Internet mobilny

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Siarka
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20

Internet mobilny

Post autor: Siarka »

Witam mam ostatnimi czasy pewien problem z internetem w telefonie , chodzi mi o internet w którym dostaje dodatkowe GB za doładowania oraz pakiet nocny 50 Gb.
Problem wygląda następująco, od jakiegoś tygodnia internet mimo pełnego sygnału działa bardzo słabo pokazuje ,że działa 3G ale załadowanie strony potrafi zająć kilka minut.Czasami wskakuje na kilka sekund na 3G+. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest problem?
Mieszkam w Warszawie model telefonu to Samsung i9001
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet mobilny

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cześć Siarka!

Trochę za mało informacji by zweryfikować problem. :-(

Proszę podaje jeszcze ulice oraz poprzez forumalrz prześlij numer karty do Internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Siarka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20

Re: Internet mobilny

Post autor: Siarka »

Formularz wysłany. Jakie informacje pomogły by w rozwiązaniu problemu?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet mobilny

Post autor: Krzysiek_Plus »

Siarka pisze:Formularz wysłany. Jakie informacje pomogły by w rozwiązaniu problemu?
Siarka to co przesłałeś na PW i formularzem wystarczy. Twój problem został zgłoszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Siarka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20

Re: Internet mobilny

Post autor: Siarka »

Tak więc w poniedziałek mijają 2 tygodnie od zgłoszenia problemu. Poprawy nie widać a do BOK-u nie mogłem się niestety dodzwonić. Chciałem się więc dowiedzieć jak wygląda sytuacja.
cubuscubus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31

Re: Internet mobilny

Post autor: cubuscubus »

siarka - nie jesteś sam, u mnie też dostępne jest tylko zwykłe 3G - w jakim rejonie mieszkasz?
Póki co odradzam wszystkim zakup usługi iPlus - umowa na 18 m-cy, a tu w 6 miesiącu wszystko
bierze w łeb. Od tygodnia zrzucają mnie na drzewo...
Siarka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20

Re: Internet mobilny

Post autor: Siarka »

Mieszkam na Pradze południe niedaleko Wiatracznej
Edit: 2 tygodnie mineły żadnych zmian, czy może mi ktoś wyjaśnić co się dzieje?
Siarka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:20

Re: Internet mobilny

Post autor: Siarka »

Czy naprawde nikt nie jest w stanie odpowiedzieć?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet mobilny

Post autor: Krzysiek_Plus »

Siarka problem nie został jeszcze rozwiązany :-( . Wysłałem interwencje czakam na odp. Dam znać w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarioiLuigi
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37

Re: Internet mobilny

Post autor: MarioiLuigi »

Witam!
Mam taki problem...mianowicie przedwczoraj przedłużyłam drogą telefoniczną umowę z iPlusem. Kurier miał dostarczyć mi dziś paczkę z tabletem, routerem i kartą USIM... kurier był, tablet jest, router jest lecz nie ma karty USIM... dzwoniłam do BOK-u i Pani powiedziała mi, że zapomnieli po prostu włożyć karty i żebym udała się do najbliższego punktu Plusa o wyrobienie takiej karty.
Na ewentualny zwrot paczki mam 10 dni od dnia dzisiejszego... Chciałabym do tego czasu przetestować nowy internet czy rzeczywiście wszystko jest jak być powinno lecz problem w tym, że przez najbliższe 10 dni nie mam możliwości dostać się do salonu Plusa!
Co robić?
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Re: Internet mobilny

Post autor: Garjusz »

MarioiLuigi To z jakiej oferty korzystałeś ?
MarioiLuigi
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37

Re: Internet mobilny

Post autor: MarioiLuigi »

mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Re: Internet mobilny

Post autor: Garjusz »

MarioiLuigi pisze:mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
Może Router i tablet w jednym abonamencie - Modecom FreeTab 9701 + router ZTE MF60 ?
MarioiLuigi
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2013, o 17:37

Re: Internet mobilny

Post autor: MarioiLuigi »

Garjusz pisze:
MarioiLuigi pisze:mam i plusa 2 lata - umowa konczy mi sie w maju szczerze nie pamietam co to za oferta, zadzwonili do mnie z oferta indywidualna, zgodzilam sie na nia ...
Może Router i tablet w jednym abonamencie - Modecom FreeTab 9701 + router ZTE MF60 ?
tak dokladnie ale do tego jeszcze zapewniali ze do tego routera dostane karte usim
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet mobilny

Post autor: Krzysiek_Plus »

MarioiLuigi to bardzo dziwne że nie było karty :shock:

Sprawdź dla pewności jeszcze raz otrzymaną przesyłkę.

Przy braku, rzeczywiście pozostaje wyrobionie nowej karty w punkcie/salonie, ale będzię to możliwe po aktywowaniu numeru. Bezpłatna wymiana przysługuje do 7 dni od aktywacji.
MarioiLuigi pisze:Na ewentualny zwrot paczki mam 10 dni od dnia dzisiejszego...
Rozumiem, że nie wyraziłes zgodny na aktywacje przed okresem 10dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ