Internet mobilny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20
Internet mobilny
Witam mam ostatnimi czasy pewien problem z internetem w telefonie , chodzi mi o internet w którym dostaje dodatkowe GB za doładowania oraz pakiet nocny 50 Gb.
Problem wygląda następująco, od jakiegoś tygodnia internet mimo pełnego sygnału działa bardzo słabo pokazuje ,że działa 3G ale załadowanie strony potrafi zająć kilka minut.Czasami wskakuje na kilka sekund na 3G+. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest problem?
Mieszkam w Warszawie model telefonu to Samsung i9001
Problem wygląda następująco, od jakiegoś tygodnia internet mimo pełnego sygnału działa bardzo słabo pokazuje ,że działa 3G ale załadowanie strony potrafi zająć kilka minut.Czasami wskakuje na kilka sekund na 3G+. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest problem?
Mieszkam w Warszawie model telefonu to Samsung i9001
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
Cześć Siarka!
Trochę za mało informacji by zweryfikować problem.
Proszę podaje jeszcze ulice oraz poprzez forumalrz prześlij numer karty do Internetu.
Trochę za mało informacji by zweryfikować problem.
Proszę podaje jeszcze ulice oraz poprzez forumalrz prześlij numer karty do Internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny
Formularz wysłany. Jakie informacje pomogły by w rozwiązaniu problemu?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
Siarka to co przesłałeś na PW i formularzem wystarczy. Twój problem został zgłoszony.Siarka pisze:Formularz wysłany. Jakie informacje pomogły by w rozwiązaniu problemu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny
Tak więc w poniedziałek mijają 2 tygodnie od zgłoszenia problemu. Poprawy nie widać a do BOK-u nie mogłem się niestety dodzwonić. Chciałem się więc dowiedzieć jak wygląda sytuacja.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31
Re: Internet mobilny
siarka - nie jesteś sam, u mnie też dostępne jest tylko zwykłe 3G - w jakim rejonie mieszkasz?
Póki co odradzam wszystkim zakup usługi iPlus - umowa na 18 m-cy, a tu w 6 miesiącu wszystko
bierze w łeb. Od tygodnia zrzucają mnie na drzewo...
Póki co odradzam wszystkim zakup usługi iPlus - umowa na 18 m-cy, a tu w 6 miesiącu wszystko
bierze w łeb. Od tygodnia zrzucają mnie na drzewo...
Re: Internet mobilny
Mieszkam na Pradze południe niedaleko Wiatracznej
Edit: 2 tygodnie mineły żadnych zmian, czy może mi ktoś wyjaśnić co się dzieje?
Edit: 2 tygodnie mineły żadnych zmian, czy może mi ktoś wyjaśnić co się dzieje?
Re: Internet mobilny
Czy naprawde nikt nie jest w stanie odpowiedzieć?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
Siarka problem nie został jeszcze rozwiązany . Wysłałem interwencje czakam na odp. Dam znać w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
Witam!
Mam taki problem...mianowicie przedwczoraj przedłużyłam drogą telefoniczną umowę z iPlusem. Kurier miał dostarczyć mi dziś paczkę z tabletem, routerem i kartą USIM... kurier był, tablet jest, router jest lecz nie ma karty USIM... dzwoniłam do BOK-u i Pani powiedziała mi, że zapomnieli po prostu włożyć karty i żebym udała się do najbliższego punktu Plusa o wyrobienie takiej karty.
Na ewentualny zwrot paczki mam 10 dni od dnia dzisiejszego... Chciałabym do tego czasu przetestować nowy internet czy rzeczywiście wszystko jest jak być powinno lecz problem w tym, że przez najbliższe 10 dni nie mam możliwości dostać się do salonu Plusa!
Co robić?
Mam taki problem...mianowicie przedwczoraj przedłużyłam drogą telefoniczną umowę z iPlusem. Kurier miał dostarczyć mi dziś paczkę z tabletem, routerem i kartą USIM... kurier był, tablet jest, router jest lecz nie ma karty USIM... dzwoniłam do BOK-u i Pani powiedziała mi, że zapomnieli po prostu włożyć karty i żebym udała się do najbliższego punktu Plusa o wyrobienie takiej karty.
Na ewentualny zwrot paczki mam 10 dni od dnia dzisiejszego... Chciałabym do tego czasu przetestować nowy internet czy rzeczywiście wszystko jest jak być powinno lecz problem w tym, że przez najbliższe 10 dni nie mam możliwości dostać się do salonu Plusa!
Co robić?
Re: Internet mobilny
MarioiLuigi To z jakiej oferty korzystałeś ?
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
Re: Internet mobilny
Może Router i tablet w jednym abonamencie - Modecom FreeTab 9701 + router ZTE MF60 ?MarioiLuigi pisze:mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37
Re: Internet mobilny
tak dokladnie ale do tego jeszcze zapewniali ze do tego routera dostane karte usimGarjusz pisze:Może Router i tablet w jednym abonamencie - Modecom FreeTab 9701 + router ZTE MF60 ?MarioiLuigi pisze:mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet mobilny
MarioiLuigi to bardzo dziwne że nie było karty
Sprawdź dla pewności jeszcze raz otrzymaną przesyłkę.
Przy braku, rzeczywiście pozostaje wyrobionie nowej karty w punkcie/salonie, ale będzię to możliwe po aktywowaniu numeru. Bezpłatna wymiana przysługuje do 7 dni od aktywacji.
Sprawdź dla pewności jeszcze raz otrzymaną przesyłkę.
Przy braku, rzeczywiście pozostaje wyrobionie nowej karty w punkcie/salonie, ale będzię to możliwe po aktywowaniu numeru. Bezpłatna wymiana przysługuje do 7 dni od aktywacji.
Rozumiem, że nie wyraziłes zgodny na aktywacje przed okresem 10dni?MarioiLuigi pisze:Na ewentualny zwrot paczki mam 10 dni od dnia dzisiejszego...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ