Zerwanie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
niuniu1502
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 sty 2013, o 23:03

Zerwanie umowy

Post autor: niuniu1502 »

Witam
We wrześniu zakupiłam internet LTE. Jestem jednak trochę niezadowolona gdyż w miejscu gdzie korzystam z modemu nie mogę korzystać z tej funkcji( chociaż zapewniano mnie, że LTE działa) muszę przełączać na gorszą opcje 3G lub HSPA+. Co kilkanaście minut połączenie jest zrywane co utrudnia mi korzystanie z internetu.
Chciałabym zapytać czy mam możliwość zerwania umowy bez konsekwencji finansowych skoro oferowana usługa nie działa tak jak powinna.
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Hunter »

Teoretycznie w trybie reklamacyjnym - tak. Praktycznie - nie, ułożenie regulaminów usług i prawa telekomunikacyjnego praktycznie wyklucza taką możliwość. Jeśli przerywa Ci w samym LTE, warto zadzwonić do bok i zapytać się, czy nie została źle przydzielona karta. Szczególnie jak tu Huawei e398
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Zerwanie umowy

Post autor: ciekawy »

niuniu1502 pisze:Witam
We wrześniu zakupiłam internet LTE. Jestem jednak trochę niezadowolona gdyż w miejscu gdzie korzystam z modemu nie mogę korzystać z tej funkcji( chociaż zapewniano mnie, że LTE działa) muszę przełączać na gorszą opcje 3G lub HSPA+. Co kilkanaście minut połączenie jest zrywane co utrudnia mi korzystanie z internetu.
Chciałabym zapytać czy mam możliwość zerwania umowy bez konsekwencji finansowych skoro oferowana usługa nie działa tak jak powinna.
sieci komórkowe mają takie zastrzeżenie,że zasięg na mapie jest orientacyjny i działanie zasięgu zależy od wielu czynników czy to 2G,3G,LTE,od warunków pogodowych,odległości od nadajnika,ukształtowania terenu.

po to czasem są opcje,że bierzesz net na umowę i jak źle działa to możesz zrezygnować z umowy w ciągu 7 dni czyli 6 dni od dnia po zawarciu umowy,po to też są umowy na czas nieokreślony bez modemu,modem masz swój albo pożyczasz od kogoś kto ma ten modem do LTE,sprawdzasz,jak działa ok to taką umowę przedłużasz z modemem,a jak nieodpowia to wypowiadasz 30 dni wcześniej,warto z tego korzystać jeśli nie jesteś pewien zasięgu i jeśli ten zasięg chcesz przetestować.

jak masz zły zasięg to nie zerwiesz umowy bez płacenia kary bo jak zawierasz umowę to akceptujesz zasięg sieci i godzisz się na zapis który napisałem w uproszczeniu na początku tej wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

niuniu1502 proszę podaj w jakie miejscowości masz problemy? Z jakiego modemu korzystasz ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ