Duży spadek zasięgu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
gram
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Duży spadek zasięgu

Post autor: gram »

Od kilku dni występuje u mnie ogromny spadek zasięgu internetu mobilnego Nigdy wcześniej nie było takich problemów, internet działał bardzo płynnie na HSPA + i 3G dochodząc nawet do 3 kresek. Obecnie występuje EDGE (3 kreski) by po pewnym czasie przełączyć się na HSPA + lub 3 G z jedną kreską - po kilku chwilach nie można nic zrobić. Nie jest to na pewno problem z modemem, ponieważ sprawdzałem sprzęt w innej lokalizacji i jest ok. W domu mamy także drugi zestaw i pojawił się ten sam problem. Dodam jeszcze, że problem pojawił się w drugim miesiącu po przedłużeniu umowy.

Ktoś się orientuje jaki może być powód takiego spadku zasięgu?

lokalizacja: Stare Zadybie (województwo lubelskie, powiat rycki)

Czy ktoś z Plusa mógłby się wypowiedzieć? Dziękuję :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

gram a zgłaszałeś już problem przez BOK ?

Jeśli nie to prześlij mi numer Plus Internet poprzez forumlarz. Zgłosze Twój problem. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cubuscubus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: cubuscubus »

Potwierdzam, że występują problemy z dostępnością usług. W moim przypadku doszło do wyłączenia HSPA.
Zostało tylko standardowe UMTS (384 kb/s).
Chodzi o BTS-a w Warszawie przy ulicy Zdziarskiej 21
CID: 49591 (72466871)
LAC: 11002
Station ID: 16400

Dostępność HSPA z transferem rzędu 3-4 Mb/s była podstawowym czynnikiem wyboru iPlusa (brak innych
dostawców internetu w tej okolicy) jako podstawowego łącza internetowego w domu.

W tej chwili Plus mnie tego łącza pozbawił. Oczywiście kontakt z BOK wygląda nastepująco:
- telefon - 40 minut oczekiwania(!) na połączenie i nic nie wnoszące zgłoszenie do konsultanta 1 linii wsparcia
- korespondencja mailowa opierająca się na grze konsultantów na czas a nie dążeniu do rozwiązania problemu
- papierowo jeszcze nie próbowałem

Rozumiem, że są awarie i nie oczekuję że zostaną usunięte natychmiast. Ale dlaczego u licha
Polkomtel nie jest zdolny do udzielenia odpowiedzi czy jest to awaria czy standard
BTS-a został zdegradowany i już tak pozostanie?? Czy to wymaga wielodniowej analizy?

Przychodząc do Polkomtela byłem świadom marnej obsługi klienta, ale zachęcała mnie jakość
sieci. Teraz nawet to nie zachęca do Plusa.
Nie do pomyślenia jest sytuacja aby pogarszał się standard świadczenia usług! Jaki sens
ma marketingowe wmawianie ludziom bzdur o przyspieszaniu sieci (np. LTE 100->150) jeśli
są miejsca w których sieć 10-krotnie zwalnia.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

A masz może numer zgłoszenia z BOK ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cubuscubus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: cubuscubus »

Dwa zgłoszenia: C00000000801313, C00000000801390
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

cubuscubus już zainterweniowałem w Twojej sprawie. Jeśli będę miał odpowiedź dam znać tutaj w tym wątku.
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cubuscubus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: cubuscubus »

Odpowiedzi brak...ale za to odezwał się konsultant, wklejając kolejny szablon: przekazaliśmy - prosimy o cierpliwość.
Śmiać się czy płakać?
A HSPA jak nie było tak nie ma.
cubuscubus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:31

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: cubuscubus »

Czeski film, a raczej zdarta płyta gra dalej. Oto rzeczowa odpowiedź konsultanta po 6 dniach od zgłoszenia że jest coś nie tak:

"Uprzejmie informuję, że gdy tylko uzyskam informacje o terminie przywrócenia HSPA w zgłoszonym przez Pana rejonie, będzie Pan o tym niezwłocznie poinformowany."
ddrummer
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 mar 2013, o 12:25

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: ddrummer »

Witam
czy doczekaliscie sie rozwiazania? Jestem w podobnej sytuacji:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=8254
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Dominik_Plus »

W tym przypadku problem z HSPA nie występuje już od 10.02.2013 r.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Tadeusz Kulesza
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Tadeusz Kulesza »

Ja woziłem się z tym problemem ponad rok, jedynym rozwiązaniem była zmiana operatora. Teraz mam zupełnie dobrze. Bok nie tylko pomógł ale tylko przedłużał problem. Nigdy nie dostarczyli prawidłowej usługi a jeszcze zapłaciłem karę za zerwanie umowy ale nie żałuję. Nie wszystkie firmy są dla klienta, niekiedy są tylko dla siebie.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Tadeusz Kulesza problemy z tego wątku zostały już dawno rozwiązane. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tadeusz Kulesza
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2013, o 19:05

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Tadeusz Kulesza »

Rzeczywiście zostały rozwiązane po zmianie operatora. Plus nic w tym zakresie nie zrobił a tylko tracił zaufanie klientów. Do chwili zmiany operatora nic się nie poprawiło a wiem tylko, wg Plusa, że to moja wina. Jeżeli rzeczywiście zostało rozwiązane to jaka była przyczyna, że ponad rok Plus nie potrafił rozwiązać tego problemu. Wiem, że wina na pewno nie była po mojej stronie-bo teraz działa prawidłowo. Nie była po stronie anteny zewnętrznej bo taką niepotrzebnie kupiłem. A może była po stronie tego modemu albo nieodpowiedniego sygnału dostarczanego przez operatora. To zostało wykluczone przez BOK plusa. To jakie jest to rozwiązanie i co było przyczyną, ja nie wiem? A odpowiedzi z BOK nie otrzymałem. To jest nagminny zwyczaj tego operatora.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży spadek zasięgu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Dominik_Plus pisze:W tym przypadku problem z HSPA nie występuje już od 10.02.2013 r.
Tadeusz Kulesza miałem na myśli problem z tego wątku. :roll:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ