Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Tablet z internetem
mody1238, a karta jest już aktywna? Umowę realizowałeś w punkcie czy drogą wysyłkową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Tablet z internetem
drogą wysyłkową, własnie nie wiem kiedy aktywują karte..
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
mody1238,
Krzysiek_Plus pisze:arirok, standardowo aktywacja następuje w ciągu 4-7 dni roboczych. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy podczas składania zamówienia nie wyraziłeś zgody na aktywację przed upływem 14 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam
W srodę 9 Wrzesnia kurier odebrał podpisaną ode mnie umowę a ja odebrałem od niego kartę SIM, ale do teraz nie jest aktywna. SMS'y do mnie dochodzą na tą kartę (np z tymczasowym hasłem do plusonline, itd) ale sam internet nie działa. Czy wg Was karta jest aktywna ale sam internet nie ? Dzieki za odpowiedź.
W srodę 9 Wrzesnia kurier odebrał podpisaną ode mnie umowę a ja odebrałem od niego kartę SIM, ale do teraz nie jest aktywna. SMS'y do mnie dochodzą na tą kartę (np z tymczasowym hasłem do plusonline, itd) ale sam internet nie działa. Czy wg Was karta jest aktywna ale sam internet nie ? Dzieki za odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dratewka, jeśli otrzymujesz wiadomości to oznacza, że karta SIM jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam. Dziękuję za odpowiedź. W takim razie czy mogę prosić o pomoc dlaczego nie działa internet? W zakładce usług nie widzę opcji LTE na stronie plusonline, jest tylko GPRS.? Czy usługe LTE trzeba stricte włączyć w abonamencie bo umowę mam na LTE 100GB Generalnie nie otrzymałem zadnego e-maila ani potwierdzenia SMS że usługa jest aktywna?Krzysiek_Plus pisze:dratewka, jeśli otrzymujesz wiadomości to oznacza, że karta SIM jest aktywna.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dratewka, a jaki komunikat uzyskujesz przy próbie połączenia? Jaki modem/router?
Rozumiem, że jest to nowa aktywacja, nie przedłużenie umowy?
Rozumiem, że jest to nowa aktywacja, nie przedłużenie umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Tak jest to nowa umowa / nowa aktywacja: zamówienie nr 201509041271023. Router to Dovado PRO do którego podłączam modem pendrive USB z kartą LTE w środku . Dotychczas uzywałem kartę prepaid z plusa na tym samym routerze/modemie z LTE i działało bez problemu więc wykluczam tutaj problem braku kompatybilności. Komunikat jest taki że nie dostaję adresu IP z sieci plusa, sam router jednak widzi modem i kartę SIM bez problemu. Na routerze mam możliwość odczytywania wiadomości SMS z karty SIM i to też działa bez problemu.Krzysiek_Plus pisze:dratewka, a jaki komunikat uzyskujesz przy próbie połączenia? Jaki modem/router?
Rozumiem, że jest to nowa aktywacja, nie przedłużenie umowy?
Edycja: Modem USB LTE 4G Huawei E3372
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2015, o 12:09 przez dratewka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dratewka, a jaki APN jest obecnie ustawiony w panelu admina routera? Sprawdzałeś działanie samego modemu bezpośrednio podłączonego do komputera?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
APN ustawiony jest na "plus". Modem nie podłączałem jeszcze do komputera ale myślę że będzie podobna sytuacja - zaraz sprawdzę i dam znać. Tak jak pisałem już wcześniej, kilka dni temu do tego samego routera/modemu miałem włożoną kartę plusa pre-paid i działało OK. Uzywałem tez karty PLAY pre-paid i rownież działa OK.Krzysiek_Plus pisze:dratewka, a jaki APN jest obecnie ustawiony w panelu admina routera? Sprawdzałeś działanie samego modemu bezpośrednio podłączonego do komputera?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Czyli jest zły APN, powinien być "internet".dratewka pisze:APN ustawiony jest na "plus"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Po zmianie APN na "internet" zadziałało! Dziękuję
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dratewka, super.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Jendrooo, a przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie ( sklep internetowy, infolinia)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Jendrooo, proszę podaj numer zamówienia. Czy wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ