Witam
We wrześniu zakupiłam internet LTE. Jestem jednak trochę niezadowolona gdyż w miejscu gdzie korzystam z modemu nie mogę korzystać z tej funkcji( chociaż zapewniano mnie, że LTE działa) muszę przełączać na gorszą opcje 3G lub HSPA+. Co kilkanaście minut połączenie jest zrywane co utrudnia mi korzystanie z internetu.
Chciałabym zapytać czy mam możliwość zerwania umowy bez konsekwencji finansowych skoro oferowana usługa nie działa tak jak powinna.
Zerwanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 sty 2013, o 23:03
Re: Zerwanie umowy
Teoretycznie w trybie reklamacyjnym - tak. Praktycznie - nie, ułożenie regulaminów usług i prawa telekomunikacyjnego praktycznie wyklucza taką możliwość. Jeśli przerywa Ci w samym LTE, warto zadzwonić do bok i zapytać się, czy nie została źle przydzielona karta. Szczególnie jak tu Huawei e398
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Zerwanie umowy
sieci komórkowe mają takie zastrzeżenie,że zasięg na mapie jest orientacyjny i działanie zasięgu zależy od wielu czynników czy to 2G,3G,LTE,od warunków pogodowych,odległości od nadajnika,ukształtowania terenu.niuniu1502 pisze:Witam
We wrześniu zakupiłam internet LTE. Jestem jednak trochę niezadowolona gdyż w miejscu gdzie korzystam z modemu nie mogę korzystać z tej funkcji( chociaż zapewniano mnie, że LTE działa) muszę przełączać na gorszą opcje 3G lub HSPA+. Co kilkanaście minut połączenie jest zrywane co utrudnia mi korzystanie z internetu.
Chciałabym zapytać czy mam możliwość zerwania umowy bez konsekwencji finansowych skoro oferowana usługa nie działa tak jak powinna.
po to czasem są opcje,że bierzesz net na umowę i jak źle działa to możesz zrezygnować z umowy w ciągu 7 dni czyli 6 dni od dnia po zawarciu umowy,po to też są umowy na czas nieokreślony bez modemu,modem masz swój albo pożyczasz od kogoś kto ma ten modem do LTE,sprawdzasz,jak działa ok to taką umowę przedłużasz z modemem,a jak nieodpowia to wypowiadasz 30 dni wcześniej,warto z tego korzystać jeśli nie jesteś pewien zasięgu i jeśli ten zasięg chcesz przetestować.
jak masz zły zasięg to nie zerwiesz umowy bez płacenia kary bo jak zawierasz umowę to akceptujesz zasięg sieci i godzisz się na zapis który napisałem w uproszczeniu na początku tej wypowiedzi.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zerwanie umowy
niuniu1502 proszę podaj w jakie miejscowości masz problemy? Z jakiego modemu korzystasz ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ