Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Aktywacja karty SIM
Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z modemem i kartą SIM zamówioną w sklepie internetowym. Ile czasu trwa jej aktywowanie?
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Re: Aktywacja karty SIM
Do 7 lub po 10 dniach. To zależy czy zachowano opcję rezygnacji w ciągu 10dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli tak to po 10tym dniu jest aktywacja, jeżeli nie to do 7 dni.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Aktywacja karty SIM
Nie można tego przyspieszyć? Umowa leci mi od dzisiaj i tydzień mam być bez internetu? To jest bandyctwo.
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Re: Aktywacja karty SIM
No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.
To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.
To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Aktywacja karty SIM
Tylko czemu plus nie informuje wprost o tej procedurze zanim się złoży zamówienie?
Klient nastawia się, że odbierze przesyłkę i zacznie od razu korzystać z usługi, której czas już leci. Chyba, że okres rozliczeniowy będzie liczony od aktywacji?
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Klient nastawia się, że odbierze przesyłkę i zacznie od razu korzystać z usługi, której czas już leci. Chyba, że okres rozliczeniowy będzie liczony od aktywacji?
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Re: Aktywacja karty SIM
Oczywiście, że okres rozliczeniowy zaczyna się dopiero z chwilą aktywacji.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Aktywacja karty SIM
Wczoraj uzgodniłem telefonicznie z obsługą sklepu www wcześniejszą aktywację karty. Możemy sprawdzić status tego zlecenia?
Pani, z która miałem okazję rozmawiać mówiła bardzo niewyraźne i mam wrażenie, rozmawiała jednocześnie z kimś innym. Nie wiem jaki termin jest realizacji takiego zlecenia. Minęlo już ponad 24 godz.
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Pani, z która miałem okazję rozmawiać mówiła bardzo niewyraźne i mam wrażenie, rozmawiała jednocześnie z kimś innym. Nie wiem jaki termin jest realizacji takiego zlecenia. Minęlo już ponad 24 godz.
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Temat dotyczy zamówienia w sklepie www o numerze 1787491. Reszta info leci za 2 minuty na priv
Re: Aktywacja karty SIM
Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
To super!TheOktik pisze:Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia
Jeśli będziesz miał jakieś problemy to zapraszam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Mam podobny problem. Jutro będzie tydzień jak podpisałam umowę (telefon abonament). Do BOK próbowałam dodzwonić się od piątku, bez powodzenia. A w ogóle pani z call center zapewniała, że aktywacja nastąpi najpóźniej 3 dni od dostarczenia przesyłki. A, wspomnę jeszcze, że zrezygnowałam z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu dziesięciu dni.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Cześć kalinka08!
Odpowiedź wysłałem na maila. Daj znać na forum czy wszystko oke
Odpowiedź wysłałem na maila. Daj znać na forum czy wszystko oke
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Karta działa, wszystko już w porządku. Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc Pozdrawiam!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 12:14
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
Hmmm, zacznę od tego, że Wasi konsultanci kłamią jak najęci, aby tylko sprzedaż usługi przypisać do swojego nazwiska. Poza tym dodzwonienie się na Waszą infolinię graniczy z cudem i zjadło mi z konta ogromną ilość kasy. Poza tym ja nie mam czasu, żeby wisieć całe dnie na telefonie z nadzieją, że uda mi się dodzwonić na tą diabelną infolinię. Teraz do rzeczy.
W piątek tj 11.01.13 otrzymałam od kuriera przesyłkę, a dziś jest środa, a mi dalej nie działa internet!!!!!!!!!!
Paniusia, która zaproponowała mi ofertę zapewniała solennie, że aktywacja nastąpi w pół godziny po odebraniu przesyłki. I po co tak kłamać w żywe oczy!!!!!!!!!!! Zostałam bez internetu i jak głupki sprawdzamy z mężem co jakiś czas czy już działa. Zrezygnowaliśmy również z możliwości odstąpienia po 10 dniach. I co ????????????????????????????????? Zaraz będzie tydzień od odebrania !!!!!!!!!
Hmmm, zacznę od tego, że Wasi konsultanci kłamią jak najęci, aby tylko sprzedaż usługi przypisać do swojego nazwiska. Poza tym dodzwonienie się na Waszą infolinię graniczy z cudem i zjadło mi z konta ogromną ilość kasy. Poza tym ja nie mam czasu, żeby wisieć całe dnie na telefonie z nadzieją, że uda mi się dodzwonić na tą diabelną infolinię. Teraz do rzeczy.
W piątek tj 11.01.13 otrzymałam od kuriera przesyłkę, a dziś jest środa, a mi dalej nie działa internet!!!!!!!!!!
Paniusia, która zaproponowała mi ofertę zapewniała solennie, że aktywacja nastąpi w pół godziny po odebraniu przesyłki. I po co tak kłamać w żywe oczy!!!!!!!!!!! Zostałam bez internetu i jak głupki sprawdzamy z mężem co jakiś czas czy już działa. Zrezygnowaliśmy również z możliwości odstąpienia po 10 dniach. I co ????????????????????????????????? Zaraz będzie tydzień od odebrania !!!!!!!!!