Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2013, o 18:58
Re: Aktywacja karty SIM
Sprawa wyjaśniona, otrzymałem telefon z punktu żeby odebrać telefon, odebrałem i wszystko jest ok. Podobno koleżanka wczoraj źle przekazała informacje. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Re: Aktywacja karty SIM
A czy coś w mojej sprawie wiadomo ? :) Czekam już jakiś czas za jakąś odpowiedzią.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
shalom65 tak jak pisałem wcześniej , jeśli bede miał odpowiedź to dam znać
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Ja czekam na aktywację od poniedziałku ,zrezygnowałem z wypowiedzenia umowy. Czy można jakoś przyspieszyć aktywację karty? Jestem teraz bez tel, a na weekend bardzo mi potrzebny.
Re: Aktywacja karty SIM
Podobnie jak Ty, kolego czekam tylko, że ja od piątku 18 stycznia. 21 stycznia tak jak Ty się o to zapytałem, przesłałem pesel do specjalisty plusa z tego forum i czekam. Nie wiem dlaczego sprawdzenie takiej rzeczy tyle musi trwać, ale czekam i powoli zaczynam czuć rozczarowanie. Nie wspomnę, że przy zamawianiu na infolini otrzymałem info że karta będzie aktywna do trzech dni.
Re: Aktywacja karty SIM
Oczywiście, że tak, ale by aktywować kartę kurier musi zwrócić podpisane przez klienta dokumenty. Jednak jak wynika z Waszych postów kurierom się nigdzie nie spieszy, ani z dostawą, ani ze zwrotem umów.shalom65 pisze:(...) przy zamawianiu na infolini otrzymałem info że karta będzie aktywna do trzech dni.
Co w takim razie ma pisać Specjalista Plusa skoro już raz napisał:
CIERPLIWOŚCI.Krzysiek_Plus pisze:shalom65 tak jak pisałem wcześniej , jeśli bede miał odpowiedź to dam znać
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Aktywacja karty SIM
I ja to świetnie rozumiem. Jestem (jeszcze) cierpliwy, nikogo nie obwiniam.
Re: Aktywacja karty SIM
Skoro tak świetnie to rozumiesz to po co ciągle się dopytujesz? Twoje pytania niczego nie zmienią, a wywołują frustrację; nie jesteś przecież sam na FORUM. Przejrzyj podobne wątki, a zrozumiesz jak stalowe nerwy muszą mieć Specjaliści Plusa.shalom65 pisze:I ja to świetnie rozumiem. Jestem (jeszcze) cierpliwy, nikogo nie obwiniam.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Aktywacja karty SIM
Przeglądałem i podziwiam ich. Ja po prostu nie rozumiem dlaczego nawet za odpowiedzią czekam już 3 dni. Nie mówię, że to wina specjalistów, bo w moim mniemaniu nie oni są za to odpowiedzialni. Miałem umowy z orange, playem i nigdy aktywacja tyle nie trwała. Ok, zamykam się już i cierpliwie będę czekał. Sory za nachalność, ale nie dopytywałbym się gdyby aktywna karta nie była mi potrzebna.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 sty 2013, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM
ja telefon od kuriera dostałam 14stycznia i nadal cisza jedynie dzięki temu forum zadzwoniła do mnie pani i powiedziała tylko trzeba czekać no trudno :( czekam ale wiem jedno pierwszy i ostatni raz biore coś przez internet czy telefon :( wole tradycyjny salon
Re: Aktywacja karty SIM
Dzięki wielkie za pomoc, wszystko już jest ok
Re: Aktywacja karty SIM
Niestety sprzedawcy w punktach PLUSa nie mówią prawdy. Dziś kupiłem iplus i aktywacja miała być w ciągu kilku chwil. Minęło kilka godzin i karta SIM nieaktywna.
Re: Aktywacja karty SIM
Jeśli wszystko dobrze zrobili - to powinna byś aktywna w ciągu 15-30 minut, chyba że gdzieś Twoje zamówienie wysiadło, albo coś dziwnego wyskoczyło. Jeśli jutro będzie to samo, proponuję kontakt z punktem, może dostali jakąś informację.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Aktywacja karty SIM
Na umowie jest wyraźnie napisane, że aktywacja usługi może nastąpić do 7 dni roboczych od podpisania umowy.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 sty 2013, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM
CiekaweJrv pisze:Na umowie jest wyraźnie napisane, że aktywacja usługi może nastąpić do 7 dni roboczych od podpisania umowy
11 stycznia dzwoniła pani z ofertą, telefon otrzymałam 14 stycznia a mamy 26 stycznia a karta nadal nie aktywna to już przesada szkoda że gdy dzwoni do mnie pani z oferta nie wspomni o tak długim czasie oczekiwania bo bym na pewno nie zgodziła się na abonament w Plusie.