kiczowaty EBOK

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Jak to możliwe, że w Waszym "kopanym" eBOK-u mam pakiet aktywny od 1970? Dzwoniąc na 2601 niestety nie potrafili mi wyjaśnić. Rozmowa nawet zabawna była, bo pracownika z call center jeszcze na świecie nie było jak mi ten pakiet aktywowano... w ogóle PLUS-a w Polsce, a jednak.
Kolejna sprawa: każdy pakiet jest kiedy indziej włączany, wyłączany. itd. istna pieriestrojka.
Reklamowałem to, ale otrzymałem lakoniczne listy w ogóle nie odnoszące się do treści tych zdjęć i samej reklamacji, ja o armacie, a oni o truskawkach.
Oczywiście daje bezpośredni link do zdjęcia http://img543.imageshack.us/img543/7337/1970pf.jpg

Ciekawe co odpiszecie na publicznym forum?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, o 07:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - Poprawną pisownię błędnych słów wyróżniono
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: ChuckyCiechanow »

Tak na przyszłość to ukrywaj numer.

Może ma to trochę wspólnego z Tego dnia komputery cofną nas o 140 lat

Mam tak samo u siebie.
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Hunter »

Ale co tu reklamować? Jakiś błąd w systemie, że nie dało daty od "19.11.2012" tylko dzień pozostał poprawny, pakiety raczej poprawnie są wyświetlane.
Co do samej obsługi - no tu już tragedia, ta strona jest kompletnie nie czytelna, ale to tak jak i cała strona plus.pl :(
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Krzysiek_Plus »

elmo rzeczywiście bardzo dziwny błąd, ale nie ma on żadnego wpływu na samo rozliczenie pakietu.

Sam pakiet z tego co widzę był aktywny do 24/01 więc nie zgłaszam żadnej poprawki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

w ogóle sam ebok nie odwietrzał mi się przez przeszło 2 tygodnie, to normalnie absurd
skoro maja bledy w wyswietlaniu to czemu nie moga ich miec np. w naliczaniu i rozliczaniu pakietow nasuwa sie od razu takie pytanie
:evil:
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Kolejny miesiąc i kolejna niespodzianka , posiadając aktywny pakiet i mając do wykorzystania 1.9 GB juz nie wspomne o pakiecie nocnym 47 gb cos tam no i oczywiście dodatkowo wykupiony pakiet za 10 zł gdzie pozostało 8.3 zł a dostęp do internetu zablokowany , przyczyna "wyczerpałem swój limit"
http://img6.imageshack.us/img6/4175/screenshot1thw.jpg zachęcam do refleksji w tej sprawie.c
Dzwoniąc do PLUS wybierając 0 a później 6 "abonament" miłe Pan mnie poinformował że tak on to widzi ale mam wybrać jeszcze raz 2601 bo nie może mnie przełączyć do działu technicznego i mam jeszcze raz płacić za połączenie z nimi , wiec napisałem reklamacje do ebok. To nie jest normalne,
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Krzysiek_Plus »

elmo błąd wynika zmiany taryfy w trakcie okresu rozliczeniowego. Plus Online pokazuje jednocześnie nowy i starty pakiet dzienny, a samo rozliczenie następuje tylko w ramach nowego. Stąd taka rozbieżność.

Wraz z zakończeniem cyklu rozliczeniowego stary pakiet dzienny 3GB zostanie usunięty z zestawiania. W kolejnym cyklu rozliczenie w Plus Online powinno być już prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

A rachunek dostane za stary pakiet czy nowy ??
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Krzysiek_Plus »

elmo za nowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Jak na razie z EBOK dostałem to "Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie."
Dziwi mnie fakt że skoro mam wyczerpany pakiet dzienny i wykupieniu dodatkowego pakietu , to transfer znika mi z tego dokupionego i z tego który już mam wyczerpany "niby". Skoro go nie ma to czemu się zmniejsza ??
Oczywiście obecnie wygląd ebok to już prawdziwy Tajwan , jak będzie się zbliżał 25 specjalnie zrobię by wam pokazać.
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Tak w ogóle dodzwonienie się do Plus'a do działu technicznego jeśli nie posiadasz telefonu w abonamencie w tej sieci jest niemożliwe, dlaczego:
mając dowolną kartę z poza sieci powinniśmy dzwonić pod numer 601 102 601 i tam wciskamy 0 by rozmawiać z konsultantem i 6 by dodzwonić się dla osób posiadających, a wiadomo, że mając u nich umowę na 24 miesięcy takowy posiadamy, tam zaś odsyłają mnie z moim problemem do działu technicznego, ale mam dzwonić pod numer 2601 hehe, ale jak, skoro mam kartę innego operatora?
No dobra, więc teraz włożę kartę Plus'a, a dokładniej Plus na Kartę i tam daję 2601 i zaskoczenie, bo automatycznie przerzucą mnie do działu PnK i tech mnie nie przełączą.
Wniosek: TRZEBA LECIEĆ PODPISAĆ KOLEJNĄ UMOWĘ NA TELEFON LUB PISAĆ LISTY.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, o 16:28 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10. Poprawną pisownię wyróżniono
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Hunter »

Szczerze, po prostu bym wysłuchał komunikatów - jak łączysz się z działem na abonament i do tego jakieś tematy typu faktura itp, nie dziwiłbym się :) Bez problemu połączyłem się z telefonu innej sieci z odpowiednim działem...

Ps. Tak w ogóle, to dział techniczny (jako bok) nie istnieje, chyba chodzi tu po prostu o dział wsparcia Internetowego użytkowników mobilnych :)
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Hunter to zadzwoń i sam się przekonaj a nie piszesz że myślisz. Ja to sprawdziłem. Zawsze mogę podać dzień i godzinę niech sobie odsłuchają nagrania z PLUSem.
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
elmo
PlusManiak
Posty: 139
Rejestracja: 7 lut 2013, o 20:08

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: elmo »

Proszę oto odpowiedz z EBOK
Odpowiedź (J. Osica) 18/03/2013 23:01
Witam,

w przypadku telefonów na kartę w systemie głosowym nie ma odpowiedniej opcji.
Konsultanci mają możliwość ręcznego połączenia z działem pomocy technicznej Plus Internet.
Dodam, że wszyscy konsultanci nie wiedzą jak to wręcz zrobić i odsyłają do ponownego zadzwonienia pod 2601.
Tu trzeba mieć telefon w abonamencie w PLUS-ie.
Prawo Murphy'ego "Każdy telefon lub modem w PLUSie spada tak, aby spowodować jak największe szkody".
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: kiczowaty EBOK

Post autor: Krzysiek_Plus »

elmo

W twoim przypadku są trzy sposoby na kontakt:


1. 2601 -> 0->6 połączenie z konsultantem Plus Abonament i tutaj prośba o przekierowanie do Plus Internet - wsparcie.

2. 601102601 0->2(Plus Internet), opłata zgodnie z taryfą za każda minutę połączenia

3. Przełożenie karty z modemu do telefonu kontakt pod 2601 ->0->2
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ