pytanie do Konsultantów Plus-a.
jeśli klient ma konto abonenta w Plus-ie to kiedy kupuje aktywacje w sklepie netowym Plus-a przez strone netową to tworzy się nowe konto abonenta czy sieć numer przydziela do tego konta które jest ?
zakup aktywacji przez sklep netowy na stronie Plus-a
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 274
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zakup aktywacji przez sklep netowy na stronie Plus-a
Niestety zawsze tworzy się nowe konto.
Jeśli chcemy mieć jedno konto należy zgłosić konsolidacje, po aktywacji nowego numeru.
Jeśli chcemy mieć jedno konto należy zgłosić konsolidacje, po aktywacji nowego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zakup aktywacji przez sklep netowy na stronie Plus-a
a jak w salonach, można od razu wrzucić na dotychczasowe konto kolejną aktywacje ?
co z rachunkami po konsolidacji ? jak opłacić ostatni rachunek - przychodzi papierowy na adres pocztowy czy saldo konta przenosi się na wcześniejsze konto z przenoszonym numerem ?
konsolidacje zgłasza się pisemnie czy przez biuro obsługi telefonicznie wystarczy ?
co z rachunkami po konsolidacji ? jak opłacić ostatni rachunek - przychodzi papierowy na adres pocztowy czy saldo konta przenosi się na wcześniejsze konto z przenoszonym numerem ?
konsolidacje zgłasza się pisemnie czy przez biuro obsługi telefonicznie wystarczy ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: zakup aktywacji przez sklep netowy na stronie Plus-a
W salonach możesz dodać nowy numer do istniejacego konta.
- składając wniosek u punkcie Plusa lub salonie Plusa;
- dzwoniąc do pracownika Działu Obsługi Klienta pod numer 2601 lub 601102601.
Po konsolidacji najlepiej poczekać na końcową fakturę, zamykającą konto. Numer na nowym koncie zostanie rozliczony według nowego cyklu rozliczeniowego.co z rachunkami po konsolidacji ? jak opłacić ostatni rachunek - przychodzi papierowy na adres pocztowy?
- przesyłając wniosek pod numer faksu: 601 102 602;konsolidacje zgłasza się pisemnie czy przez biuro obsługi telefonicznie wystarczy ?
- składając wniosek u punkcie Plusa lub salonie Plusa;
- dzwoniąc do pracownika Działu Obsługi Klienta pod numer 2601 lub 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ