Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 114
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 10:27
- Lokalizacja: Ostrołęka
Re: Aktywacja karty SIM
Witam czy można zrobić duplikat kart sim ? Chodzi mi o to że za pewien czas wyjeżdżam i chciałbym aby jedna karta pozostała w modemie w domu a drugą miał w tablecie. Jeśli można to czy to coś kosztuje ?
Re: Aktywacja karty SIM
Duplikat owszem, można wyrobić, ale wraz z aktywacją nowej karty SIM stara zostanie zdezaktywowana.
Póki co nie można mieć aktywnych dwóch kart SIM dla jednego numeru.
Póki co nie można mieć aktywnych dwóch kart SIM dla jednego numeru.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 6 lip 2013, o 21:48
Re: Aktywacja karty SIM
@Daniel - musisz kupić 2 usługę 2 kartę SIM. W Plusie masz za połówkę. Jak potrzebujesz 3 to masz za złotówkę
A jak masz chwilę czasu, to zamów kartę Aero. Poszperaj w necie o co kaman. A to by załatwiało twój "problem"
A jak masz chwilę czasu, to zamów kartę Aero. Poszperaj w necie o co kaman. A to by załatwiało twój "problem"
Aktywacja karty SIM
Witam,
prośba o przyspieszenie aktywacji karty sim . Numer zamówienia: 20150224724765, podpisana umowa wysłana kurierem 26.02.2015. Z góry dziękuję i proszę o informację w tym temacie/
prośba o przyspieszenie aktywacji karty sim . Numer zamówienia: 20150224724765, podpisana umowa wysłana kurierem 26.02.2015. Z góry dziękuję i proszę o informację w tym temacie/
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
fstasiu, jeszcze czekamy na dokumenty jak tylko wpłynął karta zostanie aktywowana. Najczęściej nie trwa dłużej niż 4 dni robocze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam ponownie,
proszę o sprawdzenie czy podpisane dokumenty zostały już zarejestrowane. Dokumenty w piątek wpłynęły do siedziby, zastanawiające jest skąd bierze się tak długi czas oczekiwania na aktywację. Oczywiste jest, że dokumenty te muszą zostać wprowadzone do systemu, natomiast czas aktywacji na który oczekuje klient jest zbyt długi. Proszę wyjaśnić mi jak wygląda temat opłat: dzień podpisania umowy jest początkiem okresu rozliczeniowego, wiec klient płaci od momentu podpisania umowy, internet uruchamiany jest kilkanaście dni później. Proszę o wyjaśnienie tego tematu. Kolejna sprawa to fakt iż posiadam abonament w plusie. Pytanie brzmi: czy dokupiona usługa internetu lte będzie obsługiwana z jednego konta online gdzie będą widoczne oba numery telefonów?
proszę o sprawdzenie czy podpisane dokumenty zostały już zarejestrowane. Dokumenty w piątek wpłynęły do siedziby, zastanawiające jest skąd bierze się tak długi czas oczekiwania na aktywację. Oczywiste jest, że dokumenty te muszą zostać wprowadzone do systemu, natomiast czas aktywacji na który oczekuje klient jest zbyt długi. Proszę wyjaśnić mi jak wygląda temat opłat: dzień podpisania umowy jest początkiem okresu rozliczeniowego, wiec klient płaci od momentu podpisania umowy, internet uruchamiany jest kilkanaście dni później. Proszę o wyjaśnienie tego tematu. Kolejna sprawa to fakt iż posiadam abonament w plusie. Pytanie brzmi: czy dokupiona usługa internetu lte będzie obsługiwana z jednego konta online gdzie będą widoczne oba numery telefonów?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
fstasiu, opłata naliczana jest od momentu aktywacji karty SIM.
Jeszcze nie otrzymaliśmy dokumentów.
Tak, jeśli była taka dyspozycja w momencie składania zamówienia, w innym przypadku istnieje możliwość połączenia kont: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3693fstasiu pisze:Pytanie brzmi: czy dokupiona usługa internetu lte będzie obsługiwana z jednego konta online gdzie będą widoczne oba numery telefonów?
Jeszcze nie otrzymaliśmy dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzień dobry Panie Krzysztofie,
ponawiam nurtujące dla mnie pytanie: co z dokumentami, dotarły już?
ponawiam nurtujące dla mnie pytanie: co z dokumentami, dotarły już?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
fstasiu, a czy wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywacje? Jeśli nie, możesz dokonać zmiany kontaktując się infolinią sklepu internetowego: 601101200 (dostępny w dni powszednie w godz. 8:00 – 21:00).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam Panie Krzysztofie,
sugestia z infolinią bała trafną podpowiedzią. Dzwoniąc na infolinię zostały mi przekazane informacje, że w umowie nie wraziłem zgody na wcześniejszą aktywację (prawdę mówiąc nie zauważyłem informacji gdzieś w umowie o aktywacji karty dopiero 17 marca). Wniosłem więc zmiany i konsultant zmienił status aktywacji karty sim na natychmiastowy. Informacja ta miała pójść dalej i do 24h od tego momentu karta sim ma być aktywna. Więc dziś z niecierpliwością oczekuję na aktywację, a Panu dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
sugestia z infolinią bała trafną podpowiedzią. Dzwoniąc na infolinię zostały mi przekazane informacje, że w umowie nie wraziłem zgody na wcześniejszą aktywację (prawdę mówiąc nie zauważyłem informacji gdzieś w umowie o aktywacji karty dopiero 17 marca). Wniosłem więc zmiany i konsultant zmienił status aktywacji karty sim na natychmiastowy. Informacja ta miała pójść dalej i do 24h od tego momentu karta sim ma być aktywna. Więc dziś z niecierpliwością oczekuję na aktywację, a Panu dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
fstasiu, super ;)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, wczoraj odebrałem od kuriera modem z karta sim internet power lte, zamawiałem telefonicznie i z tego co tu piszą to pani z biura obsługi zrobiła mnie w balona bo powiedziała, ze w piątek odbiorę modem i na święta będzie internet, a tu czytam ze 4 dni trzeba czekać.
Czy trzeba gdzieś pisać jakiś pin karty???? na umowie mam napisane, ze karta sim bez PIN
Pozdrawiam.
Czy trzeba gdzieś pisać jakiś pin karty???? na umowie mam napisane, ze karta sim bez PIN
Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
W takim wypadku nie ma takiej potrzeby.bflip pisze:na umowie mam napisane, ze karta sim bez PIN
Standardowo aktywacja następuje w ciągu 4-7 dni roboczych. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy podczas składania zamówienia nie wyraziłeś zgody na aktywację przed upływem 14 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Zgodę wyraziłem, doczytałem, ze czas aktywacji to do 7 dni ale nie pisze nigdzie w umowie "dni robocze"
Dzisiaj mija 7 dzien kalendarzowy co robić jeśli aktywacji nie będzie?
Czy jest darmowy numer na infolinie Plusa? no bo dlaczego mam płacić za połączenie z nie mojej winy?
Pozdrawiam.
Dzisiaj mija 7 dzien kalendarzowy co robić jeśli aktywacji nie będzie?
Czy jest darmowy numer na infolinie Plusa? no bo dlaczego mam płacić za połączenie z nie mojej winy?
Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
bflip, nie ma bezpłatnej infolinii. Przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie? W jaki sposób sprawdzasz czy karta jest aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ