Internet mobilny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
pan z ktorym rozmawialam przez telefon ktory przedstawial mi oferte powoedzial ze karta zostanie aktywowana max.7 dni od dnia podpisania umowy...czyli dzis
karty w paczce nie ma na 100% i mam pytanie gdybym zadzwonila do BOK i poprosila o wyslanie mi tej karty? jest szansa, aby jutro mi ja wyslali np. kurierem?
karty w paczce nie ma na 100% i mam pytanie gdybym zadzwonila do BOK i poprosila o wyslanie mi tej karty? jest szansa, aby jutro mi ja wyslali np. kurierem?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, o 18:55 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Powód: Połączenie postów
Re: Internet mobilny
To ja też nie dostałemKrzysiek_Plus pisze:MarioiLuigi to bardzo dziwne że nie było karty
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
Jeśli dziś mija 7 dzień od dostarczenia przesyłki to pozostało 3 dni na ewentualne odstąpienie od umowy, gdyż okres 10 dni na odstąpienia od umowy jest liczony od dnia dostarczenia przesyłki.MarioiLuigi pisze:pan z którym rozmawiałam przez telefon który przedstawiał mi ofertę powiedział ze karta zostanie aktywowana max.7 dni od dnia podpisania umowy...czyli dziś
EDIT.
Nie, raczej nie będzie takiej możliwości. Proszę prześlij poprzez formularz swój PESEL oraz nuemr seryjny karty sim z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
dzis podpisalam umowe dopiero...ponawiam pytanie czy jesli zadzwonilabym do bok i poprosila o wyslanie tej karty ...wysla ją?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
Krzysiek_Plus pisze:Jeśli dziś mija 7 dzień od dostarczenia przesyłki to pozostało 3 dni na ewentualne odstąpienie od umowy, gdyż okres 10 dni na odstąpienia od umowy jest liczony od dnia dostarczenia przesyłki.MarioiLuigi pisze:pan z którym rozmawiałam przez telefon który przedstawiał mi ofertę powiedział ze karta zostanie aktywowana max.7 dni od dnia podpisania umowy...czyli dziś
EDIT.
Nie, raczej nie będzie takiej możliwości. Proszę prześlij poprzez formularz swój PESEL oraz nuemr seryjny karty sim z umowy.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, o 19:19 przez MarioiLuigi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
Ok źle cię zrozumiałemMarioiLuigi pisze:dzis podpisalam umowe dopiero...ponawiam pytanie czy jesli zadzwonilabym do bok i poprosila o wyslanie tej karty ...wysla ją?
Nie pracownicy w BOK nie mają takiej możliwości, tak jak wspomniał konsultant należy udać się do punktu lub salonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
w jakim celu Panu te informacje?MarioiLuigi pisze:Krzysiek_Plus pisze:MarioiLuigi pisze:
EDIT.
Nie, raczej nie będzie takiej możliwości. Proszę prześlij poprzez formularz swój PESEL oraz nuemr seryjny karty sim z umowy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
MarioiLuigi wybacz źle cię wcześniej zrozumiałem , dane nie są już potrzebne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ