kiczowaty EBOK

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Krzysiek_Plus pisze:elmo

W twoim przypadku są trzy sposoby na kontakt
Skoro jest tyle sposobów to czemu konsultant mimo moich usilnych starań nie chciał mnie przełączyć.
Oczywiście mogę przesłać numer z którego dzwoniłem dzień i czas danej rozmowy. To nie pierwszy raz gdy konsultant w PLUS zachowuje się jak odezwano od rzeczywiści. Hehe przykład: 3 miesiące musiałem się użerać z siecią by otrzymywać faktury do skrzynki. Wykonałem ponad 6 telefonów w tej sprawie. Wszystkie połączenia na pewno będziecie mieli w bazie.
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Krzysiek_Plus »

elmo zależy z jaki tematem dzwoniłeś. Jeśli chodzi o Plus Online (EBOK) to obsługa zajmuje się BOK, nie wsparcie Plus Internet, więc takie rozmowy nie są transferowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

oooo dostałem fakturę by było wesoło w pakiet 3GB mam niewykorzystany na niej i 10 GB też nie, zsumowali mi je i dali bym zapłacić 69 zeta . Najśmieszniejsze jest to , że to się w ogóle nie zgadza w moją historia użytkowania i widniejąca w screenie z ebok. Fakt 3GB mi zablokowali nim się skończyło tak samo 10GB zablokowano nim koniec więc wykupiłem dodatkowe 4 pakiety po 10 PLN i o nich w fakturze cicho sza, Teraz nie wiem czy mam się cieszyć bo mi za mało naliczyli czy też za dużo bo przez ten miesiąc stale do nich dzwoniłem i nerwy zjadałem przez ciągłe przerwy w dostawie netu.
Poza odpowiedzią odnośnie niemożności dodzwonienia się do technika nadal czekam na odpowiedz co do zaistniałej sytuacji. Tak jak na email i pocztę otrzymałem informację że mam czekać, czekać i czekać, więc poczekam.
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Szamanksb
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 paź 2012, o 11:20

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Szamanksb »

Mając na myśli technika, mówisz o konsultancie działu technicznego, czy technika który zajmuje się Twoim zgłoszeniem odnośnie nieprawidłowego funkcjonowania internetu?
ODPOWIEDZ