Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 11:38
Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Witam! Od jakiegoś czasu nie mam internetu, mimo że aplikacja pokazuje że jest połączony, to w windowsie jest "brak dostępu do sieci". Zdarza się to coraz częściej o różnych porach dnia, bez żadnej przyczyny. Poza tym internet wyraźnie zwolnił od jakiegoś czasu (mieszkam w Poznaniu, mapa zasięgu pokazuje, że jestem nawet w zasięgu LTE, nie mam przekroczonego transferu). Dziś od samego rana nie miałem sieci, dalej nie mam (korzystam z internetu na uczelni). Czekałem ponad 20 minut na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Zróbcie coś, bo potrzebuję internetu w domu!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Cześć criss1567!
Proszę prześlij poprzez formularz numer usługi Plus Internet, oraz dokładny adres w którym występują problemy (ulica, numer budynku)
Proszę prześlij poprzez formularz numer usługi Plus Internet, oraz dokładny adres w którym występują problemy (ulica, numer budynku)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
criss1567 nic nie wskazuje na bezpośredni problem po stronie sieci. Proszę zmień adresy dns np: na
Preferowany adres DNS: 208.67.222.222
Alternatywny adres DNS: 208.67.220.220
Jeśli nie wiesz jak to zrobić to info wysłałem na maila. Jeśli nie będziesz miał ”Połączenia sieciowego” np. 2, to zmianę dokonaj bezpośrednio w Plus Internet:
Narzędzia -> ustawienia -> połączenia apn-> nowy
Nazwa konfiguracji: dozwolona
APN: Internet
użytkownik: puste
hasło: puste
wybierz "pokaż zawansowane"
i uzupełnij pola DNS.
Zapisz i ustaw jako domyślny.
Preferowany adres DNS: 208.67.222.222
Alternatywny adres DNS: 208.67.220.220
Jeśli nie wiesz jak to zrobić to info wysłałem na maila. Jeśli nie będziesz miał ”Połączenia sieciowego” np. 2, to zmianę dokonaj bezpośrednio w Plus Internet:
Narzędzia -> ustawienia -> połączenia apn-> nowy
Nazwa konfiguracji: dozwolona
APN: Internet
użytkownik: puste
hasło: puste
wybierz "pokaż zawansowane"
i uzupełnij pola DNS.
Zapisz i ustaw jako domyślny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Ja sie tez dołączę do tego postu.
Nieraz też mam takie problemy. Ostatnio zdziwiłem się, bo modem połączył się z LTE, a w okolicy nie ma w ogóle LTE. Czy może pan sprawdzić czy robią jakieś nadajniki w okolicy?
Nieraz też mam takie problemy. Ostatnio zdziwiłem się, bo modem połączył się z LTE, a w okolicy nie ma w ogóle LTE. Czy może pan sprawdzić czy robią jakieś nadajniki w okolicy?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, o 17:15 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Poprawa ortografii
Powód: Poprawa ortografii
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Nie wiem co to ma wspólnego z LTE, skoro E173 go nie obsługuje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
marcin94r twój przypadek nie ma żadnego związku z tematem. Ale twoje zapytanie zgłosze, uzupełnij tylko dane na @.marcin94r pisze:Ja sie tez dołączę do tego postu.
Nieraz też mam takie problemy. Ostatnio zdziwiłem się, bo modem połączył się z LTE, a w okolicy nie ma w ogóle LTE. Czy może pan sprawdzić czy robią jakieś nadajniki w okolicy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Problem występuje nadal, adresy DNS nie pomogły. Macie jakieś inne rady?
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Dial-Up i nr błędu podaj jak się nie połączysz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
luki jego problem nie tyczy się samego połączenia, tylko samej transmisji.luki pisze:Dial-Up i nr błędu podaj jak się nie połączysz.
W takim wypadku criss1567 twój problem zgłaszam do techników.criss1567 pisze:Problem występuje nadal, adresy DNS nie pomogły. Macie jakieś inne rady?
Powiedz tylko czy obecnie korzystasz z standardowych parametrów czy tych DNS'ów co podałem ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Aplikacja często pokazuje, że jest połączony, choć rzeczywiście jest inaczej. Zwolnił, nie ma w ogóle, aplikacja wskazuje, że jest a de facto nie jest. Wszystko w jednym worze. Niech technicy sprawdzą.
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
Aktualnie mam wpisane DNS te podane przez Ciebie.
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
luki pisze:Aplikacja często pokazuje, że jest połączony, choć rzeczywiście jest inaczej. Zwolnił, nie ma w ogóle, aplikacja wskazuje, że jest a de facto nie jest. Wszystko w jednym worze. Niech technicy sprawdzą.
Dokładnie o to chodzi ;) Co więcej, przechodziłem dziś przypadkiem koło punktu Plusa w Tesco na Opieńskiego w Poznaniu, i facet tak wrzeszczał w tym salonie, że pół Tesco słyszało ;) a chodziło właśnie o ten nieszczęsny internet.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z iPlusem - modem Huawei E173
criss1567 twój problem został zgłoszony, trwa analiza. Ale z wstępnych informacji wiem ze twoje połączenie nie wykorzystuje jednak tych DNS. Proszę sprawdź w aplikacji Plus Internet
Narzędzia -> Ustawienia -> z lewej strony poniżej połowy jest pozycja Łącz domyślnie przez czy masz tutaj ustawiony profil z tymi nowymi DNS?
Narzędzia -> Ustawienia -> z lewej strony poniżej połowy jest pozycja Łącz domyślnie przez czy masz tutaj ustawiony profil z tymi nowymi DNS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ