Teraz jest 22 gru 2014, o 22:59

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt

Przedłuż umowę przez internet – Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie


Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
W dniach 24 i 31.12.2014 specjaliści odpowiadają na posty w godzinach od 10:00 do 15:00


Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11244
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 960 razy

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 13:53

shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shalom65

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 12:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rozmowna 39,90
  • Model telefonu: galaxy mini 2

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 14:18

Krzysiek_Plus napisał(a):shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.


Przesłałem. dziękuję za zainteresowanie.
Offline
Avatar użytkownika

shalom65

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 12:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rozmowna 39,90
  • Model telefonu: galaxy mini 2

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 16:09

Wiadomo już coś w mojej sprawie ?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11244
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 960 razy

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 16:17

shalom65 sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

monikaimati

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 18 sty 2013, o 18:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung galaxy ace

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 17:48

Nadal nieaktywna karta :(
Offline
Avatar użytkownika

shalom65

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 12:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rozmowna 39,90
  • Model telefonu: galaxy mini 2

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 17:52

Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11244
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 960 razy

Re: Aktywacja karty SIM

Post21 sty 2013, o 17:58

monikaimati napisał(a):Nadal nieaktywna karta :(


Prześlij proszę dane, jak shalom65

Krzysiek_Plus napisał(a):shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.


shalom65 napisał(a):Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?


Sprawa została już zgłoszona. Kontakt z infolinia już nic nie przyspieszy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

shalom65

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 12:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rozmowna 39,90
  • Model telefonu: galaxy mini 2

Re: Aktywacja karty SIM

Post22 sty 2013, o 10:20

Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?
Offline
Avatar użytkownika

poltergeist

PlusManiak

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): 16 sty 2013, o 09:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: OMG dla firm
  • Model telefonu: HTC Desire S

Re: Aktywacja karty SIM

Post22 sty 2013, o 12:35

Jrv napisał(a):No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.

To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?


Jak to wieki temu śpiewał Kazik z Kultem:

"Minęły długie lata i nie ma już gościńca
W tym samym teraz miejscu przebiega wzdłuż ulica
I tylko zbóje dalej, ubrani doskonalej
Czyhają na ofiarę by złupić ją bezczelniej
Heja ho... "

A tak na serio :)
Tak jak powyżej napisali konsultanci, aktywacja trwa do tygodnia. To co mówią "sprzedawcy" trzeba zawsze brać w nawias. To samo jest w Cyfrowym Polsacie, N-ce, Orange, T-mobile i wielu innych firmach. Mam osobiście telefon służbowy w Orange i nawet przypisanego osobistego opiekuna :) Co z tego, jak przeważnie jest nieosiągalny, a infolinia wiecznie zajęta. W Cyfrowym Polsacie podobnie. Ciągle słyszę "czas oczekiwania na połączenie wynosi 30 minut" itp. paranoja, ale tak już jest.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11244
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 960 razy

Re: Aktywacja karty SIM

Post22 sty 2013, o 13:05

monikaimati napisał(a):Nadal nieaktywna karta :(


Zgłosiłem twój przypadek.

shalom65 napisał(a):Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?


Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi w twojej sprawie. Jeśli coś będzie to dam znać ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marecki60

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM

Post22 sty 2013, o 18:06

Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
Offline
Avatar użytkownika

Hunter

V.I.P.

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: codzienna troska

Re: Aktywacja karty SIM

Post22 sty 2013, o 21:33

Dziwne dosyć zachowanie punktu, gdzie on się znajduje?
Telefonu mogą nie mieć na stanie, ale powinni Cie o tym poinformować - dlatego musisz czekać, ale samo zachowanie trochę nieprofesjonalne.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Offline
Avatar użytkownika

marecki60

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM

Post23 sty 2013, o 09:40

Telefon był na stanie, bawiłem się nim. Nie rozumiem o co tutaj chodzi, Pani powiedziała, że mam się zgłosić za tydzień?! Wtedy to odbiorę telefon, zapłacę bodajże złotówkę za telefon i będzie od razu aktywny. Przez noc złości mi minęły, jednak kompletnie tego nie rozumiem. Powinniście dawać umowy do podpisania w momencie kiedy odbiera się to, na co się papierki podpisuje. Mogło dojść do pomyłki ze strony pracownika Plusa? Przykładowo nowy pracownik itp?
Offline
Avatar użytkownika

shalom65

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 12:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: rozmowna 39,90
  • Model telefonu: galaxy mini 2

Re: Aktywacja karty SIM

Post23 sty 2013, o 10:03

Naprawdę strasznie długo trwa ta aktywacja. 18 stycznia otrzymałem telefon. Dziś mamy 23. Rozumiem procedury, ale mija się to z tym co usłyszałem przy zamówieniu.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 11244
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 960 razy

Re: Aktywacja karty SIM

Post23 sty 2013, o 11:51

marecki60 napisał(a):Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....


marecki60 proszę prześlij mi przez formularz swój PESEL oraz adres punktu w którym realizowałeś umowę. Postaram się sprawę wyjaśnić. ;-)

A karta SIM została wydana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rozasty i 21 gości