Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
TheOktik
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z modemem i kartą SIM zamówioną w sklepie internetowym. Ile czasu trwa jej aktywowanie?

Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Jrv »

Do 7 lub po 10 dniach. To zależy czy zachowano opcję rezygnacji w ciągu 10dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli tak to po 10tym dniu jest aktywacja, jeżeli nie to do 7 dni.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
TheOktik

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Nie można tego przyspieszyć? Umowa leci mi od dzisiaj i tydzień mam być bez internetu? To jest bandyctwo.


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Jrv »

No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.

To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
TheOktik

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Tylko czemu plus nie informuje wprost o tej procedurze zanim się złoży zamówienie?
Klient nastawia się, że odbierze przesyłkę i zacznie od razu korzystać z usługi, której czas już leci. Chyba, że okres rozliczeniowy będzie liczony od aktywacji?


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Jrv »

Oczywiście, że okres rozliczeniowy zaczyna się dopiero z chwilą aktywacji.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
TheOktik

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Wczoraj uzgodniłem telefonicznie z obsługą sklepu www wcześniejszą aktywację karty. Możemy sprawdzić status tego zlecenia?

Pani, z która miałem okazję rozmawiać mówiła bardzo niewyraźne i mam wrażenie, rozmawiała jednocześnie z kimś innym. Nie wiem jaki termin jest realizacji takiego zlecenia. Minęlo już ponad 24 godz.


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cześć TheOktik!

A masz jakiś numer zlecenia? Ewentualnie prześlij swój PESEL poprzez fomularz ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TheOktik

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Temat dotyczy zamówienia w sklepie www o numerze 1787491. Reszta info leci za 2 minuty na priv
TheOktik

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: TheOktik »

Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

TheOktik pisze:Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia
To super!

Jeśli będziesz miał jakieś problemy to zapraszam ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kalinka08
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 sty 2013, o 10:11

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: kalinka08 »

Mam podobny problem. Jutro będzie tydzień jak podpisałam umowę (telefon abonament). Do BOK próbowałam dodzwonić się od piątku, bez powodzenia. A w ogóle pani z call center zapewniała, że aktywacja nastąpi najpóźniej 3 dni od dostarczenia przesyłki. A, wspomnę jeszcze, że zrezygnowałam z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu dziesięciu dni.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cześć kalinka08!

Odpowiedź wysłałem na maila. Daj znać na forum czy wszystko oke ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kalinka08
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 sty 2013, o 10:11

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: kalinka08 »

Karta działa, wszystko już w porządku. Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc :-D Pozdrawiam!
truskaweczka321
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 16 sty 2013, o 12:14

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: truskaweczka321 »

Witam,

Hmmm, zacznę od tego, że Wasi konsultanci kłamią jak najęci, aby tylko sprzedaż usługi przypisać do swojego nazwiska. Poza tym dodzwonienie się na Waszą infolinię graniczy z cudem i zjadło mi z konta ogromną ilość kasy. Poza tym ja nie mam czasu, żeby wisieć całe dnie na telefonie z nadzieją, że uda mi się dodzwonić na tą diabelną infolinię. Teraz do rzeczy.
W piątek tj 11.01.13 otrzymałam od kuriera przesyłkę, a dziś jest środa, a mi dalej nie działa internet!!!!!!!!!!
Paniusia, która zaproponowała mi ofertę zapewniała solennie, że aktywacja nastąpi w pół godziny po odebraniu przesyłki. I po co tak kłamać w żywe oczy!!!!!!!!!!! Zostałam bez internetu i jak głupki sprawdzamy z mężem co jakiś czas czy już działa. Zrezygnowaliśmy również z możliwości odstąpienia po 10 dniach. I co ????????????????????????????????? Zaraz będzie tydzień od odebrania !!!!!!!!!
ODPOWIEDZ