Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 106
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 gru 2012, o 18:00
Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Witam
Mam pytanie czy jest możliwość zamiany modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE gdyby okazało się, że mój modem jest uszkodzony, bo widzę, że model Huawei jest mniej awaryjny i nikt na niego nie narzeka?
Mam pytanie czy jest możliwość zamiany modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE gdyby okazało się, że mój modem jest uszkodzony, bo widzę, że model Huawei jest mniej awaryjny i nikt na niego nie narzeka?
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Ja też chętnie wymienię na Huaweia jeśli będzie taka możliwość.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Niestety nie ma możliwości wymiany urządzenia w trakcie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
No szkoda bo po prostu szlag mnie trafia z tym modemem. Wszystko było dobrze, a po paru dniach zaczął się problem - mam już dosyć wyjmowania tego modemu z portu.
Co muszę zrobić żeby wymienili mi ten modem?
Co muszę zrobić żeby wymienili mi ten modem?
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Panie Krzysztofie,
Nie mogę się do końca zgodzić z Pańską informacją. Jeżeli usługa, urządzenie nie działa tak jak należy to z tego co się orientuję obowiązkiem operatora jest rozwiązać tę sytuację. Skoro operator wiedząc o tych problemach od co najmniej 3 miesięcy nie robi nic, to uważam, że mam pełną podstawę do żądania wymiany urządzenia.
Nie mogę się do końca zgodzić z Pańską informacją. Jeżeli usługa, urządzenie nie działa tak jak należy to z tego co się orientuję obowiązkiem operatora jest rozwiązać tę sytuację. Skoro operator wiedząc o tych problemach od co najmniej 3 miesięcy nie robi nic, to uważam, że mam pełną podstawę do żądania wymiany urządzenia.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Kristo, standardowo niema takiej możliwość. Zaś masz prawo do ubiegania się o taką wymianę drogą reklamacyjną.kristo pisze:Panie Krzysztofie,
Nie mogę się do końca zgodzić z Pańską informacją. Jeżeli usługa, urządzenie nie działa tak jak należy to z tego co się orientuję obowiązkiem operatora jest rozwiązać tę sytuację. Skoro operator wiedząc o tych problemach od co najmniej 3 miesięcy nie robi nic, to uważam, że mam pełną podstawę do żądania wymiany urządzenia.
Ale tutaj decyzję o ewentualnej wymianie podejmą już pracownicy Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
No i dokładnie tak trzeba zrobić i to do upartego, bo zapewne za pierwszym razem operator powie nam spadajcie :)
Przerabiałem to z innym operatorem i tylko moja nieustępliwość i zbijanie ich argumentów zadziałało.
Przerabiałem to z innym operatorem i tylko moja nieustępliwość i zbijanie ich argumentów zadziałało.
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Czy długo sie czeka na wymianę modemu (czy dają cos w zastępstwie np.modem )?
Pan kristo ma racje bo jakos nie widze by ktos narzekał na modem Huawei E3276 LTE
Pan kristo ma racje bo jakos nie widze by ktos narzekał na modem Huawei E3276 LTE
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
marcin94r ale w jakim przypadku ? gwarancja, rękojmia/niezgodność z umową ?
Od razu dodam, że uzyskanie modemu zastępczego na czas naprawy uzależnione jest od stanu magazynowego punktu Plusa.
Od razu dodam, że uzyskanie modemu zastępczego na czas naprawy uzależnione jest od stanu magazynowego punktu Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamiana modemu ZTE MF821 na Huawei E3276 LTE
Panowie, jeżeli chodzi o uzyskanie modemu zastępczego na czas reklamacji to mogę Wam z pewnego źródła powiedzieć, że jest to praktycznie niemożliwe i nie jest tak, jak pisze pan Krzysztof, że zależy od stanu magazynowego. Prawda jest taka, że Plus nie ma czegoś takiego jak urządzenia zastępcze, a jeśli są to naprawdę pojedyncze, starszego typu, które np. wróciły z firm, testów, itp..
Stąd też przed złożeniem reklamacji spróbujcie sobie na własną rękę załatwić jakiekolwiek urządzenie zastępcze na ten czas.
Co do czasu oczekiwania, to Plus jak przy każdej sprawie reklamacyjnej ma do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Uważam jednak, że nie ma co się zastanawiać, bo nie może być tak, że operator chce od nas pieniędzy, a przez nieodpowiednio działający sprzęt my nie możemy korzystać w pełni z oferowanych usług. Jest to moim zdaniem po prostu nieodpowiednie wykonanie usługi przez operatora.
Jeśli będą odmowy proponuję, skoro coraz więcej ludzi zgłasza się z tym samym problemem złożyć reklamację zbiorową lub nazwijmy to "pozew zbiorowy" do UOKiK-u o niewłaściwe wykonanie umowy.
Stąd też przed złożeniem reklamacji spróbujcie sobie na własną rękę załatwić jakiekolwiek urządzenie zastępcze na ten czas.
Co do czasu oczekiwania, to Plus jak przy każdej sprawie reklamacyjnej ma do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Uważam jednak, że nie ma co się zastanawiać, bo nie może być tak, że operator chce od nas pieniędzy, a przez nieodpowiednio działający sprzęt my nie możemy korzystać w pełni z oferowanych usług. Jest to moim zdaniem po prostu nieodpowiednie wykonanie usługi przez operatora.
Jeśli będą odmowy proponuję, skoro coraz więcej ludzi zgłasza się z tym samym problemem złożyć reklamację zbiorową lub nazwijmy to "pozew zbiorowy" do UOKiK-u o niewłaściwe wykonanie umowy.