Błąd połączenia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sty 2013, o 09:19
Błąd połączenia
Podpisałem wczoraj umowę z Plusem na internet w taryfie codziennej na 12 miesięcy z modemem ZTE MF821. Nie mogę połączyć się z internetem. Po kliknięciu przycisku "Połącz" i po krótkotrwałym łączeniu wyskakuje komunikat, iż nie udało się połączyć z siecią. Instalacja programu przebiegła pomyślnie, bez żadnych błędów, komputer widzi modem i kartę USIM, gdyż pyta się o kod PIN, a zasięg po podłączeniu do modemu anteny zewnętrznej wzrósł z dobrego poziomu na maksymalny
Re: Błąd połączenia
Umowę podpisałeś w punkcie czy wysyłkowo? Sprawdź czy możesz wykonywać połączenia głosowe z tej karty? Może być jeszcze nieaktywna.
Na jaki kolor świeci dioda na modemie w momencie próby połączenia?
Na jaki kolor świeci dioda na modemie w momencie próby połączenia?
"Więc idź, są światy inne niż ten"
Re: Błąd połączenia
Panie kolego u mnie jest ten sam problem Jedyne co mi pomaga to wyjecie z portu modemuRyuu4 pisze:Podpisałem wczoraj umowę z Plusem na internet w taryfie codziennej na 12 miesięcy z modemem ZTE MF821. Nie mogę połączyć się z internetem. Po kliknięciu przycisku "Połącz" i po krótkotrwałym łączeniu wyskakuje komunikat, iż nie udało się połączyć z siecią. Instalacja programu przebiegła pomyślnie, bez żadnych błędów, komputer widzi modem i kartę USIM, gdyż pyta się o kod PIN, a zasięg po podłączeniu do modemu anteny zewnętrznej wzrósł z dobrego poziomu na maksymalny
Re: Błąd połączenia
Odłączenie modemu od portu nie pomaga, sprawdzałem w trzech portach USB.
Umowa podpisana w punkcie, dioda świeci na zielono, więc tu jest dobrze.
W jaki sposób sprawdzić połączenia głosowe? Przełożyć kartę do telefonu? Jestem zielony w s prawach internetu bezprzewodowego :/
Umowa podpisana w punkcie, dioda świeci na zielono, więc tu jest dobrze.
W jaki sposób sprawdzić połączenia głosowe? Przełożyć kartę do telefonu? Jestem zielony w s prawach internetu bezprzewodowego :/
Re: Błąd połączenia
dokładnie tak, zobacz czy możesz zadzwonić z tego numeru na inny ( nie odbieraj połączenia, żeby nie generować sobie kosztów) i z innego na ten numer internetowy.Ryuu4 pisze: W jaki sposób sprawdzić połączenia głosowe? Przełożyć kartę do telefonu? Jestem zielony w s prawach internetu bezprzewodowego :/
"Więc idź, są światy inne niż ten"
Re: Błąd połączenia
To jest wina moim zdaniem tego modemu ZTE MF821 a może i samego sterownika Ja tak samo mam takie problemy będę żądał wymiany na inny model
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd połączenia
I jak wygląda sytuacja?Xcz pisze:Umowę podpisałeś w punkcie czy wysyłkowo? Sprawdź czy możesz wykonywać połączenia głosowe z tej karty? Może być jeszcze nieaktywna.
Na jaki kolor świeci dioda na modemie w momencie próby połączenia?
Karta SIM działa prawidłowo w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd połączenia
Karta działa bardzo dobrze, sprawdzałem w telefonie. Nie jest to także wina modemu, gdyż okazało się, że internet działa na laptopie (Windows XP), natomiast nie działa na PC (Windows 7). Możliwe, że jest to związane z tym, że przedtem miałem internet z Orange, chociaż modem z Orange w czasie próby połączenia z Plusem miałem odłączony
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Błąd połączenia
A sama aplikacja orange’a jest aktywna np.: w trayu ? Jeśli tak, to wyłącz i sprawdź jeszcze raz. Chociaż najlepiej ją odinstalować.
Podłącz do portu z tyłu obudowy i sprawdź czy dalej jest ten sam problem.Ryuu4 pisze: natomiast nie działa na PC (Windows 7).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Błąd połączenia
Odinstalowanie aplikacji Orange nic nie dało, po czym zainstalowałem od nowa aplikacje Plusa, ale nadal nie działa. Co do portów, to sprawdzałem już wcześniej działanie w różnych portach
Re: Błąd połączenia
Moja propozycja jest jedna, skoro umowę podpisałeś 9 stycznia i wziąłeś modem ZTE MF821 to możesz się jeszcze uratować. Po zawarciu umowy masz 10 dni na odstąpienie od niej nawet bez podawania przyczyny. Ponieważ problemy z modemem ZTE i jego oprogramowaniem zaczynają się mnożyć proponuję udać się do punktu w którym go kupiłeś i rozwiązać umowę, a potem podpisać nową i wziąć modem Huawei-a.
Re: Błąd połączenia
@kristo Takie odstąpienie przysługuje tylko, przy podpisywaniu umowy na odległość.
Co do modemu to pewnie dial up zadziała po rozpinowaniu karty. Modem może spróbować wymienić w trybie reklamacji.
Co do modemu to pewnie dial up zadziała po rozpinowaniu karty. Modem może spróbować wymienić w trybie reklamacji.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]