opłata za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sty 2013, o 23:30
opłata za internet
Witam, dziś wysłałam sms do plusa, żeby dowiedzieć się jaki jest stan mojej faktury, po przeczytaniu odpowiedzi zamarłam. STAN MOJEJ FAKTURY 514,14 ZA GPRS + ABONAMENT ???????????? Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, dział faktury, oczywiście "uprzejma" pani poinformowała mnie, że wszystko się zgadza. JAK TO MOŻLIWE?........ Po zakupie telefonu jakoś w październiku miałam internet w pakiecie, niestety nie dział, więc zadzwoniłam.. wszystko ok= włączyli go. Jak się dowiedziałam 2 msc gratis, potem płacę 5 zł, ok. Podczas dzisiejszej rozmowy dowiedziałam się, że wysłałam sms wyłączający internet 3 grudnia o godz...9.32 CO JEST NIEMOŻLIWE, W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE O TEJ GODZINIE MAM ZAJĘCIA SPORTOWE, WIĘC SAMO NA TO WSKAZUJE NIE BYŁABYM W STANIE WYSŁAĆ TEGO SMS-a. Pomińmy fakt, że nie wiem na jaki numer i o jakiej treści. Jednak pani z biura tego nie zrozumiała, powiedziała,że wyraźnie widzi "w swoim kompterku na pulpicie", że sms został wysłany. Nie potrafiła mi wytłumaczyć też tego faktu iż, PODOBNO wyłączyłam internet 3 grudnia a okres mojej faktury to 4 grudzień-4 styczeń, więc skoro wyłączyłam pakiet internetowy 3 grudnia DLACZEGO NIE ZOSTAŁY NALICZONE OPŁATY ZA INTERNET W GRUDNIU? TYLKO TERAZ KIEDY JUŻ JEST NASTĘPNA FAKTURA?!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ MI TO RACJONALNIE WYJAŚNIĆ. JESTEM WŚCIEKŁA.
P.S. nie pierwszy raz spotykam się z takim oszustwem ze strony plusa, chociażby to, że naliczanie nie wiadomo jakie kwoty na fakturę, gdy ktoś ma abonament.
P.S. nie pierwszy raz spotykam się z takim oszustwem ze strony plusa, chociażby to, że naliczanie nie wiadomo jakie kwoty na fakturę, gdy ktoś ma abonament.
Re: opłata za internet
Nie krzycz na forum, chcesz się powyżywać to na ulicę krzycz do ściany/latarni, trochę kultury obowiązuje.
Nie mam pojęcia o co chodzi w Twoim poście, totalny bałagan, nie mówiąc o złym pewnie dziale - proponuję uzupełnić o taryfę jaką posiadasz i jaki dokładnie to był pakiet internetowy.
Nie mam pojęcia o co chodzi w Twoim poście, totalny bałagan, nie mówiąc o złym pewnie dziale - proponuję uzupełnić o taryfę jaką posiadasz i jaki dokładnie to był pakiet internetowy.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: opłata za internet
Nie rozumiem jakim cudem wywnioskowałeś, że krzyczę. Naprawdę nie wiem co tu jest do rozumienia, skoro wszystko napisałam. Teraz to nie ma żadnego pakietu, bo powiedziano mi, że go wyłączyłam 3 grudnia, ale to niemożliwe. Nie wyłączyłam go, nie wysyłałam żadnego sms-a, ale teraz tego nie udowodnię. Dobra chyba nie ma sensu, bo i tak mi nie pomożesz skoro nie rozumiesz prostego posta, poza tym nie wiem czy masz pojęcie o czym mówię, skoro jako "fachowiec z firmy Plus" dołączyłeś na forum ponad 2 m-ce temu.
Re: opłata za internet
Pisanie WIELKIMI literami w sytuacji kiedy nie ma takiej potrzeby traktowane jest przez szerokopojętych użytkowników internetu jako krzyk.Nie rozumiem jakim cudem wywnioskowałeś, że krzyczę.
skoro nie jest to możliwe, masz prawo do złożenia reklamacji.Teraz to nie ma żadnego pakietu, bo powiedziano mi, że go wyłączyłam 3 grudnia, ale to nie możliwe.
-_- nie ma to jak rozmawiać ze sobąNie wyłączyłam go, nie wysyłałam żadnego sms-a, ale teraz tego nie udowodnię. Dobra chyba nie ma sensu, bo i tak mi nie pomożesz skoro nie rozumiesz prostego posta
oficjalne wsparcie pracowników na plusforum.pl to świeża sprawa.poza tym nie wiem czy masz pojęcie o czym mówię, skoro jako "fachowiec z firmy plus" dołączyłeś do forum ponad 2 msc temu..
nie rozumiem też co ma "staż" na forum do wiedzy posiadanej przez osobę wypowiadającą się ?
P.S nie pierwszy raz spotykam się z sytuacją kiedy osoba nieświadoma tego o czym mówi koniecznie chce przekonać pozostałych do swoich racji...P.S. nie pierwszy raz spotykam się z takim oszustwem ze strony plusa, chociażby to, że naliczanie nie wiadomo jakie kwoty na fakturę, gdy ktoś ma abonament.
żeby nie było, napiszę jasno żebyś zrozumiała.
Masz prawo do złożenia reklamacji, w której będziesz mogła opisać (miejmy nadzieje poprawniejszą polszczyzną niż tutaj) wszystko co Ci na sercu leży.
"Więc idź, są światy inne niż ten"
Re: opłata za internet
Nie widzę sensu w prowadzeniu tego wątku. To jest śmieszne, łatwo jest się wypowiedzieć komuś, kto nie znalazł się w takiej sytuacji.. zapłacisz za mnie 540 zł ? więc nie odpisuj jakbyś był nie wiadomo kim, każdy ma prawo się wypowiedzieć i nie podkreślaj tymi małymi literkami, tego co napisałeś- WIDZĘ ;) składanie reklamacji nic nie da. dziękuję, dobranoc.
Re: opłata za internet
śmiesznym jest to miła Pani, że brak Ci świadomości tego, że znalazałaś się w sytuacji, w której nie pozostaje Ci nic innego niż reklamowanie całego zajścia a Ty mając w zasadzie tylko taką mozliwość, nie chcesz z niej skorzystać zakładając, że to nic nie da. 540pln to nie jest mała kwota dla przeciętnego obywatela, i ja osobiście będąc w takiej syt na pewno starałbym się zrobić wszystko aby uniknąć opłaty, a kwotę taka przeznaczyć na zdecydowanie ciekawsze wydatki.agapj98 pisze:Nie widzę sensu w prowadzeniu tego wątku. To jest śmieszne, łatwo jest się wypowiedzieć komuś, kto nie znalazł się w takiej sytuacji.. zapłacisz za mnie 540 zł ? więc nie odpisuj jakbyś był nie wiadomo kim, każdy ma prawo się wypowiedzieć i nie podkreślaj tymi małymi literkami, tego co napisałeś- WIDZĘ ;) składanie reklamacji nic nie da. dziękuję, dobranoc.
"Więc idź, są światy inne niż ten"
Re: opłata za internet
Jeżeli nie chcesz opisać sytuacji w reklamacji, to jak chcesz by ktoś Ci zwrócił pieniądze? Co masz zamiar zrobić, napisać na forum i uważać, że sprawa załatwiona? Pracownik w bok ma szczerze mówiąc niewiele do gadania i czy będziesz na niego krzyczeć/kląć/płakac to niewiele zmieni, bo on nic nie zrobi - może tylko potwierdzić za co ta opłata była naliczana.agapj98 pisze: składanie reklamacji nic nie da. dziękuję, dobranoc.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
-
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53
Re: opłata za internet
Ja osobiście dostałem pewnego razu fakturkę na 750 zł za niby korzystanie z internetu w telefonie. Rozumiem wiec Twoją sytuację. Oczywiście pakiet internetowy miałem, pełną kontrolę również, jak mi sie wówczas wydawało. Po wyjaśnieniu sytuacji okazało się, że miałem błąd w oprogramowaniu telefonu i 24h bez przerwy pobierał i wysyłał dane w taki sposób, że nie można było tego zaobserwować. Wtedy jeszcze niestety nie było było wolniejszego transferu po wykorzystaniu pakietu, a dodatkowe opłaty. Ponieważ błąd w oprogramowaniu był moja winą (jakaś głupia aplikacja dla androida) reklamacja nic mi nie dała.agapj98 pisze:Nie widzę sensu w prowadzeniu tego wątku. To jest śmieszne, łatwo jest się wypowiedzieć komuś, kto nie znalazł się w takiej sytuacji.. zapłacisz za mnie 540 zł ? więc nie odpisuj jakbyś był nie wiadomo kim, każdy ma prawo się wypowiedzieć i nie podkreślaj tymi małymi literkami, tego co napisałeś- WIDZĘ ;) składanie reklamacji nic nie da. dziękuję, dobranoc.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: opłata za internet
agapj98 muszę potwierdzić stanowisko moich przedmówców, w tym wypadku pozostaje tylko reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: opłata za internet
słuchajcie, postaram się napisać w prosty sposób...mam nową umowę od września, płaciłam 49.90, ale w październiku wysłałam SMSa by zrezygnować z papierowej wersji faktury.Wiecie o co chodzi? no więc miałobyć 5zł taniej.I co?płacę cały czas 49,90 :/ i to już 4m-c (więc jakby nie patrzył 20zł jest dla Plusa za free) dzwoniłam do BOK - ponad pół h czekałam na poł z konsultantem, w salonie powiedzieli by dzwonić, pisałam przez stronę Plusa, ale bez rezultatu "bo niby źle pytanie zadałam".
Ktoś mógłby mi pomóc? z góry dziękuję
Ktoś mógłby mi pomóc? z góry dziękuję
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: opłata za internet
kiniaz86 jeśli w opcji papierowej był to tylko rachunek skrócony ( sama faktura, bez billingu) to nie była naliczana żadna opłata. W takim wypadku zmiana na formę elektroniczną nie powoduje zmniejszenia rachunku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: opłata za internet
Ciągle i wszędzie każdy musi pisać reklamacje i udowadniać każdemu że "białe jest białe". Czy na pisanie reklamacji każdy ma czas? Moja sprawa z plusem zamknęła sie na dwóch reklamacjach w jednym temacie - jedna reklamacja brak informacji podczas podpisywania umowy - po miesiacu załatwiona pozytywnie (jedna reklamacja), potem reklamacja faktury,która dostałem - po miesiacu załatwiona poztywnie. Czyli prosta z reguły sprawa zajęła Plusowi 2 miesiące. Do tego mój starcony czas, aby udowodnić , że "białe to białe".....
Przecież skoro rzekomo 3 grudnia Pani wyłaczyła pakiet (przyjmijmy ze tak było) to jakim cudem naliczyła sie opłata od 4 grudnia do 4 stycznia.....Na pierwszy rzut oka rozgarnięty konsultant zauważy że jest tu coś nie tak. Bo Pani okres rozrachunkowy jest albo od 4 do 3 ego dnia każdego miesiaca. Bo na pewno nie jest od 4 do 4 :)))) Przecież takie sparwy powinien załatwiac konsultant, skoro widac ze jest coś nie tak na 1 rzut oka. Ale czy to jest w interesie Plusa? - to juz inna sprawa. A ile osób napisze reklamacje - no może 40%
Przecież skoro rzekomo 3 grudnia Pani wyłaczyła pakiet (przyjmijmy ze tak było) to jakim cudem naliczyła sie opłata od 4 grudnia do 4 stycznia.....Na pierwszy rzut oka rozgarnięty konsultant zauważy że jest tu coś nie tak. Bo Pani okres rozrachunkowy jest albo od 4 do 3 ego dnia każdego miesiaca. Bo na pewno nie jest od 4 do 4 :)))) Przecież takie sparwy powinien załatwiac konsultant, skoro widac ze jest coś nie tak na 1 rzut oka. Ale czy to jest w interesie Plusa? - to juz inna sprawa. A ile osób napisze reklamacje - no może 40%
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: opłata za internet
djtomek te które może to rozwiązuje konsultant. Jednak w niektórych przypadkach konieczne jest wyjaśnienie sprawy przez Departament Reklamacji.
P.S Dziękuje za Twoje uwagi, przekazuje je dalej.
P.S Dziękuje za Twoje uwagi, przekazuje je dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ