Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
otshko, jeśli nie wyraziłeś zgody na aktywacje przed okresem 10 dni, możesz wyrazić taką zgodę po przez kontakt z działem przez który realizowałeś zamówienie.
Przy wyrażonej zgodzie aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
orson1982, tak, skontaktuj się z infolinią sklepu pod numerem 601101200 dostępny w dni powszednie w godz. 8:00 – 21:00 (opłata zgodnie z taryfą)
Przy wyrażonej zgodzie aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
orson1982, tak, skontaktuj się z infolinią sklepu pod numerem 601101200 dostępny w dni powszednie w godz. 8:00 – 21:00 (opłata zgodnie z taryfą)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Wyraziłem zgodę. Jednak muszę wypowiedzieć umowę z poprzedniego internetu, i zależy mi na szybkiej aktywacji bo mam czas do końca miesiąca a wg tych 4 dni to będzie piątek. a wtedy będzie po ptokach:P a jeszcze czas na testowanie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
otshko, rozumiem, ale aktywacja następuje tylko na podstawie podpisanej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, z tym czekaniem na aktywację karty SIM to trochę lipa. Właśnie mój poprzedni dostawca odciął mi NET i co mam teraz zrobić ? Czy można jakos przyspieszyć aktywowanie karty SIM ? Kurier zabrał podpisane papiery w poniedziałek 27.10. Była zgoda na rozp. świadczenia usługi przed upływem 10 dni. Ktoś ze Specjalistów Plus'a jest w stanie pomóc ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
aDamo69,
Niestety bez dokumentów nie ma możliwości przyspieszenia.Krzysiek_Plus pisze:Przy wyrażonej zgodzie aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Jeszce jedno pytanie czy oświadczenia te "Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Polkomtel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 3 do Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łubinowej 4a , moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL, w celu uzyskania informacji o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A. w związku z oceną mojej wiarygodności płatniczej w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. oraz *Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Cyfrowy Polsat S.A. do Polkomtel Sp. z o. o. moich danych osobowych w zakresie: numeru PESEL wraz z informacją o tym czy posiadam zaległości płatnicze w Cyfrowy Polsat S.A., w celu oceny mojej wiarygodności płatniczej przez Polkomtel Sp. z o. o. w ramach działań przed zawarciem umowy z Polkomtel Sp. z o. o. " lub inne muszą być na "tak" żeby otrzymywać rabaty w programie SmartDOM , mam abonament powyżej 50 zł w cyfrowym Polsacie. Z góry dziękuję
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
orson1982, tak, na podstawie tej zgody możemy zweryfikować czy posiadasz usługi w ramach CP i jednocześnie określić czy spełnisz wymagania promocji SmartDom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
a czy można prosić o monitorowanie sytuacji a propo aktywacji karty sim? i napisanie na forum kiedy karta bedzie aktywna?
Re: Aktywacja karty SIM
Z aktywacjami to chyba panuje lekki bałagan ... Wczoraj po wielu próbach udalo mi się dodzwonic do BOK'u i otrzymałem zapewnienie ze karta sim juz dzis będzie na pewno aktywowana ... Niestety nadal nie została aktywowana ... Ciekawe co mam dalej zrobić - oczywiście poza czekaniem
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
aDamo69, a przez jaki kanał sprzedaży składałeś zamówienie?
otshko, tak prześlij numer PESEL na który była rejestrowana umowa przez ten formularz.
otshko, tak prześlij numer PESEL na który była rejestrowana umowa przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Krzysiek_Plus, przez esklep Plus'a ...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
aDamo69, proszę podaj numer zamówienia, postaram się przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Krzysiek_Plus , 20141021414222
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
aDamo69, jeszcze czekamy na dokumenty, dam znać jak tylko coś się zmieni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Krzysiek_Plus , dzieki za info ... Swoja droga to Plus powinien chyba zmienić firmę kurierska. K-ex nie potrafi dostarczyć podpisanych dokumentów przez tyle dni ? ... Mam tylko nadzieje ze ich nie zgubili .