek otrzymałem zestaw Odu Idu 200 wraz z umową przedłużenia Internetu LTE zamawiana przez Inernet. Podpisałem umowę, zamontowalem zestaw, włozylem posiadaną stara kartę SIM i działa, jednak dalej na starych zasadach (ograniczenie do 30Mbps DL oraz limit pobierania do 30GB). Kiedy nowa umowa - oferta zacznie obowiązywać? Jest możliwosc przyspieszenia tego?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Michał_Plus »

matmic, nowe warunki wejdą w życie wraz z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego. Niestety nie ma możliwości przyspieszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matmic
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 sie 2017, o 16:57

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: matmic »

W niedzielę rozpoczyna mi się nowy okres, czyli prawdopodobnie od kolejnego okresu rozliczeniowego?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Michał_Plus »

matmic , okres rozliczeniowy kończy się w niedzielę (20ego). Nowy rozpoczyna się od 21go. Od poniedziałku zatem, najprawdopodobniej, wszystko powinno już działać na nowych warunkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skipi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 sie 2017, o 21:56

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Skipi »

Gdzie moge uzyskac jakas pomoc?
Zakupilem internet Plus LTE poprzez infolinie, zalezalo mi na otrzymaniu internetu przed wyjazdem na wakacje i dostalem go w dzien wyjazdu, Pan na infolinii zapewnial mnie ze aktywacje otrzmam tego samgo dnia lub w nastepny (sobota) a jak sie teraz okazuje musze czekac az dokumenty dotra do plusa spowrotem. Czuje sie oszukany bo Pan zapewnil mnie ze bede mial internet tego samego dnia aby tylko sprzedac mi uslge, nabic punkty i rozmawiac z nastepnym klientem. Jakbym wiedzial ze atywacja moze potrwac tak dlugo nie zdecydowalbym sie na internet z waszej firmy, tylko poszedl do najblizszego punktu konkurencji.

Do tego wszystkiego okazuje sie ze na mojej umowie jest blad w nazwisku i kurier nie wyslal jeszcze do Panstwa mojej umowy tylko dzowni do mnie abym mu oddal sprzet bo dostanie kare jak taka umowe wysle, i teraz jestem juz calkowicie zatrzymany. Nie mam internetu na wekend mimo ze mnie o tym zapewniano, mozna odsluchac moja rozmowe z tym Panem, oraz jak sie okazuje kurier nie nadal mojej umowy i nie wiadmo kiedy ja wogole nada.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Michał_Plus »

Skipi, rozumiem zdenerwowanie i bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Aktywacja nowej umowy jest zależna od dostarczenia,do firmy,prawidłowo wypełnionych dokumentów. Jednak w tym wypadku, z powodu zaistnienia błędu, nie może to mieć miejsca. Proponowałbym jak najszybciej skontaktować się kurierem i ponowić zawarcie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skipi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 sie 2017, o 21:56

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Skipi »

Ale w jakim celu mam sie kontaktowac z kurierem?
Jakis kierownik dzialu telemarketingu stwierdzil ze jezeli jest literowka w nazwisku to mozna udac sie do punktu Plusana miejscu i sporzadzic aneks. Co ma mi dac kontakt z kurierem skoro umowe zapewne nadal dzisiaj rano do was do firmy?
U was co jeden czlowiek to mowi co innego. Czyli co? mam rozumieć ze mimo iz umowa do was dotrze internetu mial nie bede?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Michał_Plus »

Skipi, jeśli umowa zostanie przekazana do siedziby firmy to zostanie zarejestrowana na dane które zostały podane przy jej sporządzaniu. Wtedy faktycznie można je zaktualizować np. w najbliższym punkcie.
Skipi pisze:Do tego wszystkiego okazuje sie ze na mojej umowie jest blad w nazwisku i kurier nie wyslal jeszcze do Panstwa mojej umowy tylko dzowni do mnie abym mu oddal sprzet bo dostanie kare jak taka umowe wysle, i teraz jestem juz calkowicie zatrzymany.
Sam pisałeś że przedstawiciel z powodu błędu nie procesuje umowy dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ